جاباما
۹۰۷۷۹۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

حذف صفر از پول ملی اولویت کشور نیست

نماینده مردم کرمان و راور گفت: بحث حذف چهار صفر از پول ملی باعث هدر رفتن وقت مجلس و فضای عمومی کشور و دولت است و این موضوع اولویت کشور نیست.

خبرگزاری مهر: نماینده مردم کرمان و راور گفت: بحث حذف چهار صفر از پول ملی باعث هدر رفتن وقت مجلس و فضای عمومی کشور و دولت است و این موضوع اولویت کشور نیست.

محمدرضا پورابراهیمی در ارتباط با حذف چهار صفر از پول ملی کشور بیان داشت: اخیرا یک صحبتی مطرح شده در ارتباط با حذف چهار صفر از پول ملی که باعث هدر رفتن وقت مجلس و فضای عمومی کشور و دولت است، آیا اکنون این موضوع اولویت کشور است؟

پورابراهیمی عنوان کرد: مشاهده می کنیم که با افزایش نرخ ارز در کشور ارزش پول ملی کم می شود و در صورت وقوع این مساله باید دولت وقت تنبیهه شود که چرا سیاست هایش باعث کاهش ارزش پول ملی شده است در حالیکه دولت می گوید حالا که این اتفاق افتاده این مابه التفاوت را شناسایی کنید که من خرجش کنم که این مشکل ما با دولت چه در دولت قبلی چه در دولت فعلی است.

وی گفت: بنابراین ما برنامه مشخصی را نمی بینیم ولی امیدواریم که دولت بتواند یکسری اقدامات را انجام دهد و تدابیری اتخاذ کند.

نماینده مردم کرمان و راور عنوان کرد: در حال حاضر به لحاظ مباحث اقتصادی دشمنان در تحریم هایشان سرخورده شده‌اند و سرخوردگی بیشتر آنها بسته به میزان تلاش ما در داخل کشور است.

وی ادامه داد: دشمنان تصور می کردند سال ۲۰۱۸ پایان جمهوری اسلامی است که نه تنها اتفاق نیفتاد بلکه امروز خودشان در گزارش هایشان اعلام می کنند که ایران از موج تحریم های سهمگین اقتصادی گذشته و به یک ثبات نسبی رسیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا چپاول بیت المال در راس امور است

    • ر ی

      به هر حال تو هر کاری قول زدن مهمه

    • خسته

      هستید؟!!!! نگران چی هستید کمی هم فقط کمی محض رضای خدا که همیشه خودتون میگید حیا کنید

    • بدون نام

      آقای پورابراهیمی درمجلس خداوکیل چندباراز حق معلولین مظلوم بهزیستی درمنزل دفاع کردید با ماهی ۱۰۰وهشت تومن بهزیستی چطورامرارمعاش کنند؟!!!خون شهیدان درنظر قضاوت بگیر روزقیامت چه جوابی دارید ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج