۹۰۴۹۲۶
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

اصفهانیان: نمی‌توان فغانی را به اجبار نگه داشت

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تصمیم علیرضا فغانی برای مهاجرت به استرالیا شخصی است و نمی‌توان او را به اجبار نگه داشت.

خبرگزاری مهر: فریدون اصفهانیان درباره تصمیم علیرضا فغانی برای مهاجرت به استرالیا گفت: این تصمیم خود فغانی است و آنطور که مطلع شدم می خواهد بیشتر در خدمت خانواده اش باشد. فغانی افتخار جامعه داوری است و خواهد بود.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم فغانی را به اجبار نگه داریم. این موضوع شبیه به تصمیم بازیکنان برای بازی در کشورهای خارجی است. شاید بعضی ها هم به خاطر وابستگی به کشور حتی در صورتی که شرایط فراهم باشد، ایران را ترک نکنند ولی به هر حال همانطور که گفتم تصمیم فغانی یک تصمیم شخصی است.

رئیس پیشین کمیته داوران در پاسخ به این سئوال که آیا فغانی می تواند در صورت مهاجرت به استرالیا، در مجامع بین المللی همچنان به عنوان نماینده ایران قضاوت کند؟ یادآور شد: به صورت دقیق از قانون اطلاعی ندارم.

اصفهانیان همچنین با بیان اینکه به فغانی و دیگر داوران در فوتبال ایران کم لطفی می شود، گفت: کوچکترین اشتباهات داوران در ایران در بوق و کرنا می شود. حتی گاهی اوقات و بعد از گذشت چند سال هم از اشتباهات داوری در گذشته صحبت می شود. البته داوران هم باید بیشتر زحمت بکشند و اشتباهات کمتر شود ولی شرایط در ایران اینگونه است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برای فغانی هرکجا که باشد آرزوی موفقیت داریم. داوران دیگر باید زحمت بکشند تا بتوانیم جایگزین های خوبی برای فغانی داشته باشیم.

رئیس پیشین کمیته داوران درباره وضعیت این کمیته و دپارتمان داوری هم خاطرنشان کرد: آقای ممبینی در کمیته داوران مشغول است. رئیس دپارتمان داوری هم هنوز مشخص نیست ولی آقای احمدی کارها را پیش می برد.

اصفهانیان در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر دلیل غیبتش در جلسه هفته گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، گفت: هفته پیش یک بازی خیریه برای کودکان سرطانی در زنجان برگزار شد و من به عنوان رئیس هیات استان موظف بودم در این بازی حضور داشته باشم. آقای تاج در جریان غیبتم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پرای گم شه اصلا بدرد فوتبال ایران جام باشگاههای ایران. نمی خورد فقط پرسپولیسی است.

    • بدون نام

      بذارید این افغــانی بره بابا... دلال کار چاقکن

    • حسن

      بگذار شرش را از سر فوتبال ایران بکنه بره!

    • بدون نام

      کی گفت نگهش دار؟خداروشکر داره میره

    • پوری

      عقل به تو بده هر کس میگه تیم ما از او لطمه خورده نتیجه اینکه چقدر داور بی عدالتی بوده که همه ازش گله دارند پس گم شه بره بهتره مردک کثیف

    • پوری

      بابا فغانی داره پشت به مملکتش میکنه اینقدر مرتیکه را گنده نکنید او اشغالی بیش نیست نامرد به تمام تیمها لطمه زد تو تبریز یادتونه با چه نامردی جام را از دست تراکتور درآورد وداد به سپاهان اه 30 میلیون هوادار ترک زبان انشالله گرفتارش کنه مردک بیعرضه پولکی

      پاسخ ها

      • احسان

        بگذارید اینو بیرو بروندگم شند.
        اون خودش را کورتوا می دونه.
        اینم خودش را کولینا.
        هر دوتاشون هم مالی نیستند.

    • ali mazkor

      بره گم‌ بشه با

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج