جاباما
۹۰۶۴۶۴
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

ماجرای عجیب کلاهبرداریِ مرد تایلندنشین

رئیس پلیس فتا از دستگیری مردی که با سوء استفاده از اعتماد تعدادی از شهروندان به بهانه رمالی و دعانویسی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس پلیس فتا از دستگیری مردی که با سوء استفاده از اعتماد تعدادی از شهروندان به بهانه رمالی و دعانویسی از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ تورج کاظمی گفت: از تابستان امسال تعدادی شهروندان با تشکیل پرونده‌ای در دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای به پلیس فتا مراجعه و به ماموران، اظهار کردند: مدتی است با کانال دعانویسی در شبکه‌های اجتماعی آشنا شده اند و به پیشنهاد دعانویس تعدادی ابزارهای دعانویسی مانند مهره مار و شرف الشمس و ... به مبلغ گزافی خریداری کرده اند، ولی کاشف به عمل آمده که کالاهای خریداری شده تقلبی بوده است.

وی بیان داشت: تیمی از ماموران بررسی موضوع را برعهده گرفتند و احتمال دادند که فرد یا افرادی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در هنگام تحقیقات پلیسی پرونده‌های دیگری نیز به پلیس فتا ارجاع شد، تصریح کرد: در اقدامات فنی و پلیسی ماموران موفق به شناسایی مردی ساکن در تهران شدند که ابزارهای تقلبی را به محل سکونت مال باختگان ارسال کرده بود.

سرهنگ کاظمی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی متهم در مخفیگاهش با دستور مقام قضائی دستگیر و تعدادی ابزار و آلات دعانویسی و ... در مخفیگاه وی نیز کشف شد.

وی عنوان کرد: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت، لب به اعتراف گشود و اظهار داشت: مدتی است با فردی در تایلند آشنا شده است و پول‌های دریافتی به حساب آن فرد واریز می‌شده و مجدداً با تبدیل ارز توسط مالباختگان به حساب وی واریز می‌شده است.

رئیس پلیس فتا تاکید کرد: رفع مشکلات و تامین امنیت روحی و روانی در زندگی شخصی و یا اجتماعی با راه حل‌های خرافی و رمالی امکان پذیر نیست.

مجرمان و افراد کلاهبردار در فضای مجازی با استفاده از ابزارهای خرافی و متقلبانه و سوء استفاده از تفکرات تعدادی از شهروندان به دنبال اخاذی و کسب منافع مالی بوده و شهروندان هیچگاه برای رفع مشکلات خود نباید به این گونه موارد در فضای مجازی اعتماد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با وجود پیشرفت علم ، کسانی که به رمالی و جادو اعتقاد دارن حقشون هست که جادوگرها و رمالها کلاه گشادی سرشون بذارن . آهای هموطن فریب خورده مگر شما به خدا اعتقاد ندارید چرا اینقدر ایمان تان سست است که بجای توکل بخدا و کمک از خالق هستی فریب این شیادها را میخورید

    • صدام

      سلام چرامردم اینقدخرافاتی هستن یعنی تااین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج