جاباما
۹۰۷۰۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بازی رایانه‌ای عجیب و غریب با حلقه و پابند

شرکت ژاپنی نینتندو بازی رایانه‌ای جدیدی عرضه کرده که برای اجرای آن باید از حرکات یک حلقه بزرگ در دست استفاده کرد و حلقه دیگری را نیز به پا بست.

خبرگزاری فارس: به نقل از نیواطلس، شرکت نینتندو که قبلا هم سابقه عرضه بازی های قابل اجرا با حرکات بدن را داشته، دوباره بازی عجیبی به نام «رینگ فیت » عرضه کرده که یک بازی ماجراجویی است و با در دست گرفتن یک حلقه پلاستیکی و بستن حلقه ای کوچک تر به دور ران پا اجرا می شود.

بازی رایانه‌ای عجیب و غریب با حلقه و پابند

حرکات حلقه در دست کنترل دست ها و بالاتنه شخصیت اول این بازی ماجراجویی را ممکن کرده و از حلقه دور پا نیز برای کنترل پاها استفاده می شود.

کاربران این بازی باید از ۲۰ دنیای مختلف عبور و با اژدهاهای گوناگونی مبارزه کنند و همه آنها را شکست دهند. حلقه پلاستیکی دستی در برخی شرایط مانند یک ابزار مقاومتی عمل کرده و از آن برای خنثی کردن سلاح ها و حملات اژدهاها کمک گرفته می شود.

استفاده از این سیستم کنترلی باعث می شود کاربران بازی بتوانند حرکات ترکیبی مختلفی را انجام دهند و از این طریق حملات دشمن را خنثی کنند. بازی یادشده دارای برخی بازی های کوچک برای وقت گذرانی نیز هست و هفته آینده به طور رسمی به بازار می آید. قیمت این بازی ۸۰ دلار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج