۹۰۵۶۰۱
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

ترافیک سنگین در محور‌های شمالی

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد و گفت: بار ترافیکی در محورهای شمالی سنگین است.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را اعلام کرد و گفت: بار ترافیکی در محورهای شمالی سنگین است.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه در اکثر محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: همچنین در ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و فیروزکوه مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

وی با اشاره به وضع ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال محور رشت-قزوین (محدوده‌های منجیل و رودبار) سنگین است و ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس (از میدان امیرکبیر تا کیلومتر۴) سنگین و (محدوده‌های آدران و دهانه جنوبی تونل کندوان) نیمه‌سنگین و طول محور پرحجم و روان گزارش شده است.

به گفته رحمانی، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاسوعاوعاشورا سیرو سفردرست نیست.امام حسین تشنه بود شمامیری سفر?

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین شماها تا کجا میخواهید پیش برید. شمادوست داری برو مراسم عزاداری خیلی هم خوب. ولی دیگه کار نداشته باش که مثلا همسایت این دو روز را کجامیره و چکارمیکنه. دست بردارین بابا.

    • یک ایرانی

      چرا جاده رو نمیبندید ؟ این مسافرا فقط ترافیک ایجاد میکنن و زباله . هیچ سودی ندارن برای مازندران و گیلان . وسلام . الکی نیا بگو دلمون میخواد . یه کم شعور داشتید مینشستید عزاداری میکردید. نه مزاحمت برای پلیس و دیگرلن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک ایرانیه ...

      • بدون نام

        گیلان ومازنداران پایگاهچ عراقی ها شده چرا مردم خودمان استفاده نکنند

      • بدون نام

        ۲۲:۲۶
        اولا گیلان و مازندران پایگاه نشدن برای عراقیها اخباری غیرموثق از خرید زمین توسط عربهای خوزستان و کردهای کرمانشاه اونم فقط در شرق گیلان و غرب مازندران مطرح شده که اگه اینطور باشه تهران ۴۰‌ساله پایگاهی شده برای افغانیها درثانی حتی اگر خبر مربوط به شرق گیلان و غرب مازندران درست باشه مردم بقیه گیلان و مازندران گناه نکردن که هر سری باید شلوغی و ترافیک شما رو تحمل کنن پایگاه افغانها تهران شده که ۱ میلیون مهاجر افغان و پاکستانی داره اونم اتباع غیرمجاز

    • بدون نام

      شماها واقعا نياز به درمان داريد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا مغزهای معیوب افکارخودخواهانه..ادمهای معتقد همیشه قابل احترام هستن وبه عقیده خودشونواعتقادقلبی دارن...اماادمهای متعصب مشکل دارن وحرف بایدحرف خودشون باشه....شماچیکاره ای که اززبان اعمه وامام حسین حرف میزنی...مگه امام نظروعقیدشوتحمیل کردبه اطرافیانش؟؟شایدمردم دوس دارن مراسم عاشورا ومحرم روتوشهروزادگاه خودش اجراکنه ومسافرت لازمه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج