۹۰۶۶۵۸
۷۸ نظر
۵۰۱۳
۷۸ نظر
۵۰۱۳
پ

پناهیان همچنان حرف می‌‌زند؛ نیش‌دار و گزنده!

پناهیان گفت: تشکر می‌کنم که اخیرا رئیس‌جمهور علیه دو قطبی‌سازی صحبت کردند، اما عجیب بود که ایشان در یک سخنرانی هم دو قطبی برای انتخابات آینده بسازند و هم از دوقطبی سازی انتقاد کنند؛ هم به تبلیغات‌چی‌ها در خصوص زنان سوژه دهند و در عین حال علیه دو قطبی صحبت می‌کنند. این مساله عجیب است و زیاد در سخرانی ایشان اتفاق افتاده است. زند.

پایگاه خبری انتخاب: علیرضا پناهیان گفت: خدا لعنت کند کسانی را به دو‌قطبی‌سازی دامن می‌زنند و همه را متهم و منتسب به یک جناح می‌دانند. این لعنتی‌ها اجازه نمی‌دهند جامعه به پیش برود. صهیونیست‌ها این دوقطبی را در اکثر کشورها ایجاد کردند؛ البته در کشور ما موفق نشدند اما همیشه دعوا را راه می‌اندازند.

علیرضا پناهیان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران گفت: طبیعتا مردمان هوشمند از ریشه‌یابی قتل امام حسین(ع) و مظلومیت شدید نمی‌توانند بگذرند و چقدر خوب است در ذکر مصیبت‌ها از مصائب سخن گفته می‌شود و از ریشه‌ها هم سخن به میان می‌آید و حضرت زینب(س) به برخی ریشه‌ها اشاره کردند. این ریشه‌ها را نباید به اجمال از کنارشان عبور کرد؛ نباید به تعجب از این فاجعه بسنده کرد و چه شد که نیم قرن نگذشته فرزند پیغمبر را به شهادت رساندند.

پناهیان همچنان حرف می‌‌زند؛ نیش‌دار و گزنده!

به نوشته ایلنا وی ادامه داد: کنار این تعجب حرف‌های فراروانی هست و ان‌شاء‌الله به زودی مردم ما تنها به قاتلین اعتراض نداشته باشند و به آنها که به یاری نشتافتند واعتراض را به ریشه‌های شکل گیری واقعه کربلا گسترش دهند. من به برخی از این ریشه‌ها بر میشمرم که اتفاقا برای موقعیت نماز جمعه هم لازم است.

وی افزود: شاید بتوانیم بگوییم یکی از این ریشه‌ها مساله نفاق زمان پیامبر(ص) بود و باعث نزول سوره منافقین شد. دلیل اینکه در جمعه خوب است که این سوره خوانده شود این است که مردم باید به این سوره توجه پیدا کنند و دانستن معنای آن خیلی لازم است. قابل تامل است که چرا هر هفته باید این سوره خوانده شود و منافقین که به آنها اشاره شده داستان روشنی دارند. رسول خدا از دوقطی مهاجرین و انصار ناراحت بودند.خیلی باید در خصوص دوقطبی سازی در نماز جمعه صحبت شود.

نائب رئیس پیشین قرارگاه عمار گفت: اختلاف نظر در جامعه اسلامی باعث برکت است اما دوقطبی کردن جامعه رفتار منافقانه است و در جامعه ما هم سال‌ها است که شکل گرفته و دو قطب در کنار هم قرار گرفتند و اما این دوقطبی باقی ماند و البته کاذب است. تشکر می‌کنم که اخیرا رئیس‌جمهور علیه دو قطبی‌سازی صحبت کردند اما عجیب بود که ایشان در یک سخنرانی هم دو قطبی برای انتخابات آینده بسازند و هم از دوقطبی سازی انتقاد کنند؛ هم به تبلیغات‌چی‌ها در خصوص زنان سوژه دهند و در عین حال علیه دو قطبی صحبت می کنند. این مساله عجیب است و زیاد در سخرانی ایشان اتفاق افتاده است.

وی افزود: این مساله ادامه پیدا کرد و در همین فضا مساله خلافت هم تحت تاثیر قرار گرفت. دو قطبی سازی باعث ایجاد دیکتاتوری رسانه‌ای می شود و شایسته سالاری از بین می رود و بسیاری از طرح ها و حرفها در جامعه در دعوای دوقطبی زمین می ماند. بعضی ها که طرفدار شفافیت هستند وقتی میینند کسی که از قطب دیگر است و درمورد شفافیت حرف زده به او حمله می‌کنند. مخصوصا سکوت اهل علم و اندیشه و هر انتقادی تلقی به توهین شدن هر امر به معروفی را سخت برخورد کردند همه از نتایح دو قطبی سازی است.

وی ادامه داد: من تقاضا می کنم اندیشمندان بررسی کنند دیکتاتوری رسانه‌ای شوم تر است یا دیکتاتوری انواع دیکتاتورها مثل رضا خان قلدر و آل سعود شوم است. دوقطبی‌سازی موجب دیکتاتوری روانی می شود. خدا لعنت کند کسانی را به دو قطبی سازی دامن می زنند و همه را متهم و منتسب به یک جناح می دانند. این لعنتی‌ها اجازه نمی دهند جامعه به پیش برود. صهیونیست ها این دوقطبی را در اکثر کشورها ایجاد کردند. البته در کشور ما موفق نشدند اما همیشه دعوا را راه می اندازند. در این دوقطبی سازی برخی بدون شایستگی رشد می کنند و برخی با تبعیت از بی بی سی خبیث به دنبال این مساله هستند.

پناهیان گفت: انتخابات مجلس از نظر رسانه ملی خیلی مهم نیست اما برخی می‌خواهند از آن سوء استفاده کنند. انتخابات در جامعه سالم انتخاباتی است که کاندیداها حرف های خود را بزنند و با جذابیت حرف هایشان رای جمع کنند. اگر همت بر تخریب کاندیداهای دیگر باشد بر معنای دوقطبی سازی خیلی بد است و اگر انتخبات این شکلی باشد نتیجه سالمی نخواهد داشت و مثل دموکراسی غربی می شود که به هرکه رای دهند صهیونیست ها روی کار هستند.

وی ادامه داد: از نظر مروت و انصاف انتظار داریم رئیس‌جمهور محترم اطرافیان خود را نهی از منکر کنند چون این‌ها آرامش را در جامعه از بین می‌برد. هروقت از اینها فاصله گرفتیم باید برای ظهور آماده باشیم. حضرت زهرا(س) دو ویژگی برای مردم مدینه برشمردند که فرمودند مسلمانان وقتی سخن باطل می‌شنوید با سرعت بیشتری به سوی آن می‌روید و ویژگی دوم این است که آن افعال قبیح را می‌بینید و چشم پوشی می‌کنید.

وی تاکید کرد: زمان امام علی(ع) ایشان می‌فرمایند اگر شما باطل را توهین می‌کردید و اگر از مر حق کوتاه نمی‌آمدید کسانی بر شما مسلط نمی‌شدند که بخواهید برای برطرف کردن آنان هزاران کشته دهید. از شورای نگهبان تقاضا می‌کنم در انتخابات از مر حق کوتاه نیاید و بتواند وسط انتخابات بدون اینکه تنشی در زمین بازی ایجاد شود بگوید شما دروغ گفتید که می‌خواهند پیاده‌رو ها را دیوار بکشند. امام جمعه‌ای گفته بود اگر کاندیدایی پول داد پول را بگیرید و علیه او رای دهید. از مر حق نباید کوتاه آمد. داوری را که نمی‌شود حذف کرد.

رئیس حوزه علمیه دارالحکمه گفت: البته من گله‌مند نیستم که چرا خیلی از اندیشمندان سکوت می‌کنم چون در خفقان رسانه‌ای که به معروفی تبدیل شده که نمی‌توان نهی‌اش کرد. قبلا نمی‌گفتند از ترس ساواک الان می‌گویند نمی‌توانیم بگوییم از ترس بی‌بی‌سی چی‌ها که ما را داغون می‌کنند. بعد اسم این را حرفه رسانه می‌دانند. انشاله زمان چیرگی حق بر باطل هم خواهد رسید. زمان امام زمان(عج) داریم افرادی که سخن باطل می‌گوید و امام او را اعدام می‌کند. مردم هم بیان بیمار گونه را می‌دانند، تیکه انداختن را می‌فهمند و امام زمان هم دستور اعدام را می‌دهد. مردم هم نمی‌گویند آزادی بیان نیست.

سخنران پیش از خطبه این هفته نمازجمعه تهران اظهار داشت: خیانت فرمانداران و سرداران امام حسن مجتبی به ایشان به بهانه صلح و آرامش که موجب شدند صلح به امام حسن تحمیل شود یکی دیگر از مقدمات بود. اینها از عوامل شکل گیری کربلا بود. اگر به نهی امام حسین(ع) که عدم سکوت علما بود توجه می‌کردند حادثه کربلا رخ نمی‌داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @

      لعنت خدا بر این دولت بی عرضه و بی خاصیت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت خدا بر همتون از بالا تا پایین

    • بدون نام

      چی چی میگه این بنده خدا من کلا سر در نمیارم

    • بدون نام

      بسیار عالی و سازنده

    • sajjadb

      آره تک قطبی بشه اونم قطب شما همه چی حله

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        دهه هاست تک قطبی شده!

    • ضد امریکا

      درود بر پناهیان
      یک مسئله مهم دیگه اینِ که دولت یجوری رفتار میکنه که انگار فقط کسانی به دولت رای دادند، فقط اونا میتونند انتقاد کنند.و کسانی که به حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی رای دادند نمی تونند انتقاد کنند.

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        تو واقعا" میدونی برای چی ضد آمریکائی؟ ضد روس هم هستی یا ضد چین؟ یه خورده بشین مطالعه کن!

      • hassan.h

        عبدالرحمن
        فعلا آمریکا ما را تحت فشار حداکثری تحریمی قرار داده است دشمنی از این واضح تر سراغ داری؟؟؟
        چین و روسیه ابن المنافع هستند و نباید از آنها انتظار بنگاه خیریه را داشت

    • بدون نام

      لطفا تو میشه اینقدر اظهار نظر نکنی!!!!

    • بدون نام

      خدایا ملت رو از شر اینا ادمها وطرز تفکرهای عوام فریبانه نجات بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت

      • بدون نام

        الهههههی آمییین

    • بدون نام

      من با بعضی مواضع ایشون موافق نیستم ولی قرارگاه عمار، رئیس دارالحکمه و..... چند تا رسانه هم زمان این متن رو منتشر کردند. کی اینو دیکته کرده؟ حرف حقی زده ایشون .چرا ما نباید بفهمیم نماینده به چی رای میده؟ چرا یک سره دارین محکومش میکنین؟

    • بدون نام

      حرف حق تلخ و بی جواب است

      راست میگن خیلی وقته که این دوقطبیا باعث شده تعصبی و بدون شایسته سالاری ااز جناحی حمایت کنیم و مجبور شویم حتی از کسی که شایسته نیست هم به ناچار حمایت کنیم چون از قطب خودمان هست

      مثل همین مجلس ...

    • سارا

      به خدا قسم نظر من خانواده شهید وبسیجی بی ادعا فقط نیست .سخنان شما منبر نشین پاکتی عامل تفرقه ونفاق بین مردم ومسولین است پخش عمدی سخنان شما اقای پناهیان وامثال شما وتهمت ناروا وبی اساس به دولت وجناح مخالف خودتون که مردم هم هست عامل ایجاد فتنه ودوقطبی قرار دادن است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      خب یه قطبشم امسال تویین دیگه

    • بدون نام

      وقتی که بعد از اون سخنان توهین آمیز باز هم به ایشان تریبون میدهند (آن هم تریبون به این مهمی)پس معلوم می‌شود که یک قدرتی در کار است که مردم را به سمت دلواپسان بکشند و دولت قانونی را بد نام نشان بدهند ولی بدانید اگر مردم دل خوشی از دولت نداشته باشند به سمت شما هم نخواهند آمد
      هرچند از برترین‌های محافظه کار توقع انتشار این نظر را ندارم ولی باید حرفم را می زدم

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        تو واقعا" فهمیدی قضیه چیه چون اهل مطالعه ای ادامه بده!

      • بدون نام

        احسنت

    • بدون نام

      و همچنین خدا لعنت کن تک به تکتان را که ایرانو ایرانی را به فنا دادین و نابود کردین

    • tahmasb bigi

      جناب پناهیان ما نسل سوخته امروز درکشورشدیدا مشکل داریم.گذشته گذشت.مثل اینکه شما نمیدانید آینده ای هم وجود دارد

    • بدون نام

      جامعه سالم چند قطبی چند صدایی هست جامعه تک قطبی بیمار و مریض افسرده اس مثل الان

    • بدون نام

      ایران کبیر به چه روزی رسیده تو شدی الگوی چند هزار نفر !!!

    • بدون نام

      ما که نفهمیدیم چی گفتی ...به مجلس توهین کردید حالا دارید قضیه را ماست مالی میکنید

    • داریوش مرحبایی

      جانا سخن از زبان ما می‌گویی

      پاسخ ها

      • عبدالرحمن

        عزیزم استعداد شعرت رو بزار برا یه وقت دیگه ایشون دارند عوام فریبی می فرمایند بشنو و باور نکن!

    • جوان ایرانی

      درود به آقای روحانی

    • بدون نام

      صحبتها اقا خیلی خوب بود

    • بدون نام

      مگه تا حالا یه قطبی بوده ویا منظور چندین قطبی بوده داره دو قطبیش میکنه

    • بدون نام

      شما الان جزو کدوم حزبی تازگیا انقدر گردو خاک میکنی؟

    • بدون نام

      کلانتر جدید تهران هستند.....یا نماینده مردم...؟؟؟
      اخلاق در اسلام یکی از ابعاد اساسی اداره و هدایت جامعه است!!چرا هرکس رفت پشت تریبون..ماهیت اصلی خود را آشکار میسازد؟؟
      حداقل حرمت لباس را نگهدارید....حتما باید نشان دهید که چه صفات واندیشه وتفکراتی دارید؟؟؟

    • بدون نام

      درود بر پناهیان

    • ...

      تو سیاست هیچکس راست نمیگه هرکی ب فکر خودشه

    • بدون نام

      مثل همیشه عالی بود.

    • بدون نام

      6 ساله به جای تکیه به جوون های ایرانی نگاهشون به دست غربی هاست.
      بدون شک بدترین رئیس جمهور بعد از انقلابه.

    • بدون نام

      مشکل عقب ماندگی ایران امثال شما هستند اقای پناهیان اگر شما نبودید هیچوقت روحانی ها و احمدینژاد ها رئیس جمهور نمیشدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دیگه چقدر عقبی با این اظهار نظرت چند ترم سواد سیاسی و جناح شناسی بگذرونید بعد افاضات بفرمایید

      • بدون نام

        معلوم چه میگی???

      • بدون نام

        دمت گرم

      • دونالد ترامپ

        دقيقا گل گفتي

      • دونالد ترامپ

        دقيقا گل گفتي

    • علی

      ماکه نفهمیدیم کسی فهمید بگه این بابا چی میگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اين برترينها داره سياه نمايي ميكنه

    • سيدمجتبي طباطبائي

      آقای پنائیان
      شماکه به غیراز حزب وگروه خودتان بقیه را ضد نظام وضد انقلاب میدانید به دنبال دوفطبی نیستید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در ابن دوره و زمانه هر کسی حرف حق بزنه بهش انگ تهجر میزن..لعت خدا بر عمرو عاص های زمانه

    • بدون نام

      تو خوبی تو ماهی ما هم فقط نگاه!!! چقدر پر رو است این مرد.خودش از ارباب سلطه دیکتاتوری رسانه ایست و بعد دم از مقابله با آن میزند چقدر بی چشم و رویی تو دیگه

    • بدون نام

      خودت بیشتر به دو قطبی شدن دامن میزنی دروغ گو دشمن خداست

    • بدون نام

      فعلآ همه حرفهای اقای پناهیان درست است دستش درد نکند فعلا گر درپشت پردهم چیزی نباشد خوب است خدا لعنت کند کسانی که درهرپست ومقامی باشد بکشور ومردم ظلم میکند فعلآ کمر مردم در زیر فشار بار زندگی غم شده

    • راد

      متاسفانه بلای که حسن روحانی وحامیان دولتی آن به سر این کشور آوردند دشمن خارجی نیاورد

    • افسانه

      این فرد از تنددروها است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرفهای بی پای و اساس میزنه و توهمی

      • ایرانی

        هر مومنی و انقلابی حقیقت رو گفت...حامیان روحانی میگویند....تندرو.....اینها متعصب و .....تا کی فریب....

      • بدون نام

        خدایا کی ازدست دولت روحانی خلاص می شویم غلط کردیم بهش رای دادیم

      • بدون نام

        دقيقا

    • بدون نام

      انتخاب این آدم به عنوان سخنران قبل از نماز جمعه خود یک نوع دوقطبی سازی است ان هم قرار دادن ان مقابل نمایندگان ملت ورییس جمهوری که 24 میلیون رای داشت میباشد. ملت را چی فرض کرده اید. فکر میکنید ملت اینقدر بیسواد وبی درک تشریف دارند؟ چرا به چیزی که خودتان میگید عمل نمیکنید وباور ندارید. ولی اشتباه میکنید ما ملت تا امام خامنه‌ای عزیز را داریم هیچ باکی نداریم ومثل شماها فقط در ظاهر نیست که اورا دوست داشته باشیم در باطن هم او را عزیز ومقتدای خود میدانیم. بعضی شده اند نان به نرخ روز خور.

      پاسخ ها

      • jafar.a گفتگو کردیbaforoush

        ملاک کاردانی و اصالت و درک و شجاعت و شهامت و فهم یک رئیس جمهور است وگرنه اگر یک هنر پیشه را بغل روحانی قرار دهیم بیشتر رأی میاره.... تازه حسن کلید با تئوری دوستی با دشمنان فکر کرده بود 100 روزه مردم به درب باغ سبز می رسند واین را شعار تبلیغ و فریب قرار داد...
        مردم عقل سلیم دارند و کور و کر نیستند و تمام مستندات برای روز باز خواست موجوده....

      • بدون نام

        لعنت بر تو امثال تو که چنین دولتی را انتخاب و تر و خشک را با هم سوزاند

    • دیده بان

      بسیار هم خوب بود شما مشکلت با آقای پناهیان چیه؟
      شما که مدعی آزادی بیان هستید!!!!!

    • بدون نام

      چیزی جز واقعیت نگفته

    • بدون نام

      لعنت بر ابو موسی اشعریهای زمان که همه جا هستن و دارای تریبون

    • بدون نام

      شیر مادرت حلالت
      پناهیان صدای ماست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این آدما از اهل کوفه هم بدترند

    • بدون نام

      حسن اقا؛ از سیاست قد ..گوش مخملی سردر نمیارم اینو مطمئن شدم تیم ب والف و همه ش مسخره بازیه ! یا برو بجنگ یا برو مذاکره کن ولی مردم رو با کی بود کی بود من نبودم! سرگرم نکن !؟ یه قرار بزار با ترامپ مموتی هم داور کشتی بگیر هادی عامل هم گزارشگر خخخ

    • زمانی،سوادکوه شمالی

      خدا اون رو میاره که ما هم قطب جنابعالی و همفکر شما باشیم.

    • بدون نام

      من که به شخصه هرچی اقای پناهیان بگه روی چشمام میزارم نوکرشم هستم فعلاکه تمام امیدمان به این سخنران هاست خداوند حفظشان کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداوند به همه شعور و فهم داده.....بعضی گذاشتن تو گاو صندوق برای روز مبادا....فقط نوکری را تقلید میکنند!!!

      • بدون نام

        باهاش محشور شی

    • بدون نام

      اگر امکانش باشه در سخنرانی های قبل نماز جمعه از اساتید متخصص دانشگاه هم دعوت بشه تا راجع به معضلات جامعه به آگاه کردن مردم بپردازند مانند فواید بستن بودجه با کمترین وابستگی به نفت..... انتقال آب از دریای عمان به استانهای خشک شرقی و متحول کردن این استانها..... لزوم روی آوردن به خودروهای هیبریدی و اتومبیل های بسیار کم مصرف..... ایجاد اشتغال...... ماهیت FATF.... لزوم استفاده از شیوه های نوین در کشاورزی با کم آبی موجود.....صرفه جویی و لزوم آن.....حجاب و مثلا مطرح کردن بررسی های مرتضی مطهری در کتاب مساله ی حجاب ایشان که واقعا قانع کننده است..... و.... اینها به نظر بنده ی حقیر رسید خدمت سروران عرض کردم که این سخنرانی ها باعث تخصصی شدن و آموزشی شدن نماز جمعه می شه.... اگر جسارت کردم عذر می خوام...

    • بدون نام

      اطعامهایی در مراسم مذهبی میشه که ۹۰ درصد استفاده کنندگان نیاز ندارند اگر مطرح بشه که مقداری هم بنیازمندان به شکل بسته های غذایی کمک بشه اینم ثواب داره خیلی خوبه....غذاهای نیم خورده ی ریخته شده در معابر واقعا دردناکه...امید است در نماز های جمعه به این موارد توجه بشه و خطبای معزز به ارشاد ما بپردازند....این اسرافکاری ها جریانهایی ضد فرهنگی شاید باشه که باید ماها ارشاد بشیم....

    • گندم

      کلا حرف حق تلخ و گزنده است. مگه نه برترینها جون؟

    • اااااااااا

      حرف حق میزنه

    • بدون نام

      چرا نظر منو پخش نمیکنی
      اونوقت نظر چاپلوسی که هر ۱۰ دقیقه پیام میده رو میچاپی؟
      از چی میترسی

    • سیما

      ایشون جایی بودن ؟ الان تشریف اوردن ؟ این همه خودشونو اذیت نفرمایند؟

    • بدون نام

      آروم باشید بچه ها دعوا نکنید (مال مردم )را با هم بخوریدبه همه تان می رسد

    • نمک نشناس

      تازه از خواب بیدار شدم جه خبره اینقدر سر و صدا نکنید

    • بینام

      دمش گرم حرف دلمونو بالاخره یکی زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج