۹۰۴۶۰۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صمد نیکخواه: هنوز شانس المپیکی شدن داریم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: هنوز شانس حضور در المپیک را داریم و امروز هم اختلاف قابل قبولی با حریف داشتیم. امیدوارم بازی با فیلیپین را خیلی خوب به پایان برسانیم چون بازی مرگ و زندگی است و همه چیز در دستان ماست.

خبرگزاری ایسنا: کاپیتان تیم ملی بسکتبال گفت: هنوز شانس حضور در المپیک را داریم و امروز هم اختلاف قابل قبولی با حریف داشتیم. امیدوارم بازی با فیلیپین را خیلی خوب به پایان برسانیم چون بازی مرگ و زندگی است و همه چیز در دستان ماست.

صمدنیکخواه بهرامی پس از پیروزی تیم ملی بسکتبال برابر آنگولا در مرحله دوم جام جهانی گفت: متاسفانه تورنمنت برایمان بد شروع شد اما سعی کردیم این بازی را خوب تمام کنیم. در نیمه دوم و بعد از سه بازی تیم‌مان راه افتاد و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و برنده شویم.

او در ادامه افزود: آنگولا تیمی فیزیکی است و قبلا با این تیم بازی تدارکاتی داشتیم. می‌دانستیم بازیکنان قدرتمندی دارد و کارمان راحت نیست. اینجا جام جهانی است و همه تیم‌ها با آمادگی آمده‌اند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.

علاوه بر این پیروزی در تورنمنت‌هایی با این سطح کار سختی است. امروز نتیجه قابل قبولی داشتیم و به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم.

نیکخواه بهرامی در مورد شانس ایران برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ گفت: هنوز شانس حضور در المپیک را داریم و امروز هم اختلاف قابل قبولی با حریف داشتیم. امیدوارم بازی با فیلیپین را خیلی خوب به پایان برسانیم چون بازی مرگ و زندگی است و همه چیز در دستان ماست.

البته باید ببینیم چین چه نتیجه ای می‌گیرد، این تیم بازی سختی مقابل نیجریه دارد و اگر ببرد ما شانس حضور در المپیک را از دست می‌دهیم اما باید ببینیم خدا چه می خواهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج