۹۰۷۲۵۹
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

انصاری‌فرد: پرسپولیس به آرامش مالی می‌رسد

هواداران پرسپولیس چندین فصل پر از موفقیت را با این تیم پشت‌سر گذاشته‌اند و حالا نمی‌خواهند این روزهای خوش به پایان برسد.

فرهیختگان: هواداران پرسپولیس چندین فصل پر از موفقیت را با این تیم پشت‌سر گذاشته‌اند و حالا نمی‌خواهند این روزهای خوش به پایان برسد. برای همین هم خواستار بروز تغییرات در تیم محبوب‌شان شده‌اند. حالا ایرج عرب جای خود را به محمدحسن انصاری‌فرد داده و مردم امیدوارند او که برای دومین‌بار سمت مدیرعاملی پرسپولیس را برعهده گرفته، موفقیت‌های دور اولش را کامل کرده و بتواند تیم‌شان را از زیر بار مشکلات موجود رها کند. گفت‌وگو با انصاری‌فرد را در ادامه می‌خوانید.

پیش از این، این‌طور به نظر می‌رسید پرسپولیس بیشتر بدهکارانش را راضی کرده و طلب آنها را پرداخت کرده است، اما حالا این تیم برای دریافت مجوز حرفه‌ای مشغول مذاکره با طلبکارانش است. واقعا چه تعداد طلبکار دارید؟

طلبکار زیاد داریم! بخواهیم آنها را لیست کنیم قطعا لیست بلندبالایی به وجود می‌آید. فعلا درحال مذاکره با برخی از این طلبکاران هستیم تا مشکل صدور مجوز حرفه‌ای حل شود، اما پس از گرفتن مجوز باید با سایر طلبکاران پای میز مذاکره بنشینیم و با آنها به توافق برسیم و مصالحه کنیم تا بعدا مشکلات بیشتری به وجود نیاید.

برای گرفتن مجوز حرفه‌ای مشکلی ندارید؟

خداراشکر مشکلات در این زمینه برطرف شده و توانسته‌ایم با طلبکاران شاکی به توافق برسیم و مشکلی از بابت دریافت مجوز حرفه‌ای نداریم. اما این پایان کار ما نیست و با بقیه طلبکاران هم نشست خواهیم داشت.

پس به حل مشکلات مالی امیدوارید؟

قطعا، مذاکرات خوبی با چند اسپانسر داشته‌ایم. این مذاکرات این هفته به نتیجه می‌رسد و پول به باشگاه تزریق خواهد شد.

اعضای تیم هم منتظر دریافت مطالبات هستند.

تا قبل یا بعد از دربی بخشی از طلب بازیکنان را پرداخت خواهیم کرد تا خیال آنها راحت شود. با آنها صحبت کردیم و قطعا به وعده‌ها عمل می‌شود تا نگرانی بابت دریافتی از فصل قبل و فصل جاری نداشته باشند. درباره این موضوع با کالدرون نیز صحبت کردم و ایشان هم اعلام کردند ابتدا طلب بازیکنان و دستیاران و کادر تیم داده شود. تیم روی کارش تمرکز دارد و از این بابت مشکلی نداریم.

مشکل مالی موقتا حل می‌شود یا دائمی؟

قطعا در مذاکرات‌مان حل دائمی این مشکل را در نظر گرفته‌ایم. قرار شده پس از توافق اسپانسرها پول باشگاه را به شکل مرتب و جاری به حساب واریز کنند تا مشکلی از بابت خالی بودن صندوق باشگاه نداشته باشیم و بتوانیم براساس دریافتی‌ها درست برنامه‌ریزی کنیم.

چقدر زمان می‌برد تا این کار اجرایی شده و خیال باشگاه از بابت منابع و مسائل مالی راحت شود؟

مذاکرات به‌زودی به نتیجه خواهد رسید و من فکر می‌کنم تا یک ماه آینده این کار عملی و اجرایی خواهد شد.

برای پرداخت طلب برانکو، کالدرون و البته دستیاران‌شان و بازیکنان خارجی باید یورو پرداخت کنید و تهیه یورو واقعا سخت است. برای حل این مشکل چه برنامه‌ای دارید؟

درحال مذاکره با برانکو و دستیارانش هستیم و توافقات قطعا حاصل می‌شود. برای پرداخت به آنها و خارجی‌های خودمان ازجمله کالدرون مشکلی نداریم. با یک اسپانسر مذاکره کرده‌ایم که به صورت یورو به ما پرداختی داشته باشد. بعد از نهایی شدن قرارداد بلافاصله ارز لازم دریافت شده و به این افراد پرداخت می‌شود. مذاکرات با اسپانسرها خوب پیش می‌رود و ان‌شاءالله اخبار خوبی در این مورد به اطلاع هواداران پرسپولیس خواهد رسید.

دیدار با گرشاسبی، مدیرعامل سابق به چه دلیل بود؟

فقط یک دیدار دوستانه بود. ایشان در این ملاقات اعلام کردند حاضرند به پرسپولیس کمک کنند و همیشه در کنار پرسپولیس خواهند بود.

پرسپولیس کانون هواداران ندارد. پیش از این، سکوها به کمک همین کانون هواداران کنترل می‌شد. برای جای خالی این کانون چه فکری کرده‌اید؟

قرار است در چارت جدید سازمانی کانون هواداران به شکل مناسبی تعریف شود. امروز (دیروز) در جلسه هیات‌مدیره این موضوع را مطرح خواهیم کرد و درموردش تصمیم‌گیری خواهد شد. البته نیاز به جلسات بیشتری داریم تا بتوانیم سروشکل مناسبی به این چارت سازمانی و کانون هواداران بدهیم.

گفته می‌شد قراردادهای عجیبی با بازیکنان تیم پیش از حضور شما بسته شده است. شما با چنین قراردادهایی مواجه شدید؟

نه، درمورد قرارداد بازیکنان هیچ مشکلی نداریم و به تعهدات‌مان طبق قرارداد عمل خواهیم کرد. ضمن اینکه به‌زودی قرارداد چند بازیکن را هم تمدید می‌کنیم که بعد از توافق درموردش اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

پرسپولیس دیگر برنامه‌ای برای یارگیری ندارد؟

لیست نفرات تیم پر است و نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم.

بردهای پرسپولیس پاداش دارد؟

بله، براساس قرارداد هر بازیکن پاداش‌هایی وجود دارد که مطابق همان، این پاداش‌ها پرداخت خواهد شد.

تیم‌های پایه پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی روبه‌رو هستند. برای این مشکل چه فکری کرده‌اید؟

در جریان مشکلات مالی این تیم‌ها هستم. قرار بر این شد پس از اولین دریافت، مشکل مالی این تیم‌ها را برطرف کنیم. مشکلات مالی زیاد است، اما تک‌تک آنها با تلاش جمعی حل خواهد شد.

پیشکسوتان پرسپولیس روی عملکرد مدیران این باشگاه درمورد خودشان خیلی حساس هستند! برای آنها برنامه دارید؟

برنامه‌های خوبی در آکادمی پرسپولیس داریم. قرار شده از این پس مجوز مدارس فوتبال پرسپولیس فقط از طریق باشگاه صادر شود و کسی نتواند از نام پرسپولیس به نفع خودش بهره بگیرد و همه‌چیز تحت‌نظر باشگاه باشد. تقدم هم برای صدور مجوز به این مدارس حضور یکی از پیشکسوتان پرسپولیس در این مدارس است تا بتوانیم از توانمندی آنها در تیم‌های پایه و آکادمی فوتبال‌مان بهره ببریم.

تکلیف سوپرجام به کجا رسید؟

با آقای تاج صحبت کردم. قرار است به دیدار ایشان بروم و در این مورد صحبت‌های نهایی انجام شود. هر خبری باشد، قطعا اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

و صحبت پایانی؟

ان‌شاءالله ما بیرون از زمین و تیم در داخل زمین بتوانیم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم و به کمک هم بتوانیم پرسپولیس را در اوج نگه داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش همیشه سرخ

      زنده باد جناب انصاریفرد عزیز...سپااااس

    • بدون نام

      بله مشخص همیشه اینطوری ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر که ندونه لال بشه تا سلطانی هست تیم لنگی از نظر پولی لنگ نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج