جاباما
۹۰۷۶۱۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

فرکی: در ۳ بازی اخیر در حق تیم من ظلم شده

سرمربی پیکان می گوید تیمش لیاقت بیشتری نسبت به یک امتیاز از ۳ بازی داشته است و ظلم‌های مختلف علیه پیکان باعث شده تا این تیم نتیجه نگیرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی پیکان می گوید تیمش لیاقت بیشتری نسبت به یک امتیاز از ۳ بازی داشته است و ظلم‌های مختلف علیه پیکان باعث شده تا این تیم نتیجه نگیرد.

حسین فرکی در نشست خبری پس از تساوی یک بر یک با شاهین شهرداری بوشهر گفت:بازیکنانم تلاش زیادی را انجام دادند و هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بود. در نیمه دوم خیلی بهتر از تیم حریف بودیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. شاهین با تیمی که برابر شهرخودرو و سپاهان شکست خورده بود، متفاوت بود و انگیزه دوچندانی داشت.

فرکی: در ۳ بازی اخیر در حق تیم من ظلم شده

وی ادامه داد: توانستیم ۸ یا ۹ فرصت گلزنی ایجاد کنیم اما روی یک غافلگیری گل خوردیم. باید با شرایط موجود بجنگیم. این که توانستیم در زمین حریف ۱ امتیاز بگیریم کار بزرگی انجام دادیم و امیدوارم بتوانیم امتیازهای از دست رفته را در بازی‌های بعدی جبران کنیم. ما در قائمشهر یک نیمه بد بودیم.

در بقیه بازی‌ها سر تر از حریف‌مان بودیم و در حق ما ظلم شد. البته من راضی‌ام به رضای خدا زیرا تیم من هدف دارد و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم و نباید فراموش کنیم که پیکان امسال نسبت به پارسال متفاوت است. روند ما امیدوارکننده است و به آینده خوشبینیم.

سرمربی پیکان درباره شهر بوشهر گفت: من ۸ سال پیش به این شهر آمدم و متاسفانه تغییر مثبتی را در این شهر ندیدم. این شهر مردمان فوتبال دوستی دارد و من هم روی تیم‌های پرطرفدار حساس هستم و امیدوارم مسئولان بوشهری فکری به حال این شهر و فوتبال آن بکنند.

فرکی درباره شاهین شهرداری بوشهر گفت: ما فکر می کردیم که با جو حاضر در ورزشگاه بازیکنان‌مان دچار مشکل شوند اما این شاهین بود که در ابتدا تحت تاثیر قرار گرفت. تیم شاهین تغییرات زیادی نداشته است و امیدوارم مسئولان بوشهری به این تیم و خواسته‌های ویسی برسند.

ویسی سرمربی است که با شرایط کنار می‌آید و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است اما باید از او حمایت شود و امیدوارم تجربه تیم و بازیکنانش در لیگ برتر بیشتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شروع شد مربی ها دنبال بهانه هستند

    • بدون نام

      فرکی تو که بلدی چه کارکنی مثل دفعات قبل به دروازبان حریف رشوه بده ونتیجه بگیر وحاشیه هم نرو

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      دقیقا راس میگه. داوریها افتضاحه. فساد زیاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج