۹۰۳۷۳۶
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

تارتار: فوتبال ما یک جنگ نابرابر است

سرمربی نفت مسجد سلیمان امیدوار است در هفته سوم لیگ موفق به کسب امتیاز برابر استقلال شود و جو میزبانی را در این مساله موثر می‌داند.

ورزش سه: سرمربی نفت مسجد سلیمان امیدوار است در هفته سوم لیگ موفق به کسب امتیاز برابر استقلال شود و جو میزبانی را در این مساله موثر می‌داند.

مهدی تارتار امیدوار است کمیته انضباطی در فصل جاری در برخورد با تمامی مربیان عدالت را رعایت کند و احضار و جرایم مربوط به مربیان تیم‌های پایین جدول نباشد.

او در خصوص شرایط تیمش با گذشت دو هفته از لیگ نوزدهم می‌گوید: ما نسبت به سال گذشته حدود ۸۰ تا ۸۵ درصد در تیم تغییرات داشتیم و آخرین تیمی بودیم که کادر آن مشخص شد. کار ما خیلی سخت بود تا پس از جذب بازیکنان با اردوهای تدارکاتی و بازی‌های دوستانه تیم را هماهنگ کنیم.

من از مدیریت باشگاه باید یک تشکر داشته باشم که در این قضیه خیلی کمک حال ما بود. در این دو هفته بازی‌های قابل قبولی را با وجود تغییراتی که اشاره کردم مقابل نفت آبادان و تراکتور انجام دادیم.

به گواه کارشناسان که از دوستان ما هستند و بازی‌های ما را رصد می‌کنند، تیم منسجمی داشتیم و بازی‌های بدی را به نمایش نگذاشتیم.

تارتار درباره نقل و انتقالات تیمش می‌گوید: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر مسجد سلیمان کار سختی برای جذب نفرات داشتیم و آخرین تیمی بودیم که حتی کادر آن مشخص شد. باید قبول کنیم که دست ما بسته بود اما با این وجود بازیکنانی که جذب کردیم عملکرد خوبی داشتند و ما از آنها راضی هستیم.

وی درباره انتقاداتی که از توپ جدید لیگ برتر شده گفت: تمام سرمربیان در جلسه‌ای که با آقای تاج و ویلموتس داشتیم گلایه کردند و ناراضی بودند. هیچ کس راضی نبود و آقای تاج هم تاکید داشتند که این توپ‌ها زود تعویض شوند.

تارتار درباره جذب فرزاد حاتمی علیرغم حواشی فصل گذشته این بازیکن بعد از ترک پارس جنوبی گفت: از نظر فنی به فرزاد اعتقاد دارم. او فصل گذشته هم که به ما ملحق شد به ما کمک کرد.

در مقطعی به دلیل مشکلات مالی که در پارس جنوبی بود یک سوء تفاهم‌هایی به وجود آمد که بعد از آن هم فرزاد با من صحبت کرد و از حرف‌هایی که زده بود پشیمان بود. امسال خودم به او زنگ زدم تا به مسجد سلیمان بیاید. به نظرم می‌تواند خیلی در فصل جدید به ما کمک کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره تعطیلی لیگ با توجه به اردوی تیم ملی گفت: این را باید قبول کنیم که اولویت با تیم ملی ماست و این تعطیلات به تیمی مثل ما می‌تواند کمک کند. در حال حاضر یک بازی دوستانه هم در نظر گرفتیم تا شرایط مسابقه را حفظ کنیم و بدن‌ها آماده بمانند.

وی درباره مشکلات مالی تیمش نیز گفت: مدیران باشگاه در تلاش هستند و قرار است طی این ماه بازیکنان ما پرداختی داشته باشند. امیدواریم که پیش قراردادها واریز شود و دغدغه‌ای در این باره نداشته باشیم.

تارتار درباره جلسه‌ای که با ویلموتس پشت سر گذاشتند نیز اینطور توضیح داد: از شخصیت ایشان خوشم آمد؛ متوجه شدم که انسان افتاده و جنتلمنی هستند. با حضور ایشان در فوتبال ما تغییر ایجاد شده و بازی هجومی را به نمایش می‌گذارند.

مردم ما هم این نوع فوتبال را می‌پسندند و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم تا در مراحل انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ هم به بهترین نتایج برسند.

البته نباید زحمات آقای کی روش را نادیده بگیریم. ایشان هم زحمت کشیدند و اعتبار خوبی را با ایشان به دست آوردیم اما حالا آقای ویلموتس حضور دارند و با تغییر تفکر دفاعی در تیم ملی به نظرم با او می‌توانیم فوتبال زیباتری را ببینیم.

وی درباره مدعیان فصل جدید لیگ برتر نیز گفت: فوتبال ما یک جنگ نابرابر است. این کاملا مشخص است که کدام تیم‌ها برای قهرمانی و کسب سهمیه تیم جمع می‌کنند و کدام تیم‌ها برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند.

مطمئنا تیم‌هایی که برای قهرمانی تجهیز شده‌اند مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور، سپاهان، پدیده و ذوب آهن و همچنین فولاد ساختار و برنامه ریزی خوبی دارند و برای رسیدن به رتبه‌های بالای جدول تلاش می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا شما اسطوره های تبانی تو فوتبال باشید بله

    • چهار فينال اسيا

      اين بايد چوپان ميشد اين خارخار

    • بدون نام

      تو هم نابرابری و هم نامردی. مرد یعنی غیرت و شرف.
      پس مردباش و مبارزه کن و تا محبوب باشی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج