۹۰۳۴۵۶
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

مهابادی: این فجر هنوز جای پیشرفت دارد

سرمربی فجر با تمجید از شاگردانش بابت نمایش مقتدرانه برابر ملوان، مدعی شد آنها هنوز برای اینکه سیمای تیمی مدعی بگیرند راه زیادی دارند.

ورزش سه: فجرسپاسی روز گذشته موفق شد با چهار گل ملوان را در شیراز از پیش رو بردارد تا در جمع مدعیان فصل جدید لیگ آزادگان قرار گیرند.

داود مهابادی، سرمربی فجرسپاسی در خصوص این دیدار و نتیجه کسب شده تیمش گفت: ابتدا به بازیکنان تیمم بابت این نمایش تبریک می‌گویم و تشکر و قدردانی بعدی من مختص هواداران فجر است که روز گذشته با حضور و حمایت خود دلگرمی بزرگی برای ما شکل دادند. ملوان تیم باسابقه و ریشه داری است و آنها هفته گذشته در دربی گیلان نمایش فوق العاده‌ای داشتند. با این حال بازیکنان ما با یک نمایش بی نقص و عملکرد فنی مناسب توانستند یک برد شیرین به دست بیاورند.

وی ادامه داد: در هر دو نیمه نمایش خوبی داشتیم و خوشحالم که یک برد ارزشمند کسب کردیم. مطمئنا این پیروزی در ادامه مسیر به ما کمک زیادی خواهد کرد. قبلا هم گفته بودم که برای فجر پتانسیل بالایی پیش بینی می‌کنم و رفته رفته قادر خواهیم بود به پیشرفتی بالاتر از این حد هم برسیم. طی این هفته‌ها پیشرفت خوبی از بازیکنان شاهد بودم و امیدوارم همچنان با تمرکز و انگیزه بالا به کار خود ادامه دهند.

مهابادی درباره حضور آنها در بالای جدول بعد از کسب سه پیروزی پیاپی گفت: این تازه ابتدای مسیر است. هیچ چیز قابل پیش بینی وجود ندارد و یک لحظه غفلت می‌تواند شرایط را سخت و هدف را کاملا دور از دسترس کند. ما باید به همین روند ادامه دهیم و امیدوارم با حمایت بیشتر و احساس مسئولیت بالاتر بتوانیم در ادامه راه نیز به موفقیت دست پیدا کنیم.

کاملا به بازیکنانم ایمان داریم و البته اعتقاد دارم که این تیم جای پیشرفت زیادی دارد و امیدوارم بازیکنان نیز با شناخت کافی از پتانسیل بالای خود، بهترین عملکرد را به جا بگذارند و روزی بتوانند ستاره‌های فوتبال ایران لقب گیرند. همانطور که گفتم از بازیکنان جوانی نیز بهره می‌بریم که در صورت ادامه مسیر پیشرفت حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

سرمربی فجر درباره بازی این هفته تیمش برابر سپیدرود نیز گفت: سپیدرود نیز طی هفته‌های اخیر روند خوبی را به دست آورده و در بازی روز گذشته نیز با حمایت هوادارانش در نهایت به یک برد ارزشمند رسید و البته ۱۰ نفره که این کار بزرگی محسوب می‌شود.

مطمئنا بازی جذابی خواهد بود و بازیکنانم باید با تمرکز بالا مقابل تیمی بازی کنند که هنوز زمان زیادی از حضورشان در لیگ برتر نگذشته و پرستیژ یک تیم لیگ برتری را دارند و این کار ما را سخت خواهد کرد و باید به بهترین شکل برابر آنها قرار گیریم و یک نتیجه مناسب را برای حضوری امیدوارانه در ادامه مسابقات به دست بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران فقط سپاسی

      پاسخ ها

      • احمدی

        من خوزستانیم.کاش سپاسی وملوان برگردند لیگ برتر

      • بدون نام

        از وقتی که سپاسی رفته ستاره آنچنانی تحویل کشور داده نشده.

      • بدون نام

        خود شیرازیای نامرد
        حیف سپاسی که اوجایه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج