۹۰۸۳۳۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند

اپل ظاهرا در شرف سرمایه گذاری سرسام آوری در هند است که شایعات مربوط به انتقال واحد‌های تولیدی این شرکت به خارج از چین را تقویت می‌کند.

دیجیاتو: اپل ظاهرا در شرف سرمایه گذاری سرسام آوری در هند است که شایعات مربوط به انتقال واحدهای تولیدی این شرکت به خارج از چین را تقویت می کند.

سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند

نشریه هندی «تایمز او ایندیا» به نقل از منابع آگاه مدعی شده کمپانی کوپرتینویی و شرکایش یک میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری می کنند. بخش اصلی این بودجه هنگفت نه از طرف اپل بلکه از طریق شرکایش تامین خواهد شد، برای مثال فاکسکان با تقویت کارخانه خود در «چنای» توان این مرکز در تولید محصولات برای بازارهای جهانی را تقویت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش اپل همزمان با آزمایش کیفیت محصولات تولید شده در هند سرگرم مذاکره با دولت این کشور برای برخوردار شدن از مشوق های صادراتی و تسهیل چالش های تولید است.

سرمایه گذاری در هند

پیمانکاران اپل از حدود دو ماه قبل صادرات آیفون به بازار اروپا را شروع کرده اند که گام مهمی برای تنوع بخشیدن به زنجیره تامین جهانی اپل به شمار می رود. این گوشی ها ظاهرا در کمپانی واقع در«بنگلور» تولید شده که اداره آن در دست کمپانی «ویسترون» قرار دارد. ویسترون که تولید آیفون های SE و 6S را برای بازار داخلی را بر عهده داشت، اواخر سال گذشته به سرمایه گذاری ۳۴۰ میلیون دلاری در واحدهای هندی خود چراغ سبز نشان داد.

استراتژی اپل در این شبه قاره با پشتیبانی و حمایت مقامات دولتی همراه شده است. «راوی شانکار پارساد»، وزیر فناوری اطلاعات هند در این باره گفته است:

اپل تولید آیفون و قطعات آن در داخل و صادرات آن به کشورهای دیگر را کلید زده است. این کمپانی یکی از اجزای داستان موفقیت هند است.

خبرهای مربوط به سرمایه گذاری در هند در حالی مطرح شده که اپل برای واردات کالاهای تولید چین به آمریکا باید تعرفه هایی اضافه پرداخت کند. با این حال هند هم از نیروی کارگر ارزان بهره می‌برد، و به همین خاطر مکان مناسبی برای جایگزینی چین به نظر می رسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج