۹۰۶۳۷۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش دولت به اتهامات کمیته عربی علیه ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست کمیته عربی در قاهره علیه ایران، گفت: از اینکه برخی به جای تکیه بر قدرت کشورهای حوزه خلیج فارس، ادعاهای واگرایانه، بی پایه و غیر مستند در خصوص امنیت منطقه ابراز داشته و ادعاهای بیگانگان را با عجز خویش مورد استقبال قرار می‌دهند، متاسفیم.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست کمیته عربی در قاهره علیه ایران، گفت: از اینکه برخی به جای تکیه بر قدرت کشورهای حوزه خلیج فارس، ادعاهای واگرایانه، بی پایه و غیر مستند در خصوص امنیت منطقه ابراز داشته و ادعاهای بیگانگان را با عجز خویش مورد استقبال قرار می‌دهند، متاسفیم.

سیدعباس موسوی روز پنچ شنبه در یک موضع گیری با رد اتهامات تکراری و مردود مطرح شده در بیانیه نشست دوازدهم کمیته عربی در قاهره علیه جمهوری اسلامی ایران، تلاش بی ثمر برخی کشورهای عربی در طرح ادعاهای بی اساس را اصرار بر استمرار اشتباهات سیاسی گذشته دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی ایران تکرار اتهامات بی اساس علیه حاکمیت ابدی بر جزایر سه گانه خود در خلیج فارس و فرافکنی برخی کشورهای عرب ناکام در سیاست منطقه ای را دلیل ناتوانی آن ها در درک واقعیت های منطقه و جهان می داند.

موسوی همچنین از اینکه برخی به جای تکیه بر قدرت کشورهای حوزه خلیج فارس، ادعاهای واگرایانه، بی پایه و غیر مستند در خصوص امنیت کشتیرانی در این پهنه حیاتی و مطرح شده از سوی بیگانگان را با عجز خویش مورد استقبال قرار میدهند، ابراز تاسف کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه اصرار بر اشتباهات بی حاصل گذشته را در شرایطی که منطقه نیازمند عقلانیت و واقع بینی است حرکت در مسیری غلط دانست که نتیجه ای جز افزایش مشکلات در منطقه به دنبال نخواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو فقط متاسف هستی کاری دیگر نمیتوانید انجام دهید فقط لاف زدن را خوب بلد هستین

    • بدون نام

      سلام مصر عقب مانده رییس جمهور خود را در زندان کشت به اسراییل با ش بی غیرت ها شما همه وابسته امریکا هستید وبر ملتهای مسلمان وعرب سوار شدهاید بی پدرها فلسیطن و لبنان و کرانه باختری اردن اشغالی عرب نیستند و فقط جزایر ایران مسلما منش تنش است پدر سوخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج