جاباما
۹۰۶۳۹۷
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

استراماچونی کوتاه نمی‌آید

مرد ایتالیایی نیمکت این فصل استقلال همچنان در حال آموزش فوتبال مدرن به شاگردانش به امید نمایش بهتر در هفته های سرنوشت ساز پیش رو است.

ورزش سه: شکست در تبریز توام شد با توقف دقیقه آخری مقابل فولاد تا چالش جدید استراماچونی در دوران مربیگری چندان باب میل آغاز نشود. کوچ به فوتبال آسیا و ایران باعث شد تا مردی که در مقطعی روی نیمکت اینتر در سن سیرو رویاپردازی های بزرگی در سر داشت این بار یکی از بزرگ ترین باشگاه های قاره کهن را برای نیل به آرزوهایش انتخاب کند.

این انتخاب اما از همان روزهای آغازین با چالش ها و حواشی کاذب بسیار زیادی روبرو شد تا آندره آ در بین رسانه های مطرح ایتالیا جزو مردان پرخبر لقب بگیرد، اخباری که حاشیه های کاذب زیادی برای استقلال و طرفدارانش در پی داشت تا اوضاع به هیچ عنوان بر وفق مراد طرفین پیش نرود. با این حال وقفه لیگ به خاطر بازی های ملی فرصت خوبی بود تا این حاشیه ها جای خود را به آرامش بدهد بلکه استراماچونی بتواند اوضاع را مدیریت کند.

مرد جوان ایتالیایی همان طور که از روز اول نشان داده بود با جدیت خاص در پی رسیدن به اهداف خود روی نیمکت پسران آبی تهران است این روزها در تمرینات بدون ملی پوشان خود و با حضور شاگردانش چهره ای دارد که نشان از عزم جزم او برای عبور از وضعیت قرمز فعلی و رسیدن به ساحل آرامش دارد. خشن، عصبانی و نکته سنج از استراماچونی به عنوان یکی از چهره های جذاب تمرینات این روزهای استقلال ساخت تا طرفداران امیدوار به مربی ایتالیایی باشند که نمی خواهد از مواضع خود کوتاه بیاید.

استراماچونی در تمرینات عصر دیروز استقلال اکت های متفاوتی در دقایقی از تمرینات داشت، جایی که نکات فنی را یادداشت می کرد، خود اصول حرفه ای را به شاگردانش گوشزد و با عصبانیت پیگیر اجرای درست شرح وظایف بود و در پایان هم از شدت عصبانیت فریم به فریم سوژه دست تصویربرداران حاضر در تمرین می داد. در یکی از تمرینات تاکتیکی عصبانیت مرد ایتالیایی از بازیکنان استقلال به حدی بود که آندره آ زمین و زمان را به هم می دوخت!

جدیت سرمربی ایتالیایی و دستیارانش در تمرینات این روزهای استقلال می تواند همان تکه گمشده از پازلی باشد که طرفداران امیدوار هستند با تکمیل شدن آن شاید تیمی رویایی برای رسیدن به اهداف و موفقیت هایی باشد که سال هاست از این باشگاه رخت برکنده و به آرزو تبدیل شده است.

استراماچونی که به اذعان بسیاری خصوصیات اخلاقی اش می تواند انقلابی بزرگ در اردوی استقلال در پی داشته باشد حالا با ایستادگی روی عقاید و نشان دادن این که از اهداف خود کوتاه نمی آید باید بتواند در روزهای سرنوشت ساز پیش رو به خصوص در دربی پایتخت مقابل پرسپولیس بر میزان محبوبیت افزوده و جایگاهی والاتر در میان طرفداران این باشگاه بزرگ به دست بیاورد.

استراماچونی کوتاه نمی‌آید

ماستراماچونی کوتاه نمی‌آید

استراماچونی کوتاه نمی‌آید

استراماچونی کوتاه نمی‌آید

استراماچونی کوتاه نمی‌آید

استراماچونی کوتاه نمی‌آید

استراماچونی کوتاه نمی‌آید

استراماچونی کوتاه نمی‌آید

استراماچونی کوتاه نمی‌آید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بخاطر سحر و حقوق بانوان این سرزمین کسی به ورزشگاه نمیره. غیرت داشته باشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد باشید کسی ورزشگاه نره

      • ANTILONG

        سحر بیخود کرد خلاف قوانین عمل کرد

    • بدون نام

      جایگاه والاتر بگیره بشین تا بشه میشه

    • بدون نام

      بایداستقلال سحر روتنها نگذاشت

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      آدم درست و پاک و زحمت کشی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج