۹۰۳۴۴۴
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا ستارگان بزرگی با مبلغ های زیاد راهی تیم های دیگر شدند.

خبرگزاری فارس: پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تابستان ۲۰۱۹ به پایان رسید. اتفاق های بزرگی در این تابستان رقم خورد و بسیاری را شگفت زده کرد.

در این گزارش نگاهی به ۱۰ خرید گران قیمت فوتبال اروپا در تابستان ۲۰۱۹ می اندازیم.

10- رودریگو - منچسترسیتی

ستاره اسپانیایی اتلتیکومادرید به یکی از خریدهای پپ گواردیولا در تابستان ۲۰۱۹ لقب گرفت. مدافعی تدافعی که قرار است به خط میانی سیتی قدرت بیشتری بدهد. رودریگو در این چند هفته برای سیتی بازی کرده و عملکرد خوبی از خود نشان داده است. سیتی برای این بازیکن بندجداسازی وی که ۷۰ میلیون یورو بود را پرداخت کرد.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

۹- فرانکی دی یونگ - بارسلونا

ابتدای سال 2019 در ژانویه، زمانی که آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا می درخشید سران بارسا زودتر از هر باشگاه دیگری برای خرید ستاره هلندی آژاکس اقدام کرد. دی یونگ در 29 ژانویه با 75 میلیون یورو و قراردادی 5 ساله به بارسلونا پیوست تا بتواند مشکل خط میانی بارسا را حل کرده و آبی اناری ها یک قدم به فتح اروپا نزدیک کند.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

8- ماتیاس دلیخت - یوونتوس

به مانند دوستش دی یونگ زیر نظر بارسلونا قرار گرفته بود و رسانه ها از انتقال وی به نیوکمپ صحبت می کردند. اما اتفاق دی یونگ برای دلیخت صورت نگرفت و تیم های زیادی با پیشنهادهای مختلف برای مدافع هلندی به میدان آمدند. دلیخت در نهایت بین تیم هایی چون بارسلونا و پاری سن ژرمن قهرمان ایتالیا را انتخاب کرد تا به یکی از خریدهای گران تاریخ یوونتوس لقب گیرد. سران بیانکونری توانستند با پرداخت ۷۵ میلیون یورو به علاوه ۱۰.۵ میلیون یورو اضافات و پاداش ها دلیخت را به تورین آورند.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

۷- لوکاس هرناندز - بایرن مونیخ

هنوز فصل تمام نشده بود بایرن مونیخ با سران باشگاه اتلتیکومادرید برای مدافع فرانسوی به توافق رسیدند. بایرن مونیخ با پرداخت 80 میلیون یورو رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکست.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

6- روملو لوکاکو - اینترمیلان

ستاره بلژیکی منچستریونایتد که مورد اطمینان سولسشر نبود با دعوت کونته راهی اینترمیلان شد. رکورد باشگاه نراتزوری را به خود اختصاص داد تا با ۸۰ میلیون یورو به یکی از گران ترین بازیکنان تابستان ۲۰۱۹ لقب گیرد. وی در ۲ هفته ابتدایی سری آ نیز خود را نشان داد و توانست برای کونته گلزنی کند.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

۵- نیکولاس پپه - آرسنال

پدیده لوشامپیونه که در لیل فرانسه فوق العاده عمل کرد باعث شد تا امری را مجاب کند تا باری دیگر رکورد نقل و انتقالات باشگاه را عوض کند و ستاره جوان فرانسوی را به امارات آورد. پپه با 80 میلیون یورو به آرسنال پیوست تا رکورد 62 میلیون یورویی اوبامیانگ را تغییر دهد.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

4- هری مگوایر - منچستریونایتد

از بعد از فردیناند و ویدیچ منچستریونایتد داشتن مدافعی خوب را در ترکیب خودش آرزو می کرد. اریک بایلی و لیندلوف بازیکنانی بودند که برای تقویت خط دفاعی یونایتد پا به تئاتر رویاها گذاشتند ولی اصلا موفق نبودند. همین مسئله کافی بود تا یونایتد به دنبال یکی از بهترین مدافعان انگلیس در ۲ سال گذشته برود و با پولی بسیار زیاد وی را از لسترسیتی خریداری کند. هری مگوایر که ۲ فصل به یکی از مدافعان خوب جزیره لقب گرفته بود با ۸۸ میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

۳- ادن ازارد - رئال مادرید

با رفتن رونالدو رئال مادرید به یک سوپراستار دیگر نیاز داشت. فوق ستاره ای که در سختی ها به دادش برسد و زیدان را برای کسب لالیگا و حتی لیگ قهرمانان اروپا کمک کند. ادن ازارد با 100 میلیون یورو از چلسی به سانتیاگو آمد و به سومین خرید گران تابستان 2019 لقب گرفت.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

2- آنتوان گریژمان - بارسلونا

پس از اینکه فصل گذشته گریژمان درخواست بارسا را رد کرد کمتر کسی گمان می کرد که دوباره این انتفاق مطرح شود و به سرانجام برسد. بارسلونا برای ستاره فرانسوی رقیب خود تمام مبلغ جداسازی را پرداخت کرد. آنتوان گریژمان که با فرانسه قهرمان دنیا شده بود و با اتلتیکومادرید جام لیگ اروپا را بالای سر برده بود با ۱۲۰ میلیون یورو به بارسلونا پیوست.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

۱- ژائو فلیکس - اتلتیکومادرید

پدیده بنفیکا و لیگ پرتغال جانشین گریژمان در مادرید شد. ستاره ای خوش تکنیک که آینده ای درخشان در انتظارش خواهد بود. 126 میلیون یورو هزینه ای بود که اتلتیکومادرید برای فلیکس پرداخت کرد. در ابتدا زیاد به نظر می رسد ولی با شروع فصل به نظر می رسد ستاره پرتغالی این رقم ها می ارزد.

۱۰ خرید گران قیمت تابستان ۲۰۱۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      طارمی پنالتی یادنون رفت !؟
      بیست وپنج سنت!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج