۹۰۴۲۱۴
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

جنگ پنهان وزارت و فدراسیون ادامه دارد

انتخابات هیات فوتبال استان تهران در حالی قرار بود امروز با حضور ۱۲ کاندیدا برگزار شود که تا یک روز مانده به برگزاری این رویداد، برگزار شدن یا عدم برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و رسانه‌ها درگیر جدال زیرپوستی بین اداره‌کل ورزش و فدراسیون فوتبال شدند.

فرهیختگان: انتخابات هیات فوتبال استان تهران در حالی قرار بود امروز با حضور ۱۲ کاندیدا برگزار شود که تا یک روز مانده به برگزاری این رویداد، برگزار شدن یا عدم برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و رسانه‌ها درگیر جدال زیرپوستی بین اداره‌کل ورزش و فدراسیون فوتبال شدند. درنهایت هم دستور لغو انتخابات صادر شد تا این رویداد در یک روز دیگر برگزار شود.

گل محمدی: باید لغو شود

داستان از آنجایی شروع شد که رئیس اداره‌کل ورزش در مصاحبه‌ای به دلیل آنچه مهندسی انتخابات عنوان کرده بود، طبق قانون خواستار تعویق انتخابات شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد: «تغییر اعضای مجمع هیات فوتبال تهران موجب شد تا انتخابات هیات فوتبال تهران به تعویق بیفتد.»

رضا گل محمدی گفت: «۴۸ ساعت قبل از برگزاری انتخابات هیات فوتبال، سه نفر از اعضای مجمع هیات فوتبال تغییر می‌کند و با استناد به آیین‌نامه اجرایی هیات فوتبال، اعضای مجمع حداقل یک هفته و حداکثر تا ۱۵ روز قبل از برگزاری مجمع باید معرفی شوند و این اتفاق موجب شد تا انتخابات هیات فوتبال به تعویق بیفتد.» او ادامه داد: «با این اتفاق، آقای تاج و فدراسیون فوتبال تصمیم می‌گیرند که انتخابات هیات فوتبال استان تهران در چه تاریخی برگزار شود. باید منتظر ماند تا در این رابطه تصمیم‌گیری شود.»

تغییرات یا حذف و اضافه؟

عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال استان تهران درخصوص سه تغییر اعضای مجمع هیات فوتبال استان تهران در روز پنجشنبه ۱۴ شهریورماه که به‌منظور انتخاب رئیس هیات برای چهار سال آینده برگزار می‌شود توضیحاتی را به شرح ذیل در سایت هیات فوتبال ارائه کرد: «حیدر بهاروند نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در لیست اولیه اعضای مجمع حضور داشت اما به دلیل اعلام فدراسیون فوتبال مبنی‌بر اینکه طبق اساسنامه فقط اعضایی از هیات‌رئیسه فدراسیون که مقیم استان هستند حق رای دارند و چون ایشان ساکن شهر تهران نبود از لیست رای‌دهندگان مجمع حذف گردید. با توجه به درخواست مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از فدراسیون فوتبال مبنی‌بر حضور حوزه‌های استان تهران در انتخابات؛ فدراسیون فوتبال با حضور یک نماینده از حوزه‌ها به‌عنوان نماینده شهر تهران در مجمع موافقت کرد و یک نفر به لیست اعضای مجمع اضافه گردید. با مخالفت فدراسیون فوتبال نماینده باشگاه ستارگان ورامین در بخش بانوان به دلیل حاضر نبودن در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر بانوان و اضافه شدن این تیم در سال جدید به مسابقات از لیست اعضای مجمع حذف گردید.»

تیموری قبل از لغو: برگزار می‌شود

برگزاری یا عدم برگزاری مجمع هیات فوتبال استان تهران، به حاشیه‌ای جدید تبدیل شد. از طرفی رضا گل‌محمدی، مدیر اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد انتخابات روز پنجشنبه لغو شده و از طرفی مسئولان هیات فوتبال و برخی مسئولان فدراسیون گفتند، انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد. عباس تیموری، دبیر هیات فوتبال استان تهران شب گذشته در گفت‌وگویی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد: «ما دو هفته قبل به تمام اعضای مجمع، تاریخ، ساعت و محل برگزاری مجمع را اعلام کردیم. فردا هم با حضور رئیس فدراسیون فوتبال به‌عنوان رئیس مجمع و آقای گل‌محمدی به‌عنوان معاون مجمع هیات فوتبال استان تهران، انتخابات را بدون حاشیه برگزار خواهیم کرد.»

دبیر هیات فوتبال استان تهران در حالی خبر از برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات می‌دهد که به نظر می‌رسد اختلافی میان فدراسیون فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران وجود دارد، اختلافی که باعث دو تصمیم متفاوت شده و درنهایت هم مشخص نیست تکلیف برگزاری انتخابات چه خواهد شد.

در تکمیل این اتفاقات تیموری با تاکید بر برگزاری مجمع انتخاباتی در روز پنجشنبه گفت: «با توجه به تماسی که اعضای مجمع و رسانه‌ها درخصوص برگزاری یا عدم برگزاری مجمع با من داشتند، در آخرین صحبتی که با مسئول امور استان‌های فدراسیون، آقای کاظم طالقانی داشتم، مجمع برگزار می‌شود و هیچ نامه رسمی برای عدم برگزاری این مجمع به بنده که دبیر هیات فوتبال هستم، نرسیده است.»

تصمیم عجیب گل‌محمدی

نکته قابل توجه اینکه شنیده می‌شود یکی از اعضایی که به مجمع ۴۳ نفره برای انتخابات ریاست هیات فوتبال تهران اضافه شده با دستور اداره‌کل بوده و جالب اینکه بعد از تمکین هیات برای این ابلاغ، حالا گل‌محمدی اعلام می‌کند به خاطر همین جابه‌جایی‌ها باید انتخابات به تعویق بیفتد که درنهایت هم این امر محقق شد.

انتخابات لغو شد

انتخابات هیات فوتبال استان تهران درنهایت لغو و به زمان دیگری موکول شد. تیموری، دبیر هیات فوتبال تهران با تایید این خبر گفت: «انتخابات هیات فوتبال استان تهران با تصمیم فدراسیون فوتبال و بعد از جلسه‌ای که با آقای تاج داشتیم لغو و زمان بعدی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.»

باز هم دخالت دولتی در فوتبال؟

نکته عجیب اینکه با اتفاقات رقم خورده و با مصاحبه‌هایی که رئیس اداره‌کل ورزش تهران انجام داده دوباره شائبه دخالت دولت در فوتبال مطرح شده و مشخص نیست عاقبت این موضوع ختم به خیر خواهد شد یا خیر. برخی کاندیداها به مهندسی در انتخابات و چینش اعضای مجمع به سود رئیس فعلی اعتراض کرده و خواستار تعویق بودند که درنهایت به خواسته خود نیز رسیدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این سلطانی فر با دخالتهاش بلاخره فوتبال و تعلیق میکنه همونطور که با دخالتهای خودشو داورزنی احتمال میره جودو هم تعلیق بشه ...همون جوری که کشتی و فوتبال یکی دوسال پیش داشت تعلیق میشد .هر کدوم به نوعی اون موقع یکی برای دستور بازی نکردن با اسرائیل حالا هم دخالت مستقیم در انتخابات فدراسیون

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      عادت کردیم ب دخالت دولتی ها و سیاسیون توفوتبال. کی روش هم رو این قضیع آتیش ب پاکرده بود یادتونه ک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج