جاباما
۹۰۷۹۱۱
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

کشتی فرنگی قهرمانی جهان - قزاقستان؛

شاگردان بنا در حسرت طلا ماندند

پیکار‌های نیمه نهایی سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی پایان یافت که هیچکدام از نمایندگان ایران موفق به رسیدن به فینال و کسب مدال طلا نشدند.

خبرگزاری مهر: مسابقات سه وزن پایانی کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز در شهر نورسلطان کشور قزاقستان پیگیری شد که در نهایت هیچکدام از نمایندگان کشورمان نتوانستند راهی فینال شوند. بدین ترتیب با توجه به نتایج چهار وزن نخست و سه وزن دوم، تیم ملی کشتی فرنگی ایران همچنان در حسرت مدال طلا ماند و باید فعلا در انتظار کسب مدال برنز در رقابتهای فردا باشد.

شاگردان بنا در حسرت طلا ماندند

امروز در پیکارهای سه وزن پایانی که در اوزان ۶۰ ، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم برگزار شد، دو نماینده ایران راهی دیدار رده بندی شدند و یک ملی‌پوش دیگر هم به گروه بازنده ها راه یافت تا صبح فردا برای رسیدن به دیدار رده بندی به میدان برود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم علیرضا نجاتی صبح امروز در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر سیداله تاژایف از ترکمنستان را مغلوب کرد و در دور بعد هایتم محمود از مصر را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد. وی در ادامه با نتیجه ۷ بر صفر از سد کیم سئونگ هاک از کره جنوبی گذشت و سپس ایوو آنگلوف از بلغارستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد، اما در نیمه نهایی مقابل کنچیرو فومیتا از ژاپن با نتیجه ۱۰ بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. البته نجاتی موفق شد با همین نتایج نیز سهیمه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر کیم هیون وو از کره جنوبی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد مورسالیف از آذربایجان را با نتیجه ۷ بر ۳ شکست داد اما در دیدار بعدی مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه ۹ بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در فینال، گرایی هم به گروه بازنده ها رفت. وی باید صبح فردا کار خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نیز امیر قاسمی منجزی در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد استپان داوید از چک گذشت و در دور بعد سرگئی سیمینوف از روسیه را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست داد. وی در دور سوم مومینجان عبداله یف از ازبکستان را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد تا ضمن کسب سهمیه المپیک به مرحله نیمه نهایی راه یابد. قاسمی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل اوسکار پینو هیندس از کوبا شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

تیم ایران در پیکارهای سه وزن دوم هم که روز گذشته برگزار شد نتوانست به مدال دست یابد و فقط در چهار وزن نخست بود که توانست توسط سعید عبدولی به یک مدال برنز برسد. بدین ترتیب شاگردان محمد بنا در حالی فردا با رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان وداع می کنند که تیم ایران همچنان در حسرت مدال طلا باقی ماند و فعلا یک مدال برنز و دو سهمیه المپیک را در کارنامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      متاسفانه خیلی وقته در کشتی افت کردیم یادش بخیر اون روزهای طلایی المپیک لندن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج