جاباما
۹۰۷۵۹۷
۱۴ نظر
۵۰۷۰
۱۴ نظر
۵۰۷۰
پ

مرگ مرموز زنِ جوان در میهمانی شبانه

مردی که مدعی است زنی در خانه‌اش بعد از خوردن سرکه فوت کرده است دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

روزنامه ایران: اواخر سال ۸۸ خانمی به پلیس مراجعه کرد و از گم شدن خواهرش خبر داد. این زن جوان مدعی بود خواهرش شبانه با وی تماس گرفته و گفته بود با سه نفر از دوستانش در خانه‌ای میهمان هستند.

مأموران پلیس آگاهی آخرین تماس‌های این زن گمشده که مهتاب نام داشت را بررسی کردند و مشخص شد وی با مردی به‌نام کریم در تماس بوده است. خیلی سریع کریم بازداشت شد و به بازداشتگاه آگاهی تهران بزرگ انتقال یافت، وی بعد از چند روز لب به اعتراف گشود و گفت: من از سرنوشت مهتاب خبر ندارم، اما آن شب به خانه من آمد و میهمانی کوچکی با حضور دوستم مجتبی برگزار کردیم. مهتاب با خوردن کمی سرکه در آشپزخانه از حال رفت. وقتی دقت کردیم متوجه شدیم نفس نمی‌کشد.

مرگ مرموز زنِ جوان در میهمانی شبانه

مجتبی به من پیشنهاد داد که جسد را به طبقه بالا در راهرو ببرم و خودش از خانه بیرون رفت تا با نیسان وانتش بازگردد. وقتی مجتبی بازگشت جسد را از راه‌پله طبقه دوم به پشت وانت نیسان انتقال دادیم و بعد از آن دیگر نمی‌دانم که مجتبی با جسد چه کار کرده است.

در ادامه تحقیقات مجتبی نیز بازداشت شد. وی منکر اظهارات کریم شد. با وجود این مجتبی و کریم هر دو مدت‌ها تحت بازجویی‌های فنی و پلیسی قرار گرفتند تا اینکه بالاخره کریم به ماجرای عجیبی اعتراف کرد. وی مدعی شد برای اینکه ردی از خود در این ماجرا نگذارد جسد مهتاب را به بیرون از شهر انتقال داده و در آنجا جسد را آتش زده و باقیمانده‌اش را نیز در همان محل خاک کرده است.

با توجه به اعترافات متهم، پلیس آگاهی با همراهی کریم به آدرس اعلامی وی رفتند، اما هیچ آثاری از جسد یافت نشد و بالاخره متهم اعترافاتش را پس گرفت و گفت: خسته شده بودم و می‌خواستم از این شرایط خلاص شوم.

متهم در آخرین دفاعیات خود گفت: من قاتل نیستم. مهتاب خودش به خانه ما آمد و در آنجا نیز فوت کرد. مجتبی جسد را به‌جایی برد که هیچ‌گاه به من آدرسش را اعلام نکرد. من دروغگو نیستم و همه حرف‌هایی که زده‌ام عین حقیقت بوده است.

صبح دیروز جلسه محاکمه متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی زالی و مستشاری قاضی دلداری تشکیل شد و اولیای دم برای متهم درخواست قصاص کردند چرا که در صورتی‌که متهم با اورژانس تماس می‌گرفت هیچ‌گاه چنین اتفاقاتی نمی‌افتاد.

متهم نیز در دفاع از خودش اتهام قتل را رد کرد وگفت من بیگناه هستم وهیچ نقشی در مرگ این زن نداشتم. پس از دفاعیات وکیل متهم، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رو شکر تهران بود اگه مشهد بود حملات شروع میشد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشهد روی تمام دنیا رو سفید کرده نگران نباش

    • دونالد ترامپ

      داستانهاتون ساختگيه چون همين ديروز همين خبر رو دقيقا با اسمهاي نرگس يوسف و مجتبي منتشر کرديد تازه گفتين زن متاهل بوده و حرفي از خواهرش نبود بلکه بچه هاش خبر داده بودن اخبار دروغ هم اندازه داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسسسسسسسسسسنت

    • دونالد ترامپ

      ديروز همين داستان با اسمهاي يوسف و نرگس و مجتبي بود و از خواهرش هم خبري نبود

    • دونالد ترامپ

      ديروز همين داستان با اسمهاي يوسف و نرگس و مجتبي بود و از خواهرش هم خبري نبود

    • بدون نام

      مردم ایران دست داعش رو از پشت بستن. داعشیا دارن کم میارن در برابر این ادما خدایا خودت کمک کن

    • بدون نام

      دوتا دادگه که برا این پرونده تشکیل نشده ! ظهر نوشتید سیا ساکتی و وکیلش و مجید رو زنگ زده بیا اون که زدی زمین ! فوت کرده .....الان شده مجتبی که اونجا بوده وگفته ببر بالا تا من برم وانت بیارم!!! این حرفای متهم نیست بلکه ضعف رسانه حوادث نویس و خبرنگار جنایی روزنامه ایران نداره !اگر کسی حرفی نزنه ظرف یه هفته هفتاد مدل در مورد همین خبر میزنن !!!؟ ای کاش اسامی فقط تغییر میکرد ؟ متاسفانه فندانسیون ایراد داره وبعید بدون درست بشه چون بزرگتری نداره !

    • بدون نام

      اخر عاقبت ... همینی دنیا و اخرتت رو از دست دادی.....این بی پدرها هم باید اعدام بشن

    • بدون نام

      ساده اس به اورژانش زنگ نزدن چون میترسیدن رابطه شون لو بره

    • بدون نام

      برترینها ی فراموش کار !!!!

    • گندم مجیدی . قزوین

      اعدام کنید خلاص .

    • بدون نام

      داستان تکراری روز گذشته است گفتم مقصر خود زن بدکاره است که به سزای کارش رسیده برای پایان این پرونده هرمورد را اعدام کنید

    • صدام

      سلام اینوتحویل من بدین کاری میکنه عین بلبل حرف میزنه بگه کارکی بوده وجسدکجاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج