۹۰۸۱۸۸
۱۶ نظر
۵۰۰۰
۱۶ نظر
۵۰۰۰
پ

حضور زنان در ورزشگاه‌ها نیاز جامعه است

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر لزوم حضور زنان در ورزشگاه‌ها به عنوان یک نیاز برای همه جامعه گفت: شهردار تهران باید برای تحقق این مهم در سطح بوستان‌ها و ورزشگاه‌ها آمادگی و همکاری خود را با سازمان‌ها و نهادهای مسئول اعلام کند.

ایسنا: محمدجواد حق‌شناس در یکصدوشصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: مدت‌هاست که موضوع حضور بانوان در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی فوتبال در صدر اخبار جامعه قرار گرفته است. فاجعه خودسوزی «سحر» که به دختر آبی شهرت یافت، به یک داستان غم‌انگیز برای همه دلسوزان میهن و ایران عزیز تبدیل شده است.

وی افزود: در همه جای دنیا میلیاردها دلار بودجه صرف می‌شود تا اینکه بتوانند مردم را به ورزشگاه‌ها بکشانند. تلاش بسیاری صرف می‌شود تا مردم به جای افسردگی‌ها ، تنهایی‌ها و رکود و رخوت، در فضای ورزشگاه‌ها در شور و هیجان جمعی و با تقویت احساس همبستگی ملی و تخلیه احساسات و هیجانات بتوانند به راحتی در این فضاها حضور پیدا کنند تا تعادل و سلامت جامعه حفظ شود.

وی ادامه داد: جامعه امروز ما دچار آسیب‌های متعددی است. نیمی از جامعه ما یعنی زنان با فشارها و سختی‌هایی مواجه‌اند. امروز مدیریت شهری تهران در کنترل آسیب‌های اجتماعی ریشه‌دار جامعه با تنگناهای جدی مواجه است. آسیب‌های امروز جامعه ما نیاز به توجه، کنترل و ترمیم دارد. این آسیب‌ها نیاز به ابتکار عمل و شجاعت همراه با رویکرد جامع‌نگر دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه شجاعت برای پذیرفتن سلیقه دیگران و شجاعت برای پذیرفتن حقوق نیمی از ملت ، نیاز امروز مدیریت کلان‌نگر جامعه است،‌ افزود: اگر بخواهیم همیشه با بستن‌ها و محدود کردن‌ها جامعه را اداره کنیم مطمئن باشیم در جایی شکست خواهیم خورد.

حضور زنان با حفظ و رعایت جوانب شرعی و اخلاقی در ورزشگاه‌ها فقط نیاز زنان و دختران جامعه نیست بلکه نیاز همه جامعه است. ضرورتی برای سلامت اجتماعی و نشاط جوانان و افزایش همبستگی ملی ما است. لذا از شهردار تهران انتظار دارم و درخواست می‌کنم برای تحقق شایسته و مناسب‌تر این مهم در سطح بوستان‌ها و ورزشگاه‌ها آمادگی و همکاری خود را با سازمان‌ها و نهادهای مسئول اعلام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو مملکتی که جهل و خودکامگی حاکم باشه مردم فقط به عنوان ابزار دیده میشن و به نیازهاشون، بخصوص نیازهای روحیشون هیچ اهمیتی داده نمیشه
      کافیه یه نگاهی به جامعه بندازیم، حداقل ۵۰ میلیون افسرده میبینین که فقط زنده هستن و صبح تا شب با کار و روزمرگی درگیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باز یکی از خودش آمار ول داد بیرون

    • سارا_تاجی

      ای کاش میشد به این نظر هوادارا هم اهمیت بدن و ازرش قائل بشن
      تو کشوری که بین زن و مرد تبعیض قائل میشن نمیشه کاری کرد
      ما هوادارای زن هم باید بشینیم و بازی های تیم محبوبمون رو از تو خونه ببینیم و نمیدونیم این تصمیم غیر عادلانه فدراسیون ما تا کی ادامه خواهد داشت
      مرحومه سحر خدایاری طرفدار استقلال بود بخاطر تیمش جونشو داد،حالا ما خانما تنها امیدواریمون اینه که این فاجعه ی تلخ یه درس عبرتی برای فدراسیون بشه و ورود ما خانما به ورزشگاه ها رو مجاز کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ تبعیضی وجود نداره.مردان هم برای دیدن بازی زنان نمی تونن به ورزشگاههای زنان برن.جمع کنید این مظلوم نمایی مسخره رو بابا

      • بدون نام

        کاربر 15/1 اصلا فوتبال خانما امکانات داره اصلا بودجه دارن اصلا ورزشگاه خوبی بازی میکنن که بریم؟ پس چرا به خانمای مسلمون تو مالزی و عراق و عربستان نمیگید چرا نمیرن بازی فوتبال زنان و ببینن؟؟ ها چرا؟؟ چرا ما خانمای ایرانی باید از یه حق کوچیکی مثل ورزشگاه رفتن منع بشیم؟

    • جنگل آسفالت

      خب بانوان برن فوتبال بانوان رونگاه کنن که ورزشگاه موقع بازی زنان خالی نباشه چه لزومی داره حتما برادیدن بازی مردهابرن ورزشگاه برن ازورزش خودشون وحقوق خودشون دفاع کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقأ درسته /یه عده نه برای جامعه دلسوزی میکنند ونه برای خانما سوء استفاده کردن رو مایه ترقی میدانند همونایی که برای رفتن خانمها به ورزشگاه تب میکنند آیا حاضرند ناموس خودشون تواینجور محیط کثیف حاضر بشند من حتی بچه زیر ۱۸سال روهم موافق نیستم چون اون چیزی رو که نباید ببینم دیدم از اون روز خودمم هم استادیوم نمیرم

      • بدون نام

        همینه دیگه.اصلا قصدشون از ورزشگاه رفتن چیزای دیگست.می خوان عقده هاشونو خالی کنن

      • بدون نام

        تو همه جای دنیا تماشاگرای فوتبال مردان بیشتر از تماشاگرای فوتبال بانوانه این دوتا رو نمیشه باهم مقایسه کرد چون بودجه و امکاناتی که تو فوتبال مردا خرج میشه خیلی بیشتره پس جذاب ترم هست. همیشه موضوع اون جوری که شما عقب مونده به موضوع فکر میکنید مگه همه منحرفن که بخوان واسه یه کار دیگه به جز تفریح برن ورزشگاه؟ اینکه شماها ذهنتون مریضه و فقط به مسایل جنسی فکر میکنید خانما باید جورشو بکشن؟

      • بدون نام

        خدایا التماس تفکر. میدونستی کافر همه را به کیش خود پندارد؟ چون خودت واسه یه کار دیگه میری، چون خودت همش فکرت تو این چیزاست فکر میکنی همه هم مثل تو فکر میکنن نه اقاجون اینطوریا که میگی نیست برو افکارتو درست کن تا یه کاری دست جامعه ندادی.

    • تورج کتابی

      ؛ حکومت با کفر می ماند ولی با ظلم هرگز ؛
      تورو به حضرت عباس یکی به گوش این مسئولین برساند ک دست از سر این مردم بدخت بردارند بخدا ما بدون حاکم راحت تر و بهتر می توانیم کشور خود را اداره کنیم .

    • بدون نام

      خاک تو سرت که بی عفتی را نیاز زنان جامعه میدونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه ورزشگاه رفتن بی عفتیه واپسگرای عقب مونده؟ ما کی از دست شما ها راحت میشیم؟

      • بدون نام

        وااااا چه ربطی به بی عفتی داره؟

    • سجاد

      حضور زنان در استادیوم های ورزشی یک حق والزام برای انها وجامعه است ایا هیچ وقت به تبعات راه ندادن انها به ورزشگاها فکر جدی شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا درود بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج