جاباما
۹۰۳۱۳۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بیل، رونالدو را شکار کرد

مهاجم ولزی به رکورد گلزنی مهاجم برزیلی در رئال مادرید رسید.

ایسنا: به نقل از آس، به نظر می‌رسد گرت بیل بهترین خبر برای رئال مادرید در شروع فصل باشد که شرایطش نسبت به پیش فصل بهتر شده است. سفیدپوشان حال روز خوشی ندارند و از سه بازی دو تساوی و یک برد کسب کردند. این تیم تاکنون پنج امتیاز کسب و شش بار دروازه حریفان را باز کرده است.

همچنین چهار بار دروازه‌اش باز شد. مهاجم ولزی در تابستان در مسیر جدایی از باشگاه قرار داشت و زین الدین زیدان تمام تلاشش را کرد این اتفاق بیفتد اما موفق نشد. در نهایت بیل لالیگا را شروع کرد و توانست در سومین هفته برابر ویارئال دبل کند و یک امتیاز برای تیمش به ارمغان آورد.

این دو گل تعداد گل‌هایش را با پیراهن رئال مادرید به ۱۰۴ رساند و او را به رکورد رونالدو نازاریو در این تیم رساند. مهاجم برزیلی برای این کار به ۱۷۷ بازی نیاز داشت (میانگین ۰.۵۹ گل در هر بازی) و بازیکن ولزی در ۲۳۴ دیدار به این رکورد رسید ( ۰.۴۴ گل در هر بازی). با این حال بیل در مادرید نسبت به تیم‌های سابقش گلزن‌تر بوده است. او در تاتنهام پس از ۲۰۳ بازی ۵۶ گل به ثمر رساند و در ساوتهمپتون در ۴۵ دیدار تنها پنج بار گلزنی کرد.

بیل فصل را خوب شروع کرد و در هفته نخست یک پاس گل داد و در خط حمله کاملا فعال بود اما برای گلزنی نیاز داشت تا ۱۰ ضربه بزند. او در دو هفته نخست هشت شوت داشت که چهار ضربه در چارچوب بود. مهاجم ولزی در ورزشگاه لا سرامیکا دقیق‌تر بود و پس از یک ضربه آزاد توانست دو گل پیاپی به ثمر برساند. در مجموع این سه بازی یازده ضربه زد که شش ضربه در چارچوب بود و دو گل به ثمر رساند. او اکنون در کنار کریم بنزما بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود.

بیل اکنون باید منتظر دیدار برابر پاری سن ژرمن در پاریس باشد تا به بهتر شدن رکوردش ادامه دهد. او نمی‌تواند در سانتیاگو برنابئو به دلیل محرومیت برابر لوانته بازی کند. زیدان می‌خواهد در این بازی از ادن هازارد بهره ببرد که تا آن زمان روی فرم خواهد بود. سرمربی رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن می‌تواند از خط حمله مورد نظرش یعنی بیل، هازارد و بنزما بهره ببرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج