۹۰۶۹۷۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بارسلونا به دنبال انتقام از والنسیای زخم‌خورده

بارسلونا در حالی به مصاف والنسیا می‌رود که به دنبال بهبود شرایط خود است و می‌خواهد از تیمی که به تازگی سرمربی‌اش اخراج شده است انتقام بگیرد.

ایسنا: به نقل از آس، توقف لیگ‌های باشگاهی به خاطر فیفا دی باعث شده به هیجان بازی بارسلونا و والنسیا که امشب در نوکمپ و از هفته چهارم لالیگا برگزار می‌شود، بیفزاید. دو تیم قدرتمند اسپانیایی در حالی به مصاف هم می‌روند که در شرایط خاصی قرار دارند.

بارسا که تا روزهای آخر نقل و انتقالات تابستانی منتظر بازگشت نیمار به نوکمپ بود اکنون برای دومین بار در خانه‌اش در فصل جدید به میدان می‌رود. این تیم این بار هم نمی‌تواند از حضور لیونل مسی بهره ببرد. ستاره آرژانتینی همچنین در شروع لیگ قهرمانان در دیدار برابر دورتموند تیمش را همراهی نخواهد کرد. در چند روز گذشته کاپیتان بارسلونا به خاطر فاش شدن بندی از قرارداد و اظهارات اخیرش درباره آینده‌اش سوژه رسانه‌ها شده بود. هواداران آبی اناری نگران جدایی احتمالی ستاره تیمشان هستند و صحبت‌های این بازیکن با روزنامه اسپورت ابهامشان را برطرف نکرد.

والنسیا نیز در شرایط خوبی قرار ندارد. پتر لیم، مالک باشگاه چهارشنبه هفته پیش ناگهان مارسلینو را اخراج کرد و اکنون آلبرت سلادس تمرینات این تیم را هدایت می‌کند. سرمربی اسپانیایی در حالی اخراج شد که بازیکنان تیم با این تصمیم مخالف بودند. مارسلینو توانست پس از هشت سال والنسیا را فاتح یک جام کند. خفاش‌ها در فینال کوپا دل ری بارسلونا را شکست دادند. بر اساس اظهارات سرمربی اسپانیایی، همین جام آغازگر اختلاف‌ها بود.

خبر خوش برای بارسلونا این است که آنتوان گریزمان و لوییس سوارس می‌توانند دوباره در کنار هم بازی کنند. آبی اناری ها پس از شکست برابر اتلتیک بیلبائو و تساوی در پامپلونا (اوساسونا) دیگر نمی‌توانند امتیاز از دست بدهند. آنها می‌خواهند مانند اولین بازی خانگی‌شان که با پیروزی پر گل برابر رئال بتیس همراه شد دوباره در نوکمپ بدرخشند و شرایط را به نفع خود کنند. در آن روز گریزمان بازی درخشانی به نمایش گذاشت و اکنون می‌خواهد بازی بد خود برابر اوساسونا را فراموش کند. این بار در کنارش سوارس را می‌بینید که پزشکان حضورش را در دیدار امشب تایید کردند.

در والنسیا سلادس به روش مارسلینو کار خواهد کرد چون زمانی برا تغییر تیم نداشت. تنها نکته مثبت برای والنسیا نتایج اخیر این تیم برابر بارسا بوده است. این تیم در فینال کوپا دل ری با نتیجه ۲ بر یک آبی اناری ها را شکست داد. در لالیگا هم توانست در نوکمپ میزبانش را ۲ بر ۲ متوقف کند.

دیدار امشب بارسا و والنسیا ساعت ۲۳:۳۰ در نوکمپ برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما بارساییم میکوبیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج