۹۰۹۰۹۱
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

زرینچه: می‌توانیم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشیم

سرپرست استقلال تهران گفت: شرایطمان خوب است، استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌توانیم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشیم.

خبرگزاری فارس: جواد زرینچه در حاشیه تمرین امروز استقلال تهران در خصوص نبود فرشید اسماعیلی در دربی روز یکشنبه گفت: اگر او را ببخشند در دربی از او استفاده می‌کنیم اما اگر نبخشند، فرشید را در دربی نخواهیم داشت.

وی در خصوص بازی‌های استقلال گفت: ما بازی‌های خوبی داشتیم، فراز و نشیب نبوده است، مقابل فولاد و نفت مسجد سلیمان شاید می‌توانستیم برنده باشیم، نمی‌خواهیم به گردن داوری بیندازیم، اما مقداری مشکلات داوری و عدم تمرکز باعث شد نتیجه لازم را نگیریم، شرایطمان خوب است، استقلال تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌توانیم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشیم.

زرینچه: می‌توانیم حریف خطرناکی برای پرسپولیس باشیم

سرپرست استقلال در مورد برخورد پیشکسوتان این تیم برخورد دوگانه‌ای در مقابل بازی آبی‌ها مقابل پرسپولیس داشتند، گفت: با تغییر استراماچونی به جایی نمی‌رسیم، ما تغییرات زیادی از لحاظ فنی داشتیم، نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم احتیاج به زمان داریم و بازی به بازی بهتر می‌شویم.

وی در مورد اینکه استقلال درون زمین یک بازیکن باتجربه و رهبر ندارد، گفت: صددرصد موافق این هستم، من قبل از این هم که به استقلال بیایم تلاش کردم رحمتی و منتظری را داشته باشیم. زمانی در استقلال کاپیتان و بزرگتر تیم همه کاره تیم بود، البته الان هم بزرگتر در تیم داریم و وریا است، اما او پسر ساکت و آرامی است.

واقعیت این است که به نفری مانند پژمان منتظری احتیاج داریم. نه امسال و نه سالهای دیگر همیشه باید برای شرایط بحرانی چنین نفری را داشته باشیم که بتواند تیم را جمع و جور کند. البته الان شرایط بحرانی نیست اما استقلال به یک چنین کسی نیاز دارد.

زرینچه در مورد موضوع تخلف ووریا غفوری و لباسی که او پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان به تن کرد گفت: باشگاه اصلا اطلاعی از این موضوع نداشت، مسئولین بازی گفتند که نمی‌توانید با این پیراهن وارد زمین شوید، اما بچه‌ها لباس را پوشیده بودند و من با مسئولیت خودم قبول کردم تیم به زمین برود، اگر باشگاه می‌دانست می‌توانستیم شرایط بهتری ایجاد کنیم، تخلفی در کار نبوده اما اگر می‌دانستیم خیلی بهتر می‌توانستیم شرایط بهتری را فراهم کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حریف خطرناک نه ما تاج سر لنگی ها هستیم. لنگ سوبله چوبله بدون قهرمانی آسیا.44444444444

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میبنمتون یکشنبه ساعت شش به بعد سوراخ موش قایم می شید

      • بدون نام

        هیس،،،، یک کیسه تن کیسه کش هیچ وقت برای سرورش (پرسپولیس قهرمان) کوری نمخواند

    • es.khoozestan

      شرافتا به هیچ دردی نمیخوری . استقلال یه سرپرست مثل جباری یا برومند یا طباطبایی یا هاشمی نسب میخاد که ترسو نباشن و مثل بز کز کنن یه گوشه ای . هر کی بجای این مترسک بود الان بایستی هر سه داور بازیهای استقلال تو این فصل محروم میشدن . استقلال جای ترسوها نیست . ذرینچه بهتره قبل از دربی گم شه و امیرحسین صادقی رو بیارن

    • بدون نام

      اره راست میگی بااین بازیها

    • سالار

      اینکه میگوید بوریا کاپیتان است و بزرگتر تیم ولی ایرادش این است که آرام و ساکت است منظورش این است که این کیسه کشا مطلقا دنبال حاشیه و هوچی گری و مظلوم نمایی هستند و به یک شارلاتان در تیمشان نیاز دارند که همه اش دنبال ایجاد درگیری و اعتراض به داور و زمین وغیره باشد. بدبختی شما چند سالی است که همین است که بجای فوتبال دنبال گربه رقصانی هستید. ولی زرشک سرورتان در زمین مردانه سوراختان میکند.

    • چهار فينال اسيا

      بوي خيانت ميدهي زرينچه

    • بدون نام

      زررررررشک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج