۹۰۶۳۵۱
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

نیاز پرسپولیس به پولسازی از برند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نیاز این تیم برای نتیجه گیری با گابریل کالدرون گفت: باشگاه برای رفع مشکلات باید به فکر درآمدزایی از روی برند معتبر خود باشد.

خبرگزاری مهر: اسماعیل حلالی درباره تفکرات فنی گابریل کالدرون در راس کادر فنی پرسپولیس گفت: او فلسفه کاملا متفاوتی نسبت به برانکو ایوانکوویچ دارد. کالدرون برای موفقیت در تیمی همچون پرسپولیس باید روی تاکتیک های خود پافشاری کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس کسب موفقیت سرخپوشان با کالدرون را در گرو شناخت این مربی از ایران دانست و اظهار داشت: اگر دیدید برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس موفق بود به خاطر شناخت کاملش از مردم ایران و فوتبالیست ایرانی بود. او می دانست چه زمانی باید حرف بازیکن را بشنود و چه موقعی باید بازیکن خود را تنبیه کند.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: کادر فنی پرسپولیس می‌تواند موفقیت های سال های گذشته پرسپولیس را تکرار کند. آنها نیاز به زمان دارند. کالدرون باید به شناخت کافی از فرهنگ و تفکرات ذهنی فوتبالیست های ایرانی برسد.

وی درباره تقابل پرسپولیس با صنعت نفت آبادان در هفته سوم رقابت های لیگ برتر تاکید کرد: نفت آبادان دچار تغییر کادر فنی شد و برخی بازیکنانش نیز تغییر کرد. آنها هم مثل پرسپولیس نیاز به زمان دارند اما قطعا برای نشان دادن توانایی های خود با انگیزه فراوان به تهران می آیند تا امتیاز بگیرند.

حلالی درباره حضور محمدحسن انصاریفرد در پست مدیرعاملی پرسپولیس تصریح کرد: او حداقل ورزشی است و یک گام از بقیه آقایان جلوتر است. امیدوارم آقای انصاریفرد با توجه به رزومه ای که دارد جلوی مشکلات پرسپولیس را بگیرد. او باید تغییر نگاه جدی ایجاد کند. پرسپولیس نیاز مبرم به ورزشگاه دارد اما مدیران قبلی به راحتی آن را در اختیار پیمانکار قرار دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انصاریفرد باید از برند معتبر پرسپولیس برای پول‌سازی استفاده کند. باشگاهی که نیاز به درآمدزایی دارد نباید به راحتی از منابع خود دست بکشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامران

      وزیر وایرانسل در خدمتند!؟
      به ماشین شور وچوپون ۸میلیارد می دهند.

      پاسخ ها

      • یوسف دهقان

        آخ که چقدر دارید میسوزید

    • نوید

      حرف مدیر عامل از دهان نوچه هاش بیرون میاد
      دوره قبلی هم طی قراردادی لوگوی پرسپولیس واگذار شد

    • تاج(عشق و غیرت)

      آقای اسمال اگر کمک وزیر و رئیس جمهور و دولت حسن روحانی و تمام مسئولین کشور پشت پرسپولیس نباشه مطمئن باش که مثل چند سال پیش پرسپولیس رتبه ای بیشتر از هشتم را در لیگ برتر فقط در خواب میتواند ببیند .......افتاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج