۹۰۴۰۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مانژوکیچ آماده خداحافظی با بانوی پیر شد

تصمیم اخیر باشگاه بارسلونا درباره مهاجم کرواتش، او را بیش از پیش به فکر ترک تورین انداخته است.

خبرگزاری تسنیم: به دنبال حذف نام ماریو مانژوکیچ از فهرست اروپایی تیم فوتبال یوونتوس، این مهاجم کروات تصمیم به جدایی از بانوی پیر گرفته است.

طبق اعلام سایت کالچومرکاتو، یوونتوس روز گذشته (سه‌شنبه) فهرست بازیکنانی که در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم بازی خواهند کرد را اعلام کرد که در این فهرست نام دو بازیکن دیده نمی‌شود. یکی از آنها امره جان است و دیگری ماریو مانژوکیچ.

تصمیم یوونتوس با توجه به تعدد بازیکن این تیم و تلاش نافرجام این باشگاه برای فروش جان و مانژوکیچ در بازار نقل و انتقالات تابستان، چندان هم غیرمنتظره نبوده است اما گویا مهاجم ۳۳ ساله کروات بانوی پیر نمی‌‌خواهد در تیمی بماند که برای او فرصت بازی در لیگ قهرمانان قائل نیست.

فهرست اروپایی تیم‌ها در پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قابل تغییر است و به همین دلیل مانژوکیچ هم این شانس را دارد که به این فهرست برگردد اما به نظر می‌رسد که او شخصاً نسبت به ماندن در تورین بی‌میل است و ماه ژانویه می‌خواهد از راه‌راه‌پوشان تورین جدا شود.

کالچو مرکاتو مدعی شده است که مقصد محتمل مانژوکیچ چین است چرا که در گذشته تیم‌هایی از این کشور برای خرید مهاجم نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ ابراز تمایل کرده‌اند.

با توجه به تاکتیک‌های مائوریتزیو ساری و نیز بازگشت گونسالو ایگواین به ترکیب یوونتوس، شانس مانژوکیچ برای بازی در ترکیب اصلی بسیار کم به نظر می‌رسد و به همین دلیل احتمال جدایی او از این تیم که تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ با آن قرارداد دارد، زیاد به نظر می‌رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج