جاباما
۹۰۷۲۵۶
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

فال روزانه یک شنبه 24 شهریور 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲۴ شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی عملگرا، تیزهوش، با وقار، حساس، با اصالت و جسور و بی پروا هستید. شما بسیار خونگرم و اجتماعی و همیشه آماده ی کمک به دیگران هستید، اما باید یاد بگیرید که اعصاب خودتان را کنترل کرده و صبر و حوصله بیشتری داشته باشید. امسال پیشنهادات کاری و مسئولیت های حرفه ای جدیدی را برای شما به همراه خواهد داشت. کسب و کارتان گسترش خواهد یافت و با افزایش درآمدتان اعتماد به نفستان نیز به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. درگیری های حقوقی که برای مدتی طولای ذهنتان را به خود مشغول کرده بودند بالاخره حل و فصل خواهند شد و نتیجه ی نهایی باعث رضایت خاطر شما خواهد بود. ترفیع رتبه و افزایش حقوق برای شما حتمی به نظر می رسد. روابط شما با شخصی که دوستش دارید و احساس نزدیکی زیادی به او دارید به خاطر مسائل جزئی و بی اهمیت به خطر خواهد افتاد، سعی کنید اجازه ندهید یک شخص با ارزش را برای چیزهای بی ارزش از دست بدهید. آنهایی که هنوز تنها هستند امسال شانس زیادی برای پیدا کردن نیمه ی گمشده ی خود خواهند داشت و احتمال عاشق شدن برای آنها بسیار زیاد است، اما برای ازدواج باید کمی بیشتر صبر کنند. اعضای خانواده تان و به ویژه افراد مسن و بچه ها نسبت به همیشه به توجه و رسیدگی بیشتری نیاز دارند و ممکن است وضعیت سلامتی یکی دو نفر از آنها نگرانی هایی را برای شما به وجود بیاورد. ورزشکارها و هنرمندان در نیمه ی دوم سال شانس زیادی برای کسب شهرت و موفقیت خواهند داشت. ماه های مهر، آبان، بهمن و خرداد بهترین و مهم ترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز بسیار خوبی خواهد بود. کارهایی که مدت ها درگیرشان بوده اید و در انتظار دیدن نتیجه شان بوده اید امروز بالاخره به ثمر خواهند نشست و یا حداقل به مرحله ای خواهند رسید که شما می توانید به طور ملموسی پیشرفت خود را احساس کنید. امروز سعی کنید تا جایی که می توانید با دوستان و خانواده تان تفریح کنید، حرف بزنید و بخندید. شما احساسات مثبت و خوشایندی دارید که باید با دنیای اطرافتان به اشتراک بگذارید. اگر قصد سرمایه گذاری در بازار بورس یا هر بازار دیگری که اطلاعات زیادی در مورد آن ندارید را داشته باشید بهتر است حداقل چند روزی دست نگه دارید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز به دیگران اجازه ندهید که با حرف هایشان شما را به هر راهی که خوشان دلشان می خواهد بکشانند. شاید امروز اطرافیانتان حرف های وسوسه کننده ای به شما بزنند که باعث می شوند فکر کنید برای رسیدن به موفقیت باید راه هایی را در پیش بگیرید که آنها به شما پیشنهاد می کنند، اما باور کنید حقیقت چندانی پشت حرف های آنها نیست. امروز همچنین باید مواظب باشید که در حرف های دیگران به دنبال لایه های پنهان نباشید و فکر نکنید که از هر حرف پیش پا افتاده ای منظوری دارند! با افرادی که به تازگی با آنها آشنا شده اید دیدار و رفت و آمد کنید. این رفت و آمدها سودهای مادی و معنوی زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز سعی کنید نگرش مثبت خودتان را حفظ کنید و شاداب و سرزنده باشید. امروز فرصت خیلی خوبی برای این خواهد بود که مهار اوضاع زندگیتان را در دست بگیرید. هنرمند درونتان را آزاد بگذارید تا هر کاری که صلاح می داند را انجام دهد و هر کاری که برای پرورش این استعداد از دستتان برمی آید را انجام دهید. کارهایتان را به صورت گروهی انجام دهید و از پیشنهادات خلاقانه ای که سایر اعضای گروه دارند استقبال کنید. با دیگران در مورد اتفاقاتی که این اواخر پیش آمده اند صحبت کنید، شما حرف های زیادی برای اشتراک گذاشتن با دوستان و نزدیکان خود دارید. شاید حتی بتوانید با همفکری همدیگر راه حل های خوبی برای برخی مشکلات پیدا کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز یک نفر در محل کارتان در انجام مسئولیت های خود کوتاهی می کند و در نتیجه شما و سایر همکارانتان مجبور به جبران کم کاری های او خواهید بود. این موضوع باعث عصبانیت شما شده و جو متشنجی بر فضای محل کارتان حاکم خواهد شد. به خودتان سخت نگیریدو استرس و فشار بیهوده به خودتان وارد نکنید. مسئولیت ها و وظایف خود را در اولویت قرار داده و بعد اگر وقت اضافه ای برایتان باقی ماند با آرامش و سر حوصله به این کارهای اضافه رسیدگی کنید. هر چه باشد این وظیفه ی شما نیست و فقط دارید به این شخص لطف می کنید. امروز میل و نیاز شدیدی به داشتن کمی ماجراجویی احساس می کنید، نیازهای خود را نادیده نگیرید!

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

اگر قصد دارید این چند روز باقی مانده از تابستان را به سفر بروید باید هر چه سریعتر دست به کار شده و برنامه هایتان را ردیف کنید تا همه چیز به موقع انجام شود و به مشکلی بربخورید. نگران نباشید، خیلی هم دیر نشده و هنوز هم می توانید یک سفر خوب چند روزه داشته باشید. شما معمولا از آن دسته آدم هایی نیستید که در روابط عاطفی به دنبال ماجراجویی هستند، اما امروز قضیه فرق می کند و دلتان می خواهد عشقتان شما را غافلگیر کند و یا اتفاق جدید جالبی در رابطه تان بیفتد. قدرت تخیل خود را به کار بگیرید، بدون خیالات و رویاپردازی هایمان هیجان را از زندگی خودمان تقریبا حذف خواهیم کرد.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما این اواخر به شدت نگران مسائل مالی بوده اید و امروز دیدن این که یکی از اعضای خانواده پول زیادی را خرج چیزهای کاملا غیرضروری می کند باعث عصبانیت شما خواهد شد. اما پیش از آن که عصبانی شوید به خودتان یادآوری کنید که بیشتر وقت ها واقعیت با آنچه به نظر می رسد بسیار فرق دارد. شاید اوضاع مالی شما به آن وخامتی که خودتان فکر می کنید نباشد، شاید هم این خرج ها واقعا ضروری بوده اند و شما از اهمیت آنها بی خبر هستید. امروز دلتان می خواهد با دوستان و عزیزان خود دیدار داشته باشید و با صحبت کردن با آنها به آرام برسید. شاید حتی بتوانید با افراد جدیدی هم آشنا شوید که دوستان خوبی برایتان خواهند بود.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز شاید مجبور باشید به یک دعوت جواب منفی بدهید و طرف مقابلتان به خاطر این کارتان از دست شما حسابی ناراحت شود. کار شما آنقدر بد نیست که او بخواهد چنین واکنشی از خودش نشان بدهد و به احتمال زیاد خودش به خاطر فشار کاری و استرس زیاد عصبی شده است. فعلا با او بحث نکنید تا بعدا که آرامتر شد سر حوصله مشکلتان را برای او توضیح داده و قانعش کنید، فعلا کار دیگری از دست شما ساخته نیست. امروز رفتار شما با همیشه فرق می کند و دوستانتان در عجب هستند که چه چیزی باعث شده است اینطوری رفتار کنید. شما بر خلاف همیشه خیلی پرحرف هستید و حتی خودتان سر صحبت را با دیگران باز می کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید که انگار شما را روی دور کند گذاشته اند و شاید به این فکر بیفتید که با این وضع چطور می توانید این همه کاری که امروز در انتظارتان هستند را به انجام برسانید. اصلا نگران نباشید، خیلی زود موجی از انرژی به سراغتان خواهد آمد و با تلاش و انرژی که از خودتان نشان می دهید پاداش زحماتتان را به دست خواهید آورد و کارهایتان یکی پس از دیگری روبراه خواهند شد. با کنار رفتن ابرهای نگرانی شادی و خوشحالی به سراغتان خواهد آمد. یادتان باشد که داشتن تفکر مثبت می تواند روی پیشرفت شما اثرات قابل توجهی داشته باشد. افکارتان را تغییر دهید تا دنیایتان تغییر کند.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز اگر همراه با عشقتان در یک مراسم یا هر گونه جمع دیگری حضور پیدا کنید او به دیگران توجه زیادی خواهد کرد و با آنها حسابی گرم خواهد گرفت. این موضوع باعث می شود که احساس کنید تنها هستید و به شما بی توجهی شده است و شاید حس کنید که او دارد این رفتارها را از روی عمد نشان می دهد. اما موضوع بر خلاف تصور شما کاملا چیز دیگری است و او فقط قصد دارد رفتاری اجتماعی داشته باشد و متوجه این نیست که این رفتارش شما را آزار می دهد. امروز صدایی طغیانگر شما را از درون به نادیده گرفتن مسئولیت ها و رفتن به دنبال تفریح فرا می خواند، شما در صورتی آزاد هستید به این صدا گوش کنید که به دیگران و برنامه هایشان آسیبی نزنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما خیلی بیشتر از همیشه دارید سعی می کنید عادت های بد قدیمی خود را کنار گذاشته و عادات خوب را جایگزین آنها کنید. شما برای بهبود بخشیدن به کیفیت زندگیتان اشتیاق بسیار زیادی دارید، اما به دنبال ایجاد تغییرات کوچک و دیدن اثرات آن به مرور زمان نیستید و دلتان می خواهد بلافاصله تغییراتی بزرگ در زندگی خود به وجود بیاورید. کمی حوصله به خرج دهید و صبور باشید و روی زمان حال تمرکز بیشتری داشته باشید. امروز یک نفر با عصبانیت تمام با شما تماس خواهد گرفت و با رفتار تند خود شما را شگفت زده خواهد کرد. اگر می بینید رفتار او غیر منطقی است در نهایت خونسردی به او بگویید بعدا با هم صحبت می کنیم و تلفن را قطع کنید!

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

شما در حال حاضر تمایل بسیار زیادی به گسترش علم و دانش خود دارید و آماده اید تا هر کاری که لازم باشد در این راه انجام دهید. خواه ثبت نام در یک دوره ی آموزشی جدید باشد و یا شرکت در بحثی که می تواند به دانش شما چیزی بیفزاید، می خواهید کاری انجام دهید که ذهن شم را به چالش بکشد و حتی اگر لازم بود پایه و اساس تفکراتتان را دگرگون کند. امروز چیزی که برایتان خیلی عزیز است را گم خواهید کرد و در نهایت نگرانی هر گوشه و کناری را به دنبال آن خواهید گشت. خودتان را زیاد خسته نکنید، چون امروز آن را پیدا نخواهید کرد، تا فردا دست نگه دارید تا آن را در جایی که اصلا فکرش را هم نمی کرده اید پیدا کنید.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است بر سر موضوعی کوچک و بی اهمیت بین شما و شخصی که دوست دارید بحث هایی در بگیرند. کار ممکن است تا جایی پیش برود که با خودتان فکر کنید از این شخص متنفر هستید و دیگر هرگز نمی خواهید او را ببینید. به جای این که خودتان را دیوانه کنید به یک پیاده روی تند بروید و یا ورزش دیگری را انجام دهید. بعد که اعصابتان آرام شد کمی منطقی تر به ماجرا نگاه کنید و با طرف مقابلتان تماس گرفته و در مورد مشکل خود صحبت کنید. اگر متأهل هستید امروز کمی بیشتر مواظب رفتاری که در اجتماع با جنس مخالف دارید باشید. تعهدات خود را به یاد داشته باشید و همان طوری رفتار کنید که از همسر خود انتظار دارید رفتار کند.

فال روزانه ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج