۹۰۶۳۶۱
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

نیلسون: ممکن است از پرسپولیس امتیاز کم شود

نیلسون کوریا دروازه‌بان برزیلی و پیشین پرسپولیس گفت: اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس پول من را ندهند باتوجه به اینکه دادگاه رای را به نفع من صادر کرده از پرسپولیس امتیاز کم می‌شود.

خبرگزاری میزان: نیلسون کوریا در خصوص شکایتش از باشگاه پرسپولیس برای گرفتن طلب ۱۰۰ هزار دلاری‌اش اظهار داشت: من زمان آقای طاهری از پرسپولیس شکایت کردم. بعد از آن با باشگاه برای گرفتن طلبم توافق کردم اما آنها پول من را ندادند!

وی ادامه داد: وقتی مسئولان باشگاه با من این رفتار را کردند دوباره از پرسپولیس شکایت کردم و دادگاه رای را به نفع من صادر کرد.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس پول من را ندهند باتوجه به اینکه دادگاه رای را به نفع من صادر کرده از پرسپولیس امتیاز کم می‌شود. البته من به خاطر هواداران پرسپولیس دوست ندارم این اتفاق رخ بدهد اما باید پول من را بدهند.

نیلسون در پاسخ به این سوال که مسئولان فعلی باشگاه پرسپولیس مدعی هستند با او و وکیل خارجی‌اش برای پرداخت مطالبات به توافق رسیده‌اند، گفت: فعلا هیچ توافقی صورت نگرفته است. البته با مسئولان باشگاه توافق کردیم اما برای سال‌های قبل بوده! من منتظر هستم تا طلبم را از باشگاه پرسپولیس بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدموحد

      نلسون خیلی اقا و باتعصب بود باید طلبش را بدن نامردی هست همین جور برانکو و دستیارنش را ندارن در باشگاه را ببندند آبرو ریزی هست اینکارها برای ملت اخه من بمیرم و تو بمیری که نمیشه پاهاتون را از گلیم تون بیشر دراز نکنین به همه تیمها میگم این پول بیت المال هست

      پاسخ ها

      • مهدی رامیار

        داستان این روزهای مثلافوتبال ایران شده جیب خالی پزعالی اقایون اگه پول ندارین بازیکن خارجی نگیریدتابیشتر ازاین تودنیا ابرومون نره این همه مدرسه فوتبال تومملکت خودمون دارید هربازیکن حداقل ۲الی۳مدرسه فونبال داره یعنی ۴تابازیکن ازتوشون درنمیاد این مدارس فقط وتسه پرکردن جیبشونه پس درشونو تخته کنیددیگه

    • پرسپولیسی ام

      مگر دروازباه سابق پرسپولیس بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج