جاباما
۹۰۶۴۳۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

موج بازگشت مسافران و ترافیک سنگین در البرز

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرهای برون شهری، نیروهای امدادی این استان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

خبرگزاری ایسنا: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرهای برون شهری، نیروهای امدادی این استان در آمادگی کامل به سر می‌برند.

محمدحسین وطنی با اشاره به سفرهای ایام ماه محرم الحرام و تردد بیش از حد خودروها در پایان هفته جاری گفت: حسب دستور مدیرعامل نسبت به آمادگی بیش از پیش امدادگران و تجهیز پایگاه‌ها در صورت کاستی‌های موجود، امدادگران با آمادگی صددرصد در پایگاه‌های هلال احمر استان البرز حضور دارند.

وطنی خاطرنشان کرد: هلال احمر استان البرز نیز مانند سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با اجرای طرح‌های ویژه برای خدمات رسانی به مردم آماده شده است.

وی گفت: به همین منظور تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی این استان، به ویژه محور کرج - چالوس مستقر شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امدادگران در ۱۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری و مراکز شعب به صورت شبانه‌روزی مستقر هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز افزود: مسافران ضمن رعایت نکات ایمنی هنگام سفر از سلامتی خودرو خود مطمئن و هنگام ورود به محورهای مواصلاتی از پر بودن باک بنزین خود اطمینان حاصل نمایند و وسایل گرمازا همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: با توجه به اوج سفرها و ایجاد ترافیک سنگین در راه‌های استان البرز به ویژه محورهای کوهستانی، رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

وطنی ضمن درخواست از رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی، از مسافران خواست درصورت هرگونه نیاز امدادی باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بچه ناف شهرستان

      تهرانی های اصییییل هستن. دارن از شهرستاناشون برمیگردن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج