۹۰۹۱۶۷
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

جدیدترین اظهارنظر بیرانوند درباره خداحافظی‌اش

دروازه‌بان پرسپولیس درحالی که در صحبت‌های روز چهارشنبه خود با خبرنگاران قویا مصاحبه خود درباره خداحافظی از فوتبال ایران را تکذیب کرده که در تازه‌ترین اظهاراتش عنوان کرده صحبت درباره خداحافظی از فوتبال را به خاطر عصبانی بودن و در جمع دوستانه مطرح کرده است.

خبرگزاری ایسنا: دروازه‌بان پرسپولیس درحالی که در صحبت‌های روز چهارشنبه خود با خبرنگاران قویا مصاحبه خود درباره خداحافظی از فوتبال ایران را تکذیب کرده که در تازه‌ترین اظهاراتش عنوان کرده صحبت درباره خداحافظی از فوتبال را به خاطر عصبانی بودن و در جمع دوستانه مطرح کرده است.

پس از انتشار خبر محرومیت یک جلسه‌ای علیرضا بیرانوند از سوی کمیته انضباطی، این دروازه‌بان طی گفت‌وگوی اختصاصی با ایسنا، از خداحافظی‌اش از فوتبال ایران خبر داد. این اظهارات بیرانوند درحالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا مطرح شد که اصرار داشت این اظهاراتش به نقل از او منتشر شود.

جدیدترین اظهارنظر بیرانوند درباره خداحافظی‌اش

در همین حال و پس از گذشت چند روز، بیرانوند روز چهارشنبه در حاشیه تمرین پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های مکتوب عنوان کرد: "خنده‌دار است که بازیکن 26 ساله از فوتبال خداحافظی کند. امسال سال ششم بازی حرفه‌ای من است و افتخارات بزرگی در ایران کسب کرده‌ام.

به دنبال این بودم که واکنشی به خبر خداحافظی‌ام داشته باشم اما سکوت کردم. من خداحافظی‌ام را تکذیب می‌کنم و به دنبال آرزوهای بزرگ هستم که یکی از آن‌ها قهرمانی در آسیا است" .

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری درباره مصاحبه‌ای که از او منتشر شد، گفت: "شما صدای من را دارید؟ فایل صوتی من را بیاورید و پخش کنید. سند را رو کنید و اصلا بروید و ببینید که خطی که بنده به تو (خطاب به خبرنگار ایسنا) پیام داده‌ را درآوردید که بنام چه کسی است. اگر شما رو کردید من آن را تایید می‌کنم!"

این اظهارات بیرانوند درحالی مطرح می‌شود که حالا گفت‌وگویی تازه از او منتشر شده که نشان می‌دهد، دروازه‌بان پرسپولیس تلویحا مصاحبه خود با ایسنا را تایید کرده است.

او در این گفت‌وگو با اشاره به موضوع خداحافظی‌اش از فوتبال ایران گفت: من چنین مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام اما عصبی بودم و صحبتی با دوستانم انجام داده بودم (مبنی‌بر اینکه) خسته‌ شده‌ام (چون) هر بازی محرومم می‌کنند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیسی ام

      بیرانوند بهتر دروازباه ایران اگر در پرسپولیی بماند عالی

    • بدون نام

      از بس بی جنبه وبی تربیتی

    • چهار فينال اسيا

      بي عقل ترين دوازبان ايران...نادان جاهل جوگير

    • بهروز

      وقتی انسانی به اندازه داشته هایش رشد فکری نکرده ودر یک رشته وبه خاطر شرایط خاصی بدنی صاحب اعتبارو پول شده است انتظاربیشتر نمیرود

    • بهروز

      وقتی انسانی به اندازه داشته هایش رشد فکری نکرده ودر یک رشته وبه خاطر شرایط خاصی بدنی صاحب اعتبارو پول شده است انتظاربیشتر نمیرود

    • بدون نام

      بنده خدا بيماري چند شخصيتي داره!!!!اين ديگه چه جونوريه بابا؟

    • بدون نام

      مجبوری چرت بگی بعد تکذیب کنی؟

    • بدون نام

      باد ورت نداره تا بجایی برسی!

    • رضا

      مرد خوب ایران مواظب باش پول و شهرت عوضت نکند.

    • بدون نام

      کاشکی خدا یک کم ظرفیت هم بهش میداد

    • بدون نام

      جناب بیرالوند شاید باور نکنی من در کارم اگر نگویم جدی ترین فرد ایران حتی اقل ادعای اینکه جزء از افراد جدی هستم را اغراق نکردم اما باور کن بزرگی به یک مو بند است و میشوی کوچک یک حرکت (غرور و تکبر و نخوت و فرهنگ غلط روکم کنی را از وجود دور کن )بدون هیچ مواردی میشوی بزرگ و اگر دور نکنی از سوسک هم کوچکتر میشوی (بزرگی به عقل است نه به سال***تکه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف *مگر انکه همه اسباب بزرگی اماده شود)

    • ss

      آقای بابا لنگ دراز دو سال قبل که دولت و فدراسیون فوتبال و وزیر و کل روءسای لنگی این کشور با تمام وجود و بودجه ای که هزینه سه فصل تیمهایی مثل استقلال یا ...میشد نتوانستید قهرمانی آسیا رو بگیرید دیگه بایستی خوابش رو ببینید

    • بدون نام

      مرتیکه لر جوگیر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج