جاباما
۹۰۶۰۹۰
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

تارتار: باید از وضعیت روحی بد استقلال استفاده کنیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید کل قراردادهای تیمش برای لیگ نوزدهم ۹ میلیارد تومان است؛ یعنی به اندازه یک بازیکن از تیم های مدعی.

ورزش‌سه: نفت مسجدسلیمان در لیگ نوزدهم با قرعه ای دشوار مواجه شده است؛ این تیم علاوه بر دیدار با تراکتور و نفت آبادان در دو مسابقه اول در هفته های آینده ۳ بازی دشوار با استقلال، سپاهان و شهر خودرو در پیش دارد. با این حال مهدی تارتار نگران شرایط تیمش نیست و اعتقاد دارد نفراتش می توانند دست به کارهای بزرگی بزنند.

تارتار درباره شرایط نفت مسجدسلیمان قبل از دیدار با استقلال، جذب سوشا مکانی، وضعیت تیم ملی فوتبال و برخی موضوعات دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

**نمی خواستیم چمن خراب شود، در تهران اردو زدیم

با توجه به تعطیلی پیش آمده در لیگ برتر و زیر ساخت هایی که ما در مسجدسلیمان داریم، تصمیم گرفتیم اردویی چند روزه را با حمایت مدیریت باشگاه در تهران برگزار کنیم. حتما می دانید به غیر از زمین اصلی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، زمین دیگری برای تمرین کردن نداریم و چون می خواستیم چمن خراب نشود، تصمیم گرفتیم چند روز به تهران بیاییم. دو بازی دوستانه خوب هم با نساجی داشتیم که در این دو بازی کلیه نفرات مان در شرایط مسابقه قرار گرفتند.

**می توانیم کار های بزرگی انجام بدهیم

ما در این فصل تغییرات زیادی در تیم ایجاد کردیم. تقریبا ۸۰ تا ۹۰ درصد بازیکنان تیم ما عوض شدند و از طرفی قرعه سخت و بدی به ما خورد. با این حال بازیکنان باکیفیت و باانگیزه ای را به خدمت گرفتیم که همه یک هدف بزرگ دارند و انشاالله می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

**باید از وضعیت روحی بد استقلال استفاده کنیم

من تجربه بازی در تیم های بزرگ را دارم. با توجه به شرایطی که استقلال دارد، بازی کردن جلوی این تیم برای ما بسیار سخت تر است. وقتی تیم های بزرگ در شرایط بحرانی هستند، تلاش مضاعفی می کنند تا به وضعیت خوب برگردند و این موضوع کار ما را سخت می کند. با این حال آنها از نظر روحی وضعیت خوبی ندارند و باید از این مساله استفاده کرده و روز خوبی را پشت سر بگذاریم.

**انگیزه من برای بازی استقلال و پرسپولیس متفاوت نیست

متاسفانه مدتی است در شبکه های مجازی باب شده که می گویند تیم های من جلوی استقلال با انگیزه بیشتری به میدان می روند و مقابل پرسپولیس طور دیگری بازی می کنیم. در صورتی که ما برای موفقیت خودمان تلاش می کنیم و آنهایی که از نزدیک ما را می شناسند می دانند که در هر بازی تمام تلاش مان را برای موفقیت انجام می دهیم.

حالا شرایط طوری رقم خورده که طی دو فصل گذشته که در پارس جنوبی بودم، در خانه استقلال را شکست دادیم و مقابل پرسپولیس اینطور نشد. مطمئن باشید ما با یک انگیزه جلوی همه تیم ها ظاهر می شویم و امیدوارم نه تنها استقلال را در بازی این هفته شکست دهیم که در آینده سایر تیم ها را نیز ببریم.

**شانس ما این بوده مقابل مدعیان محک بخوریم

شانس ما اینطور بوده که در هفته های ابتدایی لیگ برتر محک جدی مقابل تیم های مدعی بخوریم. خداراشکر از دو بازی ابتدایی سربلند بیرون آمدیم. بازی های خوبی در این دو مسابقه انجام دادیم و به گواه کارشناسان خوب کار کردیم. انشاالله ۳ بازی بعدی جلوی استقلال، سپاهان و شهر خودرو را نیز با موفقیت پشت سر می گذاریم.

**سوشا دروازه بان باکیفیتی است

سوشا مکانی دروازه بان باکیفیتی است. او سابقه قهرمانی با فولاد خوزستان را دارد و بازیکن کوچکی نیست. بی تردید تجربه اش به گلرهای جوان ما کمک می کند و فکر می کنم رقابت خوبی با هم داشته باشند. ما از نظر تعداد دروازه بان دچار مشکل بودیم و باید یک گلر می گرفتیم که سوشا را جذب کردیم و امیدوارم با نفت مسجدسلیمان یک بازگشت خوب به فوتبال ایران داشته باشد.

**سوشا مثل گذشته جوان نیست که اسیر حواشی شود

سوشا مثل گذشته جوان نیست که اسیر حواشی شود. او نسبت به قبل باتجربه تر شده و ما نیز سعی می کنیم مثل برادر بزرگ تر به او کمک کنیم تا حاشیه ای نداشته باشد و روزهای خوبی را در مسجدسلیمان سپری کند.

**کل هزینه ما اندازه یک بازیکن تیم های مدعی است

شاید خیلی ها بگویند که ما مهره های اسمی به خدمت گرفتیم اما بدانید که این نفرات با کمترین بودجه پیش ما آمدند. ما جزو ۳ تیم ارزان لیگ برتر هستیم و هزینه بسیار پایینی انجام دادیم. شاید کل قراردادهای کادرفنی و بازیکنان ما ۹ میلیارد تومان باشد و این هزینه به اندازه یک بازیکن تیم های مدعی است. منتهی سعی کردیم بازیکنان باانگیزه ای را به خدمت بگیریم و با هزینه کمتر تیم خوبی ببندیم. با این حال ارزش بازیکنان بالا است و به ما لطف داشتند و پیش‌مان آمدند.

**ویلموتس ساختار حمله را بهبود ببخشد موفق می شود

تیم ملی بازی خوبی مقابل هنگ کنگ انجام داد. البته حریف آنقدر قدرتمند نبود اما ایران موقعیت های زیادی ایجاد کرد و فکر می کنم روزهای خوبی در انتظار تیم ملی است. تیم ایران ساختار دفاعی خوبی از قبل داشت و ساختار حمله ما دچار مشکل بود که ویلموتس اگر بتواند ساختار دفاعی را حفظ کرده و ساختار حمله را بهبود ببخشد شک نکنید موفق می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به همین خیال باش سوسول

    • بدون نام

      آره استفاده لازم را ببرید جناب تر تر .

    • کامران

      داوران با دستور از بالا سر خر نشوند مالی نیستید!؟

    • بدون نام

      تو که راست میگی ولی لعنت به کسی که نون یه باشگاهو میخوره واسه یه باشگاه دیگه دم تکون میده

    • اس اس

      بی شرف جلوی لنگپولیس همیشه شرایط بد هستش و پول ندارید این حرفها ولی جلوی اس اس همه جوری جون میدی مردک بی غیرت

    • آبی

      آقای تاتار خدا رو شکر که مقابل استقلال حداقل سرعت رو نمی فروشی و این ممکنه فردای قیامت یکم تسکین بده
      آخه لنگی اگر مربیانی مثل تو و امثال تو نبود که لنگ پولیس کی قهرمان می شد

    • بدون نام

      درسته که استقلال تو وضعیت بدیه ولی هنوز زنده است

    • بدون نام

      تاتار بي شرف خفه شو خفه شو

    • بدون نام

      خفه شو بابا اسکل لنگی زامبی شبیه میمون میمونه
      جلوی لنگ،واومیده جلوی استقلال خودشو جر میده
      ان شاالله با یه نتیجه ننگ اور تو و تیمت میبازید اشغال زامبی لنگی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امثال تاتار وگل محمدی با این طرز تفکر هیچوقت مربی نمیشن باید شرافت وغیرت وحرفه ای گری رو ازقلعه نوعی یادبگیرن که بیشترین بردش مقابل استقلال بوده ولی گلمحمدی قبل بازی بالونگ اعتصاب میکنه بعد برد استقلتل 500ملیون پاداش...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج