۹۰۳۵۷۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انتقاد دوباره ترامپ از رسانه‌ها و دموکرات‌ها

رئیس‌جمهوری آمریکا یک سری پیام‌های صبحگاهیش را در "روز کار" با انتقاد از رسانه‌های خبری و حزب دموکرات که دو هدف محبوبش هستند، آغاز کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس‌جمهوری آمریکا یک سری پیام‌های صبحگاهیش را در "روز کار" با انتقاد از رسانه‌های خبری و حزب دموکرات که دو هدف محبوبش هستند، آغاز کرد.

به نقل از پایگاه خبری هیل،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در توییتر نوشت: آمازون واشنگتن پست مطلبی دارد درباره اینکه من حملات نژادپرستانه علیه "جوخه" داستم. خیر، آن‌ها هستند که حملات نژادپرستانه علیه کشور ما دارند. همه آنچه انجام می‌دهم، انتقاد از آن‌ها بابت چیزهای وحشتناکی است که گفته‌اند. دموکرات‌ها حزب جوخه شده‌اند.

به نظر می‌رسد اشاره ترامپ به گزارش روز یکشنبه واشنگتن پست باشد که تابستان رئیس‌جمهوری آمریکا را با جزئیات آورده بود. از جمله موارد مورد اشاره در این گزارش، حملات ترامپ علیه الکساندریا اوکاسیو، کورتز، ایلهان عمر، رشیده طلیب و آیانا پرسلی بود که این قانونگذاران دموکرات با نام "جوخه" شناخته می‌شوند.

در گزارش واشنگتن پست آمده است: ترامپ حملات نژادپرستانه علیه چهار زن رنگین‌پوست عضو کنگره موسوم به جوخه داشته است.

رئیس‌جمهوری آمریکا معمولا از واشنگتن و مالک آن که جف بزوس، موسس آمازون است، انتقاد می‌کند. او مدعی است که روزنامه مذکور یک شاخه لابی برای فناوری و غول خرده‌فروشی است. ترامپ همچنین در پیام دیگری ادامه داد: رسانه‌های جریان اصلی لنگ کاملا دیوانه شده‌اند! هر چه می‌خواهند می‌نویسند و اصلا منبع دارند (حتی وقتی بگویند دارند). آن‌ها اصلا "بررسی حقیقت" انجام نمی‌دهند و فقط "جذابیت" دارند.

ترامپ همچنین نوشت: آن‌ها اکنون پا فراتر از جعلی گذاشته‌اند، آن‌ها فاسد هستند. خبر خوب این است که ما در حال پیروزی هستیم. دشمن واقعی ما دموکرات‌ها یا کاهش شمار جمهوری‌خواهانی که راهشان را گم کرده‌اند و جا مانده‌اند، نیستند؛ دشمن اصلی ما رسانه اخبار جعلی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج