جاباما
۹۰۹۰۶۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ترامپ هزینه نگهداری گوانتانامو را دیوانگی خواند

رئیس‌جمهوری آمریکا از هزینه باز نگه داشتن زندان جنجالی گوآنتانامو در پایگاه ارتش آمریکا در کوبا ابراز نارضایتی کرده و گفته است دولتش این موضوع را بررسی می‌کند.

ایسنا: رئیس‌جمهوری آمریکا از هزینه باز نگه داشتن زندان جنجالی گوآنتانامو در پایگاه ارتش آمریکا در کوبا ابراز نارضایتی کرده و گفته است دولتش این موضوع را بررسی می‌کند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، جمهوری‌خواهی که پیشتر استدلال می‌کرد زندان بدنام گوآنتانامو باید به فعالیتش ادامه دهد، از بیان اینکه مایل است چه اتفاقی برای این تشکیلات بیفتد خودداری می کند. او در جمع خبرنگاران گفت: هزینه آن بسیار بالاست و گمان می‌کنم که این دیوانگی است.

ترامپ هزینه نگهداری گوانتانامو را دیوانگی خواند

روزنامه نیویورک تایمز به تازگی در گزارشی اعلام کرد هزینه نگهداری هر یک از ۴۰ زندانی که در زندان گوانتانامو نگهداری می‌شوند حدود ۱۳ میلیون دلار است.

ترامپ گفت که باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به پاکسازی این زندان از مظنونان و تعطیلی آن تا زمان پایان ریاست خود وعده داده بود اما موفق نشد. رئیس‌جمهوری آمریکا افزود: باید با آن کنار بیاییم. آنچه که او باقی گذاشته است، ما تحویل گرفته‌ایم و اکنون به اینجا رسیده‌ایم. باید تصمیماتی بگیریم.

مشخص نیست که آیا سخنان دونالد ترامپ به منزله تغییر بالقوه در سیاست است یا فقط انتقاد از اوباما بوده است. منتقدان باور دارند که روی سخنان او به اوباما و وعده‌ دولت دموکرات او بوده است که هرگز عملی نشد، نه اینکه بخواهد کار جدیدی درباره این موضوع انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تعطیل کن،فقط مایه بدنامی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج