۹۰۸۹۲۵
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

آش شور حسینی و مربیان استقلال

استقلال در حالی که می‌توانست با کسب ۳ امتیاز از مسجدسلیمان خود را آماده دیدار شهرآورد کند، با اشتباه سنگربانش پیروزی را با تساوی عوض کرد تا استراماچونی و شاگردانش همچنان در حسرت برد در لیگ نوزدهم بمانند.

خبرورزشی: خروج مبتدیانه سیدحسین حسینی از چهارچوب دروازه و دریافت گل تساوی از سوی مهاجم نفت مسجدسلیمان نشان داد گلر اول آبی‌ها هنوز به استاندارد‌های لازم برای تبدیل شدن به یک دروازه‌بان شش‌دانگ نرسیده و امروزه حسرت خروج سیدمهدی رحمتی که خود عاملی بود برای آماده و قبراق بودن حسینی، بیش از پیش هواداران استقلال را آزار می‌دهد.

از جمله دلایلی که حسینی را از شرایط آرمانی دور کرده، می‌توان به اطمینان خاطر محض او نسبت به فیکس بودن در هر شرایط اشاره کرد که این خود سمی است برای هر بازیکن به خصوص در پست دروازه‌بانی. با رفتن سیدمهدی رحمتی که امروزه تیمش صدرنشین جدول لیگ برتر است، حسینی خود را بی‌رقیب در استقلال می‌بیند و همین مهم عاملی است تا او تمریناتی که با انگیزه تمام در فصل‌های گذشته دنبال می‌کرد را پشت سر نگذارد.

البته بی‌انصافی است تمام تقصیرات را گردن حسینی انداخت چراکه مدیران و حتی سرمربی تیم نیز در افت کیفیت فنی او نقشی پررنگ دارند و دلیل آن نیز فاصله‌ای است که بین گلر اول و دوم باشگاهی، چون استقلال وجود دارد. بی‌شک داشتن رقیب قدرتمندی، چون رحمتی و یا هر دروازه‌بان باکیفیت دیگری برای حسینی نه تنها برای او یک تهدید به حساب نمی‌آید بلکه در رشد فنی روزافزون او کمک شایانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این تیم با آقای سرمربی نیاز دارد به مربی ایرانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مربی ندارد. اگر روز اول مربی بجای گیر دادن به مترجم به بازیکنانش گیر داده بود. شاید شاید فرجی میشد. بابا شما چه تاکتیکی تو تیم داری؟ برنامه ات چیه؟ ما تو دربی میبازیم بد هم میبازیم. در ضمن روبرو تیمهایی که بازی کردی باید آنچنان تیمت خوب کار میکرد و انچنان گل میزد که یک اشتباه داوری نبلید ازت امتیاز بگیره. یعنی باید اون اشتباه داوری رو ارفاق و اوانس داور به حریفات بدونینیم. درسته بازیکنان جدید هستند ولی تو جدیدتری ایده های جدید باید داشته باشی هر چند بازیکنان اون بازیکنان قدیمی باشن. برا تو جدید هستند. اگر بنا بر این نبود شفر رو نگه میداشتیم.

    • ss

      شما که مدام داری از پرسپولیس تعریف میکنی و از استقلال بدگویی .خواهشا بفرمایید.آیا سه بازی اول هر دو تیم را آنالیز کردی که تیمهای مقابل استقلال ضعیف تر بوده اند یا تیمهای مقابل پرسپولیس . تنها تیم قوی مقابل پرسپولیس تراکتور سازی بود که پرسپولیس باخت و همین تراکتور که پرسپولیس را شکست داد نتوانست تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و حتی هیچ موقعیت گل در آن بازی نداشت در حالی که استقلال در مقابل این تیم بیش از شش موقعیت گل داشته و اگر اشتباهات داوری نبود با اختلاف چند گل برنده می شد لطفا تا بعد از دربی خفه شو

      پاسخ ها

      • لنگی پاره

        چرا جفنگ میگی با همین کارشناسی هاس که چهار ساله داغون وداغونتر میشیم، تنها آرزو این چهارساله شده جام حذفی که اونم فقط یکیش را گرفتیم،،، تیم ما بازیکن مرد نداره فقط وریا با غیرت بقیشون همه از هم بدترن

      • لنگی پاره

        چرا جفنگ میگی با همین کارشناسی هاس که چهار ساله داغون وداغونتر میشیم، تنها آرزو این چهارساله شده جام حذفی که اونم فقط یکیش را گرفتیم،،، تیم ما بازیکن مرد نداره فقط وریا با غیرت بقیشون همه از هم بدترن

      • Asman abi

        انشالله هم شما با تراکتور بازی میکنید بعدنظر بده

    • لنگی

      فقط میدونم خاکبرسر بازبکنای بی غیرت و مسولای بی غیرت تر،،، چند ساله لنگ خاب وخوراک را از ما گرفته،، تو دربی هم میبازیم مطمن باشید،، ب امید روزهای خوب

    • احسان

      میبینم کیسه کشا ب جان هم افتادن، ب نظر من بریذ تو غار تا بعد ازدربی، کیسه پاره پاره خخخخخخ

    • بدون نام

      ما نه مربی داریم نه مدیریت رفتن رحمتی همه گفتن اشتباست ولی مربی دلالمون قبول نکرد

    • بدون نام

      حسینی دروازبان کوچکی واسه استقلال

    • خوزستانی

      چرا نظر بنده را چاپ نکردی .. این همه ب استقلالی ها توهین کردن اون بی پدرومادر آبرو و شرف و حیثیت ندارین ک ندارین ... اگه روسفیدی اینه قربون روسیاهی یزید بچه مچه گوشی گرفتن دسشون ... دهنت بو شیرمیده بچه ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج