۹۰۵۱۱۰
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ترامپ، شاهزاده سعودی را تحت پیگرد قرار داد

بلومبرگ نوشت پس از آن که شاهزاده سعودی پنت هاوس هفت هزار فوت مربعی (۶۵۰ مترمربع) خود در آسمانخراش پارک اَوِنْیو در نیویورک را ترک کرد، شرکت ترامپ او را تحت پیگرد قانونی قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران: بلومبرگ نوشت پس از آن که شاهزاده سعودی پنت هاوس هفت هزار فوت مربعی (۶۵۰ مترمربع) خود در آسمانخراش پارک اَوِنْیو در نیویورک را ترک کرد، شرکت ترامپ او را تحت پیگرد قانونی قرار داده است.

سازمان آسمانخراش پارک اونیو که بخشی از شرکت رئیس جمهور آمریکاست، شاهزاده فیصل بن عبدالمجید آل سعود را از ماه فوریه سال گذشته میلادی تحت پیگرد قانونی قرار داده است، زیرا او یک آپارتمان لوکس را از سال ۲۰۱۳ در شرق منهتن اجاره کرده بود که از اوایل سال ۲۰۱۷ دیگر اجاره بها را پرداخت نکرده است.

ترامپ، شاهزاده سعودی را تحت پیگرد قرار داد

بر اساس قرارداد میان طرفین، شاهزاده سعودی موافقت کرده بود که تا ماه ژوئن سال ۲۰۱۹ اجاره بهای این پنت هاوس را بپردازد. این پنت هاوس در طبقه بیست و یکم آسمانخراش پارک اونیو متعلق به دونالد ترامپ قرار دارد و اجاره ماهیانه آن مبلغ ۷۵ هزار دلار تعیین شده بود.

حال بر اساس حکم ملیسا کرِیْن، قاضی دادگاه عالی نیویورک مورخ ۲۹ اوت ۲۰۱۹، شاهزاده فیصل بن عبدالمجید آل سعود باید مبلغ یک میلیون و ۸۰۰ هزار دلار به شرکت ترامپ بپردازد. اما کرین اعلام کرد که هنوز سؤالات زیادی وجود دارد و او پرونده را باز می‌گذارد تا تحقیقات ادامه یابد. وی جلسه بعدی را ۲۶ سپتامبر تعیین کرده است.

آسمانخراش پارک اونیو ترامپ ۳۵ طبقه دارد که زمانی کاربری آن هتل بود، ولی در سال ۲۰۰۲ به ۱۲۰ آپارتمان مجزا تغییر کاربری داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یارو آپارتمان اجاره کرده پولش رو نداده ، حالا میخوان اجاره اش رو بگیرن ، چرا قضیه رو سیاسی میکنید ? منم همین بلا رو میخواستم سر مستاجرم بیارم

    • بدون نام

      خوب حق داره مرتیکه کلی پول از عربها دوشیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج