جاباما
۹۰۳۸۷۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

«میدان سرخ مسکو» مقصد بعدی ابراهیمیان

تازه‌ترین فیلم ابراهیم ابراهیمیان به گفته خودش یک اکشن جنایی است.

هنرآنلاین: ابراهیم ابراهیمیان کارگردان این روزها در حال آماده‌سازی اکران فیلم "پیلوت" است. بهدخت ولیان، سعید آقاخانی، جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و پریوش نظریه از جمله بازیگران این فیلم هستند که به گفته کارگردانش یک گروتسک تلخ همراه با قصه‌ای ساده است.

او درباره وضعیت اکران این فیلم بیان کرد: فکر می‌کنم اکران "پیلوت" به اوایل مهرماه موکول شود، چرا که زمان دقیق اکران فیلم ما بستگی به "قسم" آقای تنابنده دارد که تا چه زمانی بتواند کف فروش اکران را حفظ کند.

«میدان سرخ مسکو» مقصد بعدی ابراهیمیان

ابراهیمیان همچنین درباره فیلم بعدی خود "دابلند" که محصول مشترک ایران و گرجستان است نیز اظهار کرد: در حال حاضر در نوبت دریافت پروانه نمایش هستیم و پس از دریافت پروانه نمایش برای اکران آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد. طبق توافقی که با پخش‌کننده گرجی داشتیم قصد داریم این فیلم همزمان در دو کشور اکران شود تا بتوانیم تبلیغات مناسبی هم برای آن داشته باشیم.

کارگردان " عادت نمی‌کنیم" در پاسخ به این سؤال که چرا تأکید بر اکران همزمان دارد، گفت: اگر قرار باشد این فیلم در گرجستان زودتر از ایران اکران شود، به دلیل اینکه نسخه نمایش خانگی آن زودتر وارد بازار می‌شود، احتمال نسخه قاچاق فیلم و ورود آن به ایران بالا می‌رود و ما نمی‌خواهیم چنین اتفاقی بیفتد. بنابراین جلوی این ماجرا را می‌گیریم و تأکیدمان روی اکران همزمان است.

ابراهیمیان در ادامه درباره فعالیت‌های جدید خود نیز عنوان کرد: نگارش فیلمنامه "میدان سرخ مسکو" نوشته سارا سلطانی به‌تازگی به پایان رسیده است. به دلیل اینکه چیدمان بازیگران فیلم کمی سخت است و همه مشغله فراوانی دارند فعلاً در مراحل ابتدایی پیش‌تولید هستیم. این فیلم به لحاظ موضوعی هیچ ارتباطی با آثار قبلی من ندارد و یک تریلر جنایی- اکشن است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فیلم برای جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود یا خیر، گفت: خیر چرا که بسیار پروداکشن وسیعی دارد و زمان‌بر است و بعید می‌دانم قبل از جشنواره فیلم فجر بتوانیم آن را کلید بزنیم.

کارگردان "ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه" همچنین درباره موفقیت انتخاب این ژانر در زمان اکران، توضیح داد: بعد از فیلم "پیلوت"، "دابلند" را کاملاً در یک فضای فانتزی ساختم و همین امر موجب شد در کارنامه‌ام کار متفاوتی باشد و در نهایت ذهنیتم نسبت به تولید فیلم تغییر کند. یکی از مباحثی که همواره درباره آن اعتراض داشتم ورود به ژانرهای مختلف است. اما فکر می‌کنم فیلم‌های با پروداکشن عظیم و جذب سرمایه در این زمینه مانند حرکت روی لبه تیغ است."میدان سرخ مسکو" کاملاً آرتیستی است و نمونه‌اش در سینمای ایران وجود ندارد، حداقل در فیلمنامه این‌گونه است و به موفقیت آن بسیار امیدوارم چرا که فیلمنامه خوبی دارد. فکر می‌کنم با مسیری که برایش پیش‌بینی کردیم کار موفقی در سینمای ایران خواهد شد و امیدوارم مخاطب نیز از دیدن آن لذت ببرد.

او در خاتمه درباره لوکیشن فیلم و همچنین عنوان آن نیز گفت: فیلم در ایران و مسکو فیلمبرداری خواهد شد و انتخاب عنوان آن نیز ابراهیم ابراهیمیان کارگردان این روزها در حال آماده‌سازی اکران فیلم "پیلوت" است. بهدخت ولیان، سعید آقاخانی، جواد عزتی، حمیدرضا آذرنگ و پریوش نظریه از جمله بازیگران این فیلم هستند که به گفته کارگردانش یک گروتسک تلخ همراه با قصه‌ای ساده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج