۹۰۸۴۸۱
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

عسگری: داور، پنالتی تابلوی استقلال را ندید

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور پنالتی تابلوی استقلال را در بازی با نفت مسجدسلیمان ندید. یک بازی دیگر این هفته هم با اشتباه داوری نتیجه‌اش رقم خورد.

خبرگزاری فارس: حسین عسگری، در مورد نحوه قضاوت داوران در هفته سوم لیگ برتر گفت: تا جایی که من مسابقات را دیدم در دو بازی اشتباهات تأثیرگذار داوران نتیجه را مسابقات را تغییر داد که این آمار اصلاً آمار خوب و مناسبی نیست.

اگر در یک بازی از هشت بازی داور اشتباه تأثیرگذار داشته باشد می‌توان آن را قابل قبول دانست، اما تغییر نتیجه دو بازی از هشت مسابقه نشان دهنده این است که عملکرد داوران در این هفته مناسب نبوده است.

وی افزود: در بازی ماشین‌سازی با شهر خودرو داور یک پنالتی باید برای ماشین‌سازی اعلام می‌کرد که این پنالتی را ندید. در بازی دیگر هم که بین دو تیم استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان برگزار شد داور پنالتی تابلوی استقلال را ندید.

اکبریان از داوران با تجربه ما محسوب می‌شود و ۷-۸ سال است که در لیگ برتر قضاوت کرده و عجیب بود که چنین پنالتی واضحی را تشخیص نداد. بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان هم مشکل داوری نداشت.

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه با این شرایط استقلال خود را از داوران طلبکار می‌داند، گفت: بله، وقتی چنین شرایطی رقم می‌خورد طبیعی است که استقلال طلبکار می‌شود.

بازی استقلال و پرسپولیس هم بسیار مهم، حساس و سنگین است و این شرایطی که برای داوری در بازی قبل از دربی رقم خورده باعث می‌شود کار داور دربی سنگین‌تر و سخت‌تر شود. مگر اینکه اتفاقات بازی به گونه‌ای رقم بخورد که داور کارش راحت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج چهارفینال آسیا دوقهرمانی دونایب قهرمانی⭐⭐

      قصع همیشگیه. پارسال چندین گل سالمشو مردود کردن امسالم همین اول فصل شروع کردن ب نابودی استقلال. بعد ی مشت بیشرف میگن ن اینجورنیست

    • بدون نام

      حاببه که عسگری زمان خودش یکی از سختگیرترین داورا بود!

    • بدون نام

      اینا از ترس از همون اول لیگ سراستقلال رو بریدن تا تو حاشیه بره

    • بدون نام

      حالا باید چکار کرد سه امتیاز برمیگرده داور محروم میشه بازی تکرار میشه چه فایده ای داره پنالتی که پنالتی دیگه فایده نداره مطمئن باشید این اولین وآخرین اشتباه نخواهد بود پدر اس اس رو چند ساله که در آوردند تا هزار وجهارصد با روحانی وزیر لنگی باشگاه لنگ حکومتی عبده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج