۹۰۳۶۱۲
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

خداشناس از چالش‌های نقش یک روحانی می‌گوید

کاوه خداشناس درباره ایفای نقش روحانی در سریال محرمی «وقت صبح» بیان کرد که سعی کرده است تصویری ملموس از یک روحانی را در این مجموعه ارائه کند.

خبرگزاری دانشجو:‌ کاوه خداشناس درباره ایفای نقش روحانی در سریال محرمی «وقت صبح» بیان کرد که سعی کرده است تصویری ملموس از یک روحانی را در این مجموعه ارائه کند.

خداشناس از چالش‌های نقش یک روحانی می‌گوید


کاوه خداشناس درباره نقش خود در سریال «وقت صبح» که از شب گذشته ۱۱ شهریور روی آنتن شبکه یک می‌رود بیان کرد: این مینی سریال زمستان پارسال ساخته شد و این شب‌ها هم روی آنتن رفته است، اما از نظر داستانی فضای مناسبتی ندارد.

وی درباره قصه سریال عنوان کرد: موضوع سریال درباره زندگی یک روحانی است که در نقطه‌ای از زندگی‌اش مجبور می‌شود تصمیمی را بگیرد که عواقبی دارد.

این بازیگر اضافه کرد: عواقب این تصمیم‌گیری روحانی را با چالش‌هایی مواجه می‌کند به شکلی که با خودش دچار تضاد شخصیت می‌شود، اما باید پای عواقب آن بایستد. او دائم نسبت به این تصمیم گیری فکر می‌کند و نوعی عذاب وجدان برایش می‌آورد.

وی با اشاره به تیم عوامل این سریال که افراد شناخته شده‌ای نیستند، توضیح داد: سریال از قصه خوبی برخوردار بود وگرنه مشارکت نمی‌کردیم، فیلمبرداری، نورپردازی سریال بسیار حرفه‌ای بود و کارگردان آن اگرچه جوان، اما خوش ذوق بود. قصه هم اگرچه فراز و نشیب‌های چندانی ندارد، اما مخاطب را به خود جذب می‌کند.

بازیگر «وقت صبح» همچنین درباره ایفای نقش روحانی اظهار کرد: من پیش از این یک بار در یک تله فیلم، نقش یک روحانی را بازی کرده بودم با این حال برای ایفای نقشی که در این سریال داشتم با برخی از عزیزانی که روحانی هستند معاشرت داشتیم تا نقشم خیلی کلیشه و قالبی نباشد.

وی درباره تفاوت‌های نقش روحانی در تلویزیون و سینما اظهار کرد: تلویزیون چارچوب‌های خود را دارد، اما ما سعی کردیم به شخصیت ملموسی برای این نقش برسیم که به مخاطب هم نزدیک باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج