۹۰۷۴۸۳
۱۰ نظر
۵۰۱۱
۱۰ نظر
۵۰۱۱
پ

هجمه به رسانه ملی در آستانه انتخابات؟!

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما گفت: برخی با وارد کردن فشار و بسیج رسانه‌های همسوی خود قصد امتیاز گیری دارند و می‌خواهند رسانه ملی دربست در اختیارشان باشد.

خبرگزاری فارس: «محمدحسین رنجبران» در خصوص صدور بیانیه اخیر دولت و اعتراض به رسانه ملی در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: حمله به دولت و الفاظ این چنینی را قبول ندارم، رسانه به اقتضای زمان و فراخور موضوع باید به مباحث ورود و کنکاش کند و به روشنگری ابعاد مختلف ماجرا بپردازد.

هجمه به رسانه ملی در آستانه انتخابات؟!

مدیرکل روابط عمومی صداوسیما با اشاره به اینکه آستانه تحمل دستگاه‌ها نباید پایین باشد، افزود: در برنامه مورد اشاره دولت که با ساختار شکنی به سراغ موضوع‌های پایه‌ای رفته است ممکن است نظرات دیگری نیز وجود داشته باشد که حتما مدیران شبکه در ادامه برنامه آن را مورد توجه قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: اینکه برخی افراد در جریانات مختلف سیاسی همزمان به صداوسیما هجمه می‌کنند و آن را به رفتار جناحی متهم می‌کنند خود تضاد جالبی است و حکایت از آن دارد که رسانه مستقل به ماموریتش می‌پردازد و مردم در آن جریان غالب هستند.

رنجبران گفت: قطعا ورود به برخی مباحث مهم روز و مورد سوال مردم و روشنگری درخصوص آن خوشایند برخی نیست اما سازمان صداوسیما تنها منافع ملت را در نظر می‌گیرد و تسلیم فشارها و سهم خواهی‌ها نخواهد شد.

وی با بیان اینکه صداوسیما یک سازمان فرا قوه‌ای و فراجناحی است، افزود: برخی با وارد کردن فشار و بسیج رسانه‌های هم‌سوی خود قصد امتیازگیری دارند و می‌خواهند رسانه ملی دربست در اختیارشان باشد که این به مصلحت کشور نیست و تجربه نیز نشان داده با نزدیک شدن به انتخابات باید منتظر بی‌انصافی‌ها و هجمه‌های بیشتر به رسانه باشیم.

وی خاطرنشان کرد: وجود 80 درصد مخاطبان تلویزیون طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما با سابقه بیش از نیم قرن گواه خوبی از دستاوردها و تلاش خانواده بزرگ صداوسیما در همراهی با مردم به عنوان سرمایه اصلی این رسانه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر نظر مردم هم مهمه

    • بدون نام

      از قطع برنامه ی نود معلوم شد همه چیز....شعار ها دیگه حنایی است که رنگی ندارد....

    • علی

      حمله به رسانه ملی! فرار به جلو و باج خواهی بیشتر! حربه ای که خیلی از مواقع موثر بوده!

    • بدون نام

      رسانه ملی نه رسانه میلی شما هر کس از دولت خوب بگه پخش میکنید و هر وقت مردم و اقشار کم درآمد حرف حق بزنند رو حذف میکنید حالا تو برنامه زنده یکی حرفی زده نمیتوانید حذف اش کنید این همه چرت و پرت تحویل مردم بدین چطور هر روز دارن دروغ به خورد مردم میدن رو پخش میکنید نمونه اش همه ای مسولان اختلاس گر و وزیران نا پاک میگن که اینقدر هم که تو فضای مجازی میگن مردم مشکل دارن الکی بوده و هست مردم ایران همشون بهترین کار و بهترین زندگی و امنیت دارن در صورتی که خود رسانه میلی میگه 12 درصد فقط بیکار تو کشور وجود داره و تورم 29درصد داریم در صورتی که بالای 40 درصد بیکار و بالای 400 درصد تورم در کشور حاکم است اگه شما رسانه ها یکم وجدان داشتین میرفتید در خانه کارگران و وضعیت کنونی آنها رو میدید بعد چرت و پرت میگفتین همش تویی خانه های اشخاصی میروید که در جنگ بودن و همش در مورد جنگ حرف میزنید لعنتی ها

    • بدون نام

      آقای مدیر کل !به دولت حق بدهید چون صدا و سیما مخالف دولت است مردم در دولت روحانی ندیده اند که صدا وسیما برنامه ای داشته باشد و به دولت نظر مثبتی داشته باشد.همه مخالفان سرسخت دولت مهمان صدا وسیما و علیه دولت حرف می زنند.انصاف هم خوب چیزی است .

    • بدون نام

      ۸۰درصد آمار دروغ صدا و سیمای اصول گرای میلی

    • سامان رضایی

      نظرسنجی خودتون قبول نیست صدا وسیما مختص اصول گراها است

    • هموطن

      این صدا وسیمای به قول شما فراجناحی چرا زمان احمدینزاد یکسره در خدمت دولت بود وتمام برنامه ها وکارهای دولت را تجلیل میکرد وبه به وچه چه میکرد ولی در دولت روحانی یکمرتبه شد منتقد دولت !؟ تخریبگر دولت!؟ والا مردم بهترین قضاوت کننده هستند ونمره مردم به صدا وسیما از صد فقط ده است.

    • بدون نام

      متولدین خرداد ۸۸ نگران نباشید رسانه میلی شما بردش کم شده

    • @

      دقیقا همینطوره. این اصلاح طلبا هستن که دارن جر میخورن و دستشون رو شده و میشه واسه مردم. چرا اینا میترسن با روشن شدن موضوعات مهم کشوری؟ چرا وقتی از موافقان دولت و موافقان توافقها و لوایح دعوت میشه برای مناظره در تلویزیون اونا حاظر نیستن بیان؟ :) بعد برمیگردن توئیت!!!!! میزنن که وای به ما تهمت زدن! :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج