۹۰۸۶۱۴
۱۲۷ نظر
۵۱۱۳
۱۲۷ نظر
۵۱۱۳
پ

مریم مقتدری یا همان ملکه‌ی دودره‌بازهای ایران

انتشار خبر دستگیری دانشجوی قلابی رشته دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید پزشکی از سوی پلیس در حالی واکنش برخی مسئولان دانشگاه و همچنین وزارت بهداشت را در پی داشت که هنور برخی ابهامات و سوالات سیاسی و کلیدی این اتفاق از سوی دانشگاه پاسخ داده نشده است.

برترین‌ها: انتشار خبر دستگیری دانشجوی قلابی رشته دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید پزشکی از سوی پلیس در حالی واکنش برخی مسئولان دانشگاه و همچنین وزارت بهداشت را در پی داشت که هنور برخی ابهامات و سوالات سیاسی و کلیدی این اتفاق از سوی دانشگاه پاسخ داده نشده است.

مریم مقتدری یا همان ملکه‌ی دودره‌بازهای ایران

رییس کلانتری ولنجک از دستگیری دختری که بدون شرکت در کنکور و حتی ثبت نام در دانشگاه اقدام به حضور در کلاس‌های رشته دندانپزشکی در دانشگاه شهید بهشتی کرده بود، خبر داد که بر اساس آن دختری جوان ۲۳ ساله بدون طی هرگونه مراحل ثبت نام و حتی شرکت در کنکور اقدام به حضور در کلاس‌های تئوری و عملی رشته دندانپزشکی این دانشگاه کرده بود.

بر اساس خبر، این فرد از یک سال قبل در کلاس‌های درس رشته دندانپزشکی در دانشگاه شهید بهشتی حاضر شده و به دیگر دانشجویان گفته بود که با پرداخت چندین میلیارد و بدون شرکت در کنکور در این دانشگاه ثبت نام کرده است این خبر علاوه بر اینکه جامعه دانشگاهی را در شوک بزرگی فرو برد، اما سوال قابل تامل این است که در جامعه ما افراد به هر قیمتی می‌خواهند به رشته‌های تجربی به ویژه سه رشته پرطرفدار این گروه (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی) ورود پیدا کنند.

در این رابطه دکتر کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: اینکه فردی کارت دانشجویی و مدارک دانشجویی نداشته باشد و بخواهد سر کلاس‌های آموزشی دانشگاهی حضور پیدا کند، کلاهبرداری چندان سختی نیست و این اتفاق در دانشگاه‌های بزرگ و پردیس‌های این دانشگاه‌ها گاهاً اتفاق می‌افتد؛ اما اینکه آن فرد بخواهد برای حضور در این کلاس‌ها مبلغی را پرداخت کند، قطعاً از لحاظ عقلی و روانی مشکلی داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: قطعاً ورود و خروج در دانشگاه‌های ما آنچنان دشوار نیست که فردی نتواند این کار را انجام بدهد، اگرچه در مواردی برای ورود به دانشگاه کارت دانشجویی کنترل می‌شود؛ اما ممکن است افرادی نیز با ترفندی در این مراکز رفت و آمد داشته باشند و وقتی هم بعد از مدتی چهره فرد برای نگهبانان و نیرو‌های حراست شناخته شود، دیگر مدارک آن‌ها کنترل نمی‌شود؛ بنابراین ورود این فرد به دانشگاه موضوع عجیبی نبوده است؛ اما اینکه فردی ادعا کند که امتیاز حضور در کلاس‌های آموزشی دانشگاه را با پرداخت چندین میلیارد خریداری کرده است، امری شدنی نیست. چرا که حضور در کلاس‌های آموزشی برای فردی امتیاز محسوب نمی‌شود و اگر هم افرادی بابت این موضوع از آن فرد دانشجونما مبلغی را دریافت کرده باشند خود آن‌ها نیز کلاهبردار بوده‌اند.

دکتر محسن دالبند، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی هم اظهار کرد: فردی کلاهبردار چندی قبل با سوء استفاده از فضای ورودی مخصوص بیماران وارد دانشکده دندانپزشکی شده و ضمن حضور در برخی فضا‌های آموزشی، اقدام به تبلیغات در فضای مجازی کرده و خود را به عنوان دانشجوی نخبه این دانشگاه معرفی کرده است. این فرد با برقراری ارتباط از طریق فضای مجازی و حتی برخی شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما اقدام به تبلیغات شخصی خود در رابطه با مشاوره‌های کنکور و برنامه‌ریزی آموزشی کرده است. وی درباره هرگونه ارتباط آموزشی این فرد با دانشکده، اعلام کرد: نامبرده فاقد هرگونه سابقه در سامانه‌های یکپارچه آموزشی و بایگانی پرونده‌های آموزشی دانشگاه است و هیچگونه رابطه‌ای اعم از آموزشی و مشابه آن با دانشکده دندانپزشکی ندارد.

این فرد که روز گذشته به دلیل عدم هویت دانشجویی و با عنوان دانشجوی قلابی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مراجع قضایی معرفی و توسط نیروی انتظامی دستگیر شد با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود به تشریح جزئیات و دلایل تحصیل خود در دانشگاه پرداخت و گفت: من با رزومه و اعتبار علمی که داشتم مجوز تحصیل در این دانشگاه را کسب کردم.

ویدئویی از اظهارات مریم مقتدری، فرد متهم به تقلب علمی را ببینید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
مریم مقتدری یا همان ملکه‌ی دودره‌بازهای ایران

پس از دستگیری این دختر جوان، وی ماجرای این اقدام عجیبش را اینگونه توضیح داد:

* من عاشق رشته دندانپزشکی بودم. همیشه دوست داشتم دندانپزشک شوم، ولی موفق نشدم که در این رشته قبول شوم. وقتی یک روز داشتم از جلوی دانشگاه شهید بهشتی رد می‌شدم، با خودم گفتم به آنجا بروم و از دانشجویان رشته دندانپزشکی سوال‌هایی بپرسم. وقتی وارد می‌شدم به حراست آنجا گفتم که دانشجو هستم و کارتم همراهم نیست. بعد از آن بود که به سرم زد در کلاس‌ها شرکت کنم. برای همین پرس‎و‌جو کردم و فهمیدم که رشته دندانپزشکی چه زمان‌هایی کلاس دارد و دانشجویان این رشته چه درس‌هایی می‌خوانند. کتاب‌هایش را تهیه کردم و همین شد که رفت و آمدم به آن‌جا شروع شد.

تصور نمی‌کردم به این زودی گیر بیفتم و می‌خواستم هر طور شده دندانپزشک شوم. گفته بودم دانشجوی انتقالی از دانشگاه خارج از کشور هستم، چون به خارج از کشور زیاد سفر کرده بودم و خانواده‌ام هم آنجا هستند، اطلاع زیادی از دانشگاه‌های آن‌جا دارم. برای همین آن‌ها هم حرفم را باور می‌کردند و اجازه می‌دادند سر کلاس بنشینم. لیسانس معماری دارم. یک شرکت معماری هم دارم، وضع مالی‌ام خوب است و فقط به خاطر عشق و علاقه‌ام به این رشته این کار را کردم.

ویدئویی از حضور دانشجوی قلابی دانشگاه شهید بهشتی در صداوسیما را ببینید:

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید
مریم مقتدری یا همان ملکه‌ی دودره‌بازهای ایران

همزمان کاربران شبکه های اجتماعی که پیشتر با هشتگ با معترضان به نتایج کنکور ارشد در پی برخی سهمیه‌بندی‌های آموزشی از سیاست‌های دولت در حوزه آموزش عالی انتقاد کرده بودند به ماجرای تقلب دانشگاهی در دانشگاه شهید بهشتی واکنش نشان دادند که چند نمونه از این گلایه‌ها را بخوانید:

مریم مقتدری یا همان ملکه‌ی دودره‌بازهای ایران

مریم مقتدری یا همان ملکه‌ی دودره‌بازهای ایران

مریم مقتدری یا همان ملکه‌ی دودره‌بازهای ایران

مریم مقتدری یا همان ملکه‌ی دودره‌بازهای ایران

اگر چه انتشار خبر دستگیری دانشجوی قلابی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی واکنش‌های مختلفی از سوی برخی مسئولان این دانشگاه و همچنین وزارت بهداشت در پی داشت، اما هنوز برخی سؤالات اساسی و کلیدی در این خصوص از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بی پاسخ مانده و لازم است مسئولان به طور دقیق ضمن توضیح جزئیات این تخلف، شفاف سازی کنند که چگونه در دانشگاهی که ورود و خروج در آن بدون عبور از فیلتر حراست و نگهبانان امکان پذیر نیست، فردی با هویت جعلی "دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی" حدودا یکسال بدون هیچ مانعی می‌تواند در دانشگاه تردد داشته باشد؟ چگونه فردی در رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما خود را به عنوان نخبه و دانشجوی رتبه برتر رشته دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی معرفی و شروع به تبلیغ برخی موسسات آموزشی کرده در این زمینه نیز دانشگاه پیگیر نمی‌شود؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در کشور اصناف نظام پزشکی و مهندسی و وکلا چنان وانمود میکنن که فیل هوا میکنند که کوچکترین خدماتشون در مقایسه از پیشرفته ترین کشورها بیشتر دستمزد را برای خدشون میگرند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دختر مردم 500 تا تک تومنی بدهکاره کل راهو بر میگرده و عذرخواهی میکنه
        اونوقت بعضی ها با کمال وقاحت دارن بعنوان رتبه برتر معرفی میشن در حالیکه کنکور ندادن بعد چشم سفیدیشون به این مقدار هم ختم نمیشه میخوان از این راه امرار معاش هم بکنن
        پا میشن در رسانه ی چاخان ظاهر میشن ، رسانه ای که تا عمق روستاها میره و اونجا دختر روستایی مثل تو گرگ صفت نیست که حق را از ناحق تشخیص بده
        ببین آبدیدگی در چه حده حالا که دست کثیفش رو شده هم باز کوتاه نمیاد تاکتیک عوض میکنه و یه الف بچه فاز اپوزوسیون گرفته، دقیقه 1:35

        رزومه خارجی در آلمان و دبی و اعتبار علمی در دنیا!
        برو بچه اونجا دیگه ایران نیست مایه اش یه استعلامه، ضمنا یه نگاه به شناسنامه ات هم بکن

      • Ali1992

        دوست من ، به عنوان يه عضو خيلي كوچيك از يكي از جوامعي كه نامبردي ، بهت يادآوري مي كنم كه تمام اين صنوف مستحق دستمزدي كه ميگيرن هستن به اين شرط كه كار از روي اصول انجام بشه و علاوه بر اون دستمزد و هزينه ي زندگيه مردم كشور هم براي پرداخت اين هزينه ها كافي باشه

      • بدون نام

        98 درصد الان پزشکی یا مدرک های دکترا اساتید همین داستان منتها اونها پشت پرده هستند!

      • بدون نام

        چی باشه به هرچی متقلبه لقب سلطان و ملکه می دن؟!! قربون خودم و امثال من بشن همشون که هیچ وقت با پارتی بازی جایی استخدام نشدیم و از هیچ سهمیه ای در تمام طول
        زندگیمون استفاده نکردیم.عین یه آقازاده واقعی

      • hassan.h

        جای تاسف است
        متاسفانه مجازات های ما تاکنون برای عامل ارتکابی پشیمان کننده نبوده است و برای دیگران مایه عبرت و بازدارنده نبوده است
        اینکه افراد با پول قانون را دور بزنند و از مجازات بگریزند نشانه بارز نظام های طاغوت است

    • ...

      واقعا زرنگ بوده، همین که یکسال همه حتا صدا و سیما رو سرکار گذاشته آفرین داره!! این سیستم و نظام آموزشی و مملکت همین آدمارو میخواد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهره اش مثل این دختران جادوگر توی فیلم‌های خارجی هستش

      • بدون نام

        بدبختی جامعه ما از همین نقطه شروع میشه که خلافکار و کلاهبردار و دزد و ... را زرنگ فرض میکنیم، خانم یا آقایی که این نظر را دادی و گفتی ایشون زرنگ هستند، ایشون اگر اتهاماتی که بهش وارد هست درست باشه اسمش کلاهبرداری هست نه زرنگی. زرنگ اونیه که به توانایی های خودش تکیه داده و داره تو این شرایط سخت، زندگیشو جلو می بره با اخلاق و با شرف

      • بدون نام

        حرف مفت نزن

      • بدون نام

        وقتی ریسس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جزو نجومی بگیران باشه میشه که دانشجوی اینطوری هم اونجا درس بخونه

    • بدون نام

      در کشور........ پول توسط رئیس دانشگاه گرفته شده و دانشجو به راحتی تحصیل می کند احتمالا اینجا نیز سالهاست که...........

    • بدون نام

      مرحوم کردانباید بیان لنگ بندازن جلو این خانم.

    • بی نام

      واقعا باید اشد مجازات برای این دانشجوی قلابی و کسانیکه با ایشان همکاری کرده اند در نظر گرفته شود

      پاسخ ها

      • ایرانی اصل.

        چرا؟مگه جنایت کرده؟ببه رشته دندانپزشکی علاقه داشته.جنایت که نکرده.خوبه توکاره ای نیستی.

      • بدون نام

        کاربر16:21خیلیا علاقه مندن یعنی باید همه حق الناس کنن؟!
        باید درس عبرتی بشه برای بقیه پولدارا
        به اندازه کافی سهمیه دارا حق افراد معمولی میخورن
        پولدارا هم اضافه بشه
        درس خوندن مخصوص همین دوقشر میشه

      • بدون نام

        آره كاربر 10:25 درس خوندن مخصوص همين دوقشره. كلا زندگي مخصوص همين دو قشره تو تمام دنيا. فرمول زندگي تو دنيا داره عوض ميشه هنوز نفهميدي؟ من و تو كه جزو اونا نيستيم مجبوريم باهاش كنار بيايم حتي اگه خوشمون نياد.

    • بدون نام

      مگه مدرک دکترای تقلبی مسئولین حالا درسته

    • بدون نام

      کدوم پزشکی کارشو درست انجام میده پزشکا همه بیسواد کار بلد نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بعنوان يه پزشك از اينكه نصف مردم مملكتم اونقدر چشم تنگ و حسودن كه چشم ديدن من و همكارامو ندارن متاسفم و از اينكه در نهايت مجبورن براي درمان دردهاشون بيان پيش من و همكارانم از خداوند شاكرم. فعلا كه براي زنده موندن كارتون گير همين پزشكاي بيسواده.

    • بی نام

      برید از بسیاری از دانشجویان رشته های پزشکی بپرسید که چه کسانی با صرف چه پول های هنگفتی میان و سر کلاس های این رشته ها می شینن و مدرکش رو هم میگیرن وبعد هم در بازار کسب و کار مافیا درست میکنن دیگه تعجب نمیکنی

      پاسخ ها

      • Dr. setayesh

        من‌ مدافقم چون‌ ب چشم‌ دیدم حالا نمیدونن چرا اینو لو دادن احتمالآ براشون داشته تاقچه بالا میزاسته

      • بدون نام

        ساکت فقیر فریاد نمیزند

    • بدون نام

      دندونپزشک ها همه سهمیه ای و رابطه ای کار بلد نیستند ققط پول بگیرن

    • ناشناس

      عجب آبروریزی برای صدا و سیما و دانشگاه ها

    • بدون نام

      مشخصه پول داده و واقعا خاک عالم بر سرشون.اینکه درامد پزشکان فوق العاده بالاست و نظارتی نیست و ملت با این غذاها تمام مریض هستن مردم رو تحریک میکنن برن پزشکی بخونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که جزو بهترین دانشگاههای علوم پزشکی ایرانه انقدر بی در و پیکره که یکی کنکور تجربی قبولنشده بتونه بره توش درس بخونه ؟ وقتی ۶۰۰ نفر و مینشونن سر یه کلاس همین میشه دیگه خدا میدونه چند تا از دکترایی که می بینیم‌مثل این مقتدری مقتدرانه رفتن

      • شیما

        دقیقا موافقم
        چیزی که تو کشور ما مهمه فقط پوله هرکس پول داشته باشه میتونه هر کاری بکنه متاسفم برا مسولین ودولت که وجدان خودشون را به پول میفروشن که اینچنین آدمهایی بیان سرکار وبه ملت مظلوم ظلم کنن ایشون اگه دکترمیشد ببین چند نفر را بدبخت میکرد
        چاپ مرسی

    • بدون نام

      صدا سیمای میلی همینه از کلاهبردار دزد هر چی داغونه تبلیغ دفاع میکنه

    • بدون نام

      چجوری 4 سال تو دانشگاه بوده حتما از از اموزش یا اساتید با این شخص همکاری داشتند

    • بدون نام

      همه مسئولین همینطوری میز گرفتن

    • بدون نام

      مگه سر کلاس طبق لیست اموزش حضور غیاب نمیکردن!!!چه همه چی مسخره شده

    • بدون نام

      قطعا ميخواسته مطب قلابي بزنه و پول پارو كنه

      پيشنهاد ميشود مدارك پزشكي كليه دندانپزشكان داراي مطب دبل چك شود

    • بدون نام

      يه دكتر دندان پزشك تو هفت حوض تهران هست محاله دست به دنداني نزنه و اونو خراب نكنه

    • بدون نام

      گینس رو باید در بست بیارن تو ایران برا ثبت رکوردهای جهانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گینس را خوب آمدی .

    • بدون نام

      سوژه ندارید بی خود یه مساله رو بزرگ میکنید که مشکلات دیگه فراموش بشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا این مسئله خیلی خیلی مهمه.. چون خدا داند چند دانشجو رشته پزشکی دیگه هست که اینجور مدرک میگیرن... و مستقیم با جون مردم سرو کار دارن.. و مال مردم

      • بدون نام

        خانم دندونپزشک اراکی هم احتمالا همینطور مدرک گرفتن و دو تا بچه رو به کشتن دادن.

    • بدون نام

      مورد های زیادی بوده حالا چرا اینو برجسته کردن والله اعلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه بلدی باید بگی وگرنه تو هم همدستشونی

    • Ali1992

      ياد فيلم (( اگه ميتوني منو بگير )ا استيون اسپيليرگ افتادم ، درسته كه تمام اين كارايي كه اين خانوم كرده مشمولِ تعدد جرم ميشه اما رفتار هوشمندانه اينه كه علاوه بر مجازاتش ازش ياد بگيريم كه چه ايراداتي توي سيستم وجود داره تا اونارو برطرف كنيم ، من فكر مي كنم اينجا به يه بازپرس هوشيار احتياج داريم تا اتفاقو درست مديريت كنه

      پاسخ ها

      • حریری

        من هم یاد این فیلم افتادم
        بعضی ها با وجود استعداد ذاتی توی مسیر برعکس میوفتن
        به نظر من اینجور افراد رو باید مثل همان فیلم با نظارت کامل ازشون استفاده کرد تا هم استعداد ذاتی شون هدر نره و هم امنافذ موجود در سیستم پیدا و اصلاح بشه

      • بدون نام

        دقيقا با استناد به همون فيلم براحتي ميشه نتيجه گرفت كه اين مساله همه جاي دنيا هست و همه جا كلاهبرداران نخبه وجود دارن. اينجا هم مثل همه جا. مساله اينه كه ملت حسود حتي چشم ديدن موفقيت يه كلاهبردارو هم ندارن.

    • دانشجوی سابق و هیات علمی فعلی

      به عنوان یک مطلع، (دانشجوی سابق و هیات علمی فعلی) عرض می کنم
      عبور و مرور در دانشگاه های علوم پزشکی آسان است چون بیماران به کرات مراجعه می کنند.
      بسیاری از امتحانات رشته دندانپزشکی عملی است و لیست آموزش و .. وجود ندارد. ممکن است استاد هم حسب حضور دانشجو نمره ای برایش لحاظ کند
      اساسا اینها هیچ کدام مدرکی دال بر دانشجو بودن یک فرد نیست. فقط گواهی سازمان سنجش، کارت دانشجویی معتبر، نامه معاونت آموزشی و غیره معتبر است (ادامه در کامنت بعد لطفا منتشر کنید)

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه الکی! مگه میشه؟ چه استادهای سر به هوایی! یعنی هر کی از در اومد می فرستندش سر کار عملی؟! و بعد هم بهش نمره میدن؟ پس اون لیست حضور و غیاب، صاحاب مرده است؟

      • بدون نام

        خیر استاد سر به هوا نیست
        احتمالا با سیستم ثبت نام و انتخاب واحد دانشگاه ها آشنایی ندارید
        به دلایل گوناگون مانند نقص مدارک، ثبت نشدن نمرات قبلی و...
        ممکن است نام فردی در لیست نباشد
        این خانم هم احتمالا ا ز همین خلا استفاده کرده
        اساسا هم کسی خود را به زحمت بیندازد و در کلاس ها شرکت کند فایده ای ندارد چون اینها مدرک قابل اتکایی نیست
        درست مثل اینکه کسی هر روز روپوش بپدشد و لیبل دکتر فلانی به خودش بزند و عکس بگیرد
        با این کار پزشک نمی شود

    • بدون نام

      دمش گرم من که حال کردم با کارش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه حال كردن داداش فقط همه حسادتشون از من و تو بيشتر بوده نتونستن تحمل كنن يكي ازشون موفق تر باشه حتي تو كلاهبرداري خخخخخخ

    • بدون نام

      این چون یکی از شاخهای اینستا بو لو رفت خدا میدونه چند تا دانشجوی دروغین دندانپزشکی و پزشکی تو دانشگاهها هستن دانشگاه شهید بهشتی که یکی از معتبرترین دانشگاههاست اینه وای به بقیه

    • دانشجوی سابق و هیات علمی فعلی

      به نظرم قضیه واضح است. فردی وارد دانشگاه شده (که وارد شده آسان است) بعد در کلاس ها شرکت کرده که آن هم آسان است. مدارک غیر رسمی جمع کرده که مثلا خود را دانشجو جا بزند. حالا که دستگیر شده آسمان ریسمان می بافد که من مظلومم. یک مدرک به درد بخود ارایه نداده
      این فرد کلاهبرداری است که بازی با افکار عمومی را بلد است. به نظرم بعد از اتمام محکومیت هم باید تحت نظر باشد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته . کلاهبرداری ایشون که قطعیه. ولی به نظر من بدتر از اون صدا و سیما است که به این راحتی انواع واقسام از این نوع موارد را دارد وهیچوقت هم مسئولیتی دربرابر افکار عمومی برعهده نمیگیرد.
        انواع تبلیغاتی که بعد دروغ از آب درآمدند و مصاحبه هایی که با احساسات مردم بازی کردند و بعد معلوم شد دروغ بوده است فراموشمان نمیشود. وحالا هم این مورد....

      • بدون نام

        شما كه دوباره صورت مسئله رو نوشتي دكتر جان، به نظرم خودت هم از اون هيئت علمياي قلابي هستي دكترجان!

      • بدون نام

        والّا دانشگاه اگه دانشگاه باشه نه ورود بهش آسون نه بخصوص، سر کلاساش نشستن

      • شاهرخ خان

        یادش بخیر سال ۵۶ وقتی رفتم کلاس اول ابتدایی چون خیلی تو کلاس گریه میکردم منو بردن کلاس سوم ابتدایی پیش داداشم نشوندن. حسابشو بکنین با چه کلکی از کلاس اول رفتم کلاس سوم!! مدرسه‌های اونروزا واقعا ترسناک بودن و همیشه ما رو از سیاهچال مدرسه میترسوندن. توی مدرسه ما (وثوق‌الدوله افسریه) از کلاس اول آدم بود تا کلاس دوازدهم. قد من ۸۰ سانت بود و قد بعضیا ۲۲۰ سانت. مدیرا و ناظمای کرواتی چوب‌ به‌ دستو که میدیدم چشمامو از ترس می‌بستم و پشت میله پرچم قایم میشدم!! عجب دورانی بود. بهترین خاطره‌ام از اونروزا فقط تغذیه‌هاییه که تو مدرسه خوردم: شیر و بیسکوئیت و بعضی وقتا موز.
        از شوخی گذشته اگه کنکور برداشته بشه دیگه هیشکی هوس این کارا رو نمیکنه. این خانمم اگه گفته چندین میلیارد تومن پول خرج کرده واقعا خالی بسته. او میتونسته به صورت قانونی بره توی بهترین دانشگاههای خارج درس بخونه و دندونپزشک بشه.
        یاد یه دزدی باحال افتادم که چند سال پیش توی تهران اتفاق افتاد. مردی داشت پسربچه‌شو دعوا میکرد که چرا کلید قفل زنجیر موتورو گم کرده. کسبه محل گفتن عیبی نداره، بچه‌اس دیگه. خلاصه همگی کمک کردن یارو موتورو سوار وانت کنه و بره. بعد نیم‌ساعت یه جوونی اومد و سراغ موتورشو از کسبه گرفت. مردم گفتن یه آقایی اومد و اینطوری گفت و ما کمک کردیم موتورو گذاشتیم تو وانتش و رفت که رفت!!
        این خانمم از بی‌در و پیکر بودن دانشگاه سوءاستفاده کرده و خودشو دانشجو جا زده. متاسفانه بعضی جاها انقد بی‌در و پیکره که راحت میشه بری و بهش دستبرد بزنی.

      • بدون نام

        میشه بگی چطور براش نمره رد می کردن؟

    • بدون نام

      چقدر قلابیه

    • بدون نام

      عجب دروغگویی.خب تو که خانواده ات خارج از کشور هستن و وضع مالی خوبی داری چرا اونجا درس نخوندی اومدی اینجا کنکور دادی.اونجا که کنکور و سهمیه نداره میتونستی راحت دندانپزشکی بخونی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همینو بگو. معلوم نیست چند تا دروغ دیگه تو آستین داره!

    • بدون نام

      این دختر یا خیلی باهوشه یا واقعا یک کلاهبردار حرفه ای.
      البته بااین مغز فندوقیها که در اطرافش بودند هم شاید کار بزرگی نکرده. حالا یه تست روانشناسی ازش بگیرید شاید هم واقعا شیزوفرنیه....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا هم باید بررسی روانشناسی و روانپزشکی بشه و هم همه ادعاهاش در مورد موقعیت علمی و .... بررسی بشه که راسته یا آن هم .....!

      • بدون نام

        این چه باهوشی بوده که پز داده؟ نمیدونسته با این کار تیشه به ریشه خودش میزنه
        اطرافیان زیادی خنگ بودن

      • شاهرخ خان

        اتفاقا او خیلی بی‌هوش و بی‌عقله که رفته شاهکارشو برای دیگرون تعریف کرده و گفته بدون کنکور ثبت نام کرده و داره درس میخونه. دوستانش هم دوستی دوستی ازش کندن پوستی

    • مصطفی

      رییس تویی بقیه اداتم نمیتونن درارن

    • عبدالرحمن

      میتونی وزیر ، نماینده و حتی رئیس جمهور هم بشی با این قابلیت چون آنها هم مثل تو اند!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخ که گل گفتی

    • بدون نام

      یه جوری نوشتید انگار نفر اوله بی ازمون رفته دانشگاه

      پاسخ ها

      • شاهرخ خان

        من سال ۷۶ توی آزمون ورودی برق باختر اراک شرکت کردم و نفر شیشم شدم. اونجا فقط سه نفرو میخواستن. نفر اول اصلا نیومده بود واسه گزینش. این یعنی او بدون گزینش قبول شده!! اون وقت ما پنج نفر باید به سوالات نامربوط مسئول
        گزینش جواب میدادیم و میگفتیم که چه روزنامه‌ای میخونیم و... من رد شدم ولی واقعا نامردی کردن.

      • بدون نام

        نه س تو هم بودی؟

      • بدون نام

        والا

    • بدون نام

      خخخ .... آخه یعنی ی لیست از دانشجوها تو اون دانشگاه نبوده که چک کنند ببینند اسم این هیچ جا نیست!!!!؟؟

    • زهره

      من کارمند اموزش دانشگاه علو مپزشکی هستم.محاله دانشجویی بتونه بدون ثبت نام و ... امتحان بده!1!اصلا اسمش تو لیست امتحانات نمیا دکه بخواد امتحان بده!!!!!!!!
      صدا و سیما چه .....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همۀ دانشگاهها همین جوره. باید دقیق بررسی بشه. پول را کی گرفته که اسمش بوده؟

    • بدون نام

      خب خودش که گفته میلیاردی پول خرج کردم.دیگه دنبال چی میگردین.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هزار لایک. دنبال کسی که پول را گرفته

    • بدون نام

      حماسه ای دیگر از دختران دهه ۷۰

    • بدون نام

      شرکت در کلاس درس یا ورود به دانشگاه جرم نیست. دانشگاه منطقه نطامی یا امنیتی نیست که افراد نتوانند وارد شوند. اما چگونه است که اسم ایشان از طریق سازمان سنجش به اموزش دانشگاه اعلام نشده اما هر ترم می توانسته در امتحانات شرکت و نمره اش ثبت شود؟ صدا و سیما با کدام مدرک از ایشان به عنوان رتبه برتری دعوت و مصاحبه کرده؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتماً یک میلیارد هم به صدا و سیما داده. پووووووووووووول، کور میکنه

    • بدون نام

      اول حجابت رو درست كن بعد با هم صحبت ميكنيم

    • بدون نام

      بايد ديد و از وزارت اطلاعات كه پدرش كيست و راند پشت سرش كيست؟يه بچه ٧ساله خواستيم ببريم شبكه پويا برنامه مل مل ،تا پدر بزرگمون رو در آوردن و يا اين همه ادعاي رصد شدن از طرف نهادهاي حراستي و اطلاعاتي !!!!!!ننتظر حواب قانع كننده ميمانيم

    • بدون نام

      واقعا باید تاسف خورد به حال این مردم واین جامعه همه ملاکها وارزشها فقط باپول تو ایران ارزشیابی میشه پول داشته باشین هر کاری خواستی بکن

    • بدون نام

      فقط مسلما ريئس دانشگاه ميخواسته

    • بدون نام

      نگا توروخدا قیافشو ببینی میگی با یه بشکن گریش میگیره!!!!!!!

    • بدون نام

      وقتی یه رشته رو بت میکنید انتظار کلاهبرداری هم داشته باشید رشته هایی که درمورد شناخت فرهنگ کشورمونه یا میتونه توریست زا باشه توی کشورمون هیچ جایگاهی ندارن بعد همه واسه من شدن دکتر و دندون پزشک

    • بدون نام

      پز نمیداد کسی نمی فهمید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. بی ظرفیتی و بی جنبه بازی درآورد وگرنه آب از آب تکان نمیخورد. میتونست بعدها جانشین بسیار شایسته ای واسه امثال نیلوفر ابتکار باشه

      • بدون نام

        دقیقا
        خاک بر سر اینجا رو ضعیف عمل کرده

      • ناشناس

        توباغ‌ نیستیدماجراچیزدیگریست

    • مهسا

      چندین ساله دارم برای ارشد علوم پزشکی رشته تغذیه میخونم فقط چون رشته کارشناسیم زیست بوده به طرق مختلف مردود میشم بچه های علوم پزشکی با ورود بچه های علوم پایه با سواد بالا به رشته هاشون پیف و پوف و اعتراض راه میندازن اونوقت این وضعیت دانشگاه هاشونه ،همون برم خانه دار بشم شرف داره

    • بدون نام

      واقعا جای سوال است مگر می شودازمسئولین کسی اطلاع نداشته باشدواین خانم اینقدر راحت در کلاس حضور داشته باشد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غیرممکنه
        خودش هم گفته میلیاردی خرج کردم

    • محمد

      طرف اومده با یه سری مثل خودش این کار اشتباه رو کرده و بفد میان دم از رزومه ی عالی تو کشورهای دیگه میزنه.خانم شما اگر به اندازه ی سر ارزن بارت بود این کار رو نمیکردی

    • بدون نام

      به نظرم اسم ایران باید عوض بشه، اسمشو بزارن مافیان.!!!

    • بدون نام

      چه خبره!!!! واقعا دیگه اختلاس کردن از چشمم اوفتاد

    • بدون نام

      دانشگاه پزشکی شهید پزشکی کجاست ؟

    • بدون نام

      چند سال پیش هم در مشهد یک آقایی با ادعای نابغه بودن همین جاروجنجال ها را انداخت
      ودر سیمای خراسان مصاحبه کردو.......!

    • بدون نام

      كو رزرمه ت؟:)))

    • ی ادم

      واقعا جای تاسف داره دختره با رتبه 500 تجربی نتونست انتخاب رشته کنه چون رشته های تاپ و تو تهران قبول نمیشد این همه هم درس خونده بعد ایشون با رانت و رابطه دندونپزشکی خونده پول داده اسمش رفته تو لیست واقعا که عدالت صفره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امکان نداره داداش

    • بدون نام

      حالا چه فرقی میکنه چه با پول چه با سهمیه چه با حقه
      همه سرو ته یک کرباسن
      حیف از استعداد بچه هامون که هیچکدوم از اینها رو ندارن و فقط سخت کوش هستن و ه ش و استعداد دارن ولی بخاطر اینکه پول و سهمیه ندارن باید ار رشته دلخواهشون چشم پوشی کنن

    • بدون نام

      مگه میشه ؟ مگه داریم ؟ مگه اسامی قبول شدگان رسما در جراید اعلام نمیشه ؟ مگه سازمان سنجش اسامی را نداره ؟ چطور صدا و سیما بدون استعلام اینو آوردند ؟ خدایی واقعا این خانم چه دل و جراتی داشت .
      نتیجه اخلاقی اینکه شاید آن اسامی قبول شدگان علمی نبوده بلکه اسامی پول دارها بوده .
      گینس واقعی تویی بقیه اداتو درمیارند .

    • مریم

      ای وای و ای داد
      همه کارامون ماله کشیه

    • بدون نام

      داستان پیچیده شد!

    • بدون نام

      یه تصادف کردم،هربار رفتم پیگیر کارای قانونیش بشم،واسه ۱ دقیقه ورود هم لباسامو زیر و رو میگشتن.بعد این چه دانشگاهیه که یکسال هرگز یه کارت نخواسته از دانشجوش.بنظرم نگید این دختر چه کلاهبرداریه.کلاهبردار اونایی هستن که جاییکه نباید،سفت و سخت مبگیرن.جاییکه لازمه،بی عرضه ن.این دختر هم این بی عرضگیو دیده که پاشو فراتر گذاشته رفته جلو

    • فاطمه

      این دختر نه خانواده ثروتمندی دارد ونه خانواده اش در خارج بسر می برند اهل یکی از شهرستان های فارس است ودارای یک خانواده متوسط من دبیر ایشان بوده ام بلند پروازیش کار دستش داده

      پاسخ ها

      • طلا

        قیافه اش مشخصه، دور از جونتون ما چقدر بدبختیم که داریم کجا و با چه کسایی زندگی می‌کنیم

      • بدون نام

        اگه مي شناسيش در مورد رزومه ش توضيح بده

    • فاطمه

      این دختر نه خانواده ثروتمندی دارد ونه خانواده اش در خارج بسر می برند اهل یکی از شهرستان های فارس است ودارای یک خانواده متوسط من دبیر ایشان بوده ام بلند پروازیش کار دستش داده

      پاسخ ها

      • آرزو

        سلام بیشتر توضیح بده خانم معلم

      • بدون نام

        حقه بازي نه بلند پروازي

      • دبیر

        این خانم دختر سال 93 دیپلم گرفت در دبیرستان نمونه دولتی شهرستان استهبان بود سال 93 قبول نشد به تهران نزد یک از اقوام رفت جذب یک موسسه کنکوری شد انها از صداقت وبلند پروازیش سوءاستفاده کردن مدیه فاضله نشانش دادن به صدا وسیما بعنوان رتبه برتر بردن وخدا داند چقدرخانواده ها با مصاحبه این دختر جذب این موسسه شده وهزینه های سرسام اور را متقبل شدند این خانم دختر گفتن که چون مقاله داشتم توسط این موسسه نحبگان در دانشگاه بهشتی پذیرفته شدم واقعا اگر مسئولین خودشان ذینفع نیستند باید پشت پرده این جریان را برای مردخمافشا کنندوحقیقت را به مردم اعلام نمایندوجلوی مافیای کنکور را بگیرند البته صدا وسیما همقصر وشریک جرم می باشد البته بسیار کسانی بهستن که با پرداخت پول جهت حضور چند دقیقه ای در صدا وسیما مصاحیه دروغکی داشته اند واین نخستین حطای صد واسیما نیست

    • اکبر بیکار

      صرف نظر از این که ایشون تخلف یا جرمی مرتکب شده یا نه
      تیتر غیراخلاقی برای این مطلب انتخاب کردین

    • بدون نام

      ماجرا چی بود بالاخره!!!!!یعنی کنکور نداده اومده کنکوری هارو نصیحت میکنه!!!!بعد توی دانشگاه چطوری امتحان میداده!!!! بعد یه مدت همه میفهمن که یکی اضافه است و دانشجو نیست....چه خبرتونه...چه خبرتونه!!

    • بدون نام

      این دختر با این سن و سال چه رزومه ای میتواند داشته باشد حتی دانشجویان نابغه که در دانشگاه شریف هم تحصیل میکنند تا پایان دوره ارشد هم نمیتوانند یک مقاله ISI در حد Q2 بدهند. آنوقت این دختر حرف از رزومه میزند. چرت و پرت میگوید. این یک آدم خالی بندی است که خطرناک است و باید اشد مجازات برایش در نظر گرفته شود والا بدعت بدی را برای افراد مشابه ایجاد کرده است

      پاسخ ها

      • گمنام

        دقیقا فرمایش شما متین میباشد.ایشان تمام اکتساباتی که از آن دم میزند جعلی میباشد و کلا چون باهاش از نزدیک بودم عقده و کمبود در او فوران میکند.آفرین که هوشیار هستید و عاقل.جای امثال این ها که بیماری اسکیزوفرنیک دارن و 2 قطبی هستن یا تیمارستانه سا زندان

    • بدون نام

      این دختر فقط کنکور نداده و همین کنکور و قبلا داده و معماره .خوب چه اسکالی داره دکتر بشه .؟مگه اونایی که اونجان فیل هوا میکنن اونیکه دکتر بود چند وقت پیش دو بچه رو به کشتن داد.باید به اراده این دختر احترام گذاشت و یکی از بهترین دکترا میشه چون عاشقه نه پولکی

    • بدون نام

      دانشجو یعنی همین که هر کس اراده کرد راحت بره سر کلاس دانشگاه دانش بجوید مجلس تصویب کرده بوده که میتونند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند پس جرمی اتفاق نیافته

    • بدون نام

      عجب نابغه ای بوده

    • بدون نام

      بنده خداجرم بزرگی مرتکب نشده تازه شده مثل وزراونمایندگان مجلس

    • در عجبم

      واقعااا برا اساتید دانشگاه شهید بهشتی علی الخصوص حراست دانشگاه متااااسفم که هر کسی به راحتی میتونه نفوظ کنه و هر کاری دوست داشت انجام بده،بابا طرف از کلاهبرداری که بگذریم حتماااا برا جاسوسی نفوظ کرده بوده شک نکنید،این که گفته میلیارد خرج کردم که به اینجا رسیدم قطعا راست گفته و هدفی داشته!!
      اصلا برا اینکه دندانپزشکی دوست داشته و.....نبوده.
      خواهشا به راحتی از کنار قضیه رد نشوید و بیشتر پیگیری کنید.(بازجویی)

    • بدون نام

      خدا عالمه چقدر از اين دكتر و دندانپزشكاي قلابي مشغول خالي كردن جيب مردم اند

      لازمه مدرك تحصيلي و شماره نظام پزشكي كليه دكترا چك بشه

    • بدون نام

      صدا و سيماي شعار زده و ويتريني بايد هم امثال اين خانم رو دعوت كنه! هر و قت با افرادي كه واقعا كار مهمي انجام دادندكه تاثير مثبت روي زندگي بقيه داشت اونوقت ميشه بهش اميدوار بودولي اينكه هي دايم يكي رو به عنوان رنبه ي برتر يا نابغه و نخبه مياره كه هيچ غلطي هم نكردند حقشه ضايع بشه

    • خدا

      وقتی توی یه جامعه بچه 22 ساله اینوری خالی بندی وکلاهبرداری میکنه و بچه 25 ساله دیگه 2000 میلیارد تومن پول مملکت را بر می داره و در میره به پدر ومادرش باید اسکار داد!!!

    • بدون نام

      آخ جون چه کشور بی در رو پیکری دارم و پول چه کارها که نمیکنه بهشت میره، آبرو میاره و هر چی که بخوای اجب کشوریه این ایران

    • عباس

      هر کسی باید بتونه توی زتدگیش هر دانشی که دوست داره رو کسب کنه، و با ارائه خدمات دانشی خودش پول در بیاره. دانشگاه ها توی ایران شدند محل کسب درآمد و نه محل کسب دانش

    • بدون نام

      مسولین خواستن از زیر بار رشوه در برن کل تقصیرو انداختن گردن این

    • بدون نام

      واکنش مسئولان دانشگاه !!!!؟ سوالات رو جواب بده مریم خانم چلمن با هماهنگی کی تبلیغ میکرده؟ ایا غیراز مسئول مربوطه بوده ؟ ترم اخرو بدید بهش ..! فقط: امپول تو دهن کسی زد مریض زد تو پاش یعنی دستتو از رو بینی م بردار نفسم داره بندمیاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج