۹۰۹۲۰۹
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

ابتکار: اصلاح‌طلبان در دولت روحانی سهیم هستند

معصومه ابتکار گفت: اصلاح طلبان هم در دولت آقای روحانی و هم در طرز فکر و خط مشی آقای روحانی سهیم هستند، اصلاح‌طلبان از حامیان اصلی برجام بودند و این قرارداد با وجود همه مشکلات از موضوعاتی بوده که همواره مورد توجه جریان اصلاحات بوده است.

خبرآنلاین: معصومه ابتکار گفت: اصلاح طلبان هم در دولت آقای روحانی و هم در طرز فکر و خط مشی آقای روحانی سهیم هستند، اصلاح‌طلبان از حامیان اصلی برجام بودند و این قرارداد با وجود همه مشکلات از موضوعاتی بوده که همواره مورد توجه جریان اصلاحات بوده است.

معصومه ابتکار درباره گفتگوی ملی گفت: در واقع شکل‌گیری این نوع از گفت‌وگوها، هم‌فکری و ائتلاف، همگی منعکس کننده این نگاه است که اهداف متعالی ملی وجود دارد که طیف‌های مختلف سیاسی حاضرند از بعضی مواضع خودشان برای تحقق آنها عبور کنند. در اصل اهم و فی‌الاهم کردن است به طوری که گاهی اوقات مجبوریم بین خوب و خوب‌تر یا بد و بدتر دست به انتخاب بزنیم تا بتوانیم از نظر سیاسی خط مشی روشنی برای آینده کشور ترسیم کنیم.

وی درباره حضور اصلاح‌طلبان در دولت روحانی هم گفت: اصلاح طلبان که دنبال سهم نبودند، بلکه به دنبال آینده ایران بودند؛ اتفاقا اصلاح طلبان هم در دولت آقای روحانی و هم در طرز فکر و خط مشی آقای روحانی سهیم هستند، اصلاح‌طلبان از حامیان اصلی برجام بودند و این قرارداد با وجود همه مشکلات از موضوعاتی بوده که همواره مورد توجه جریان اصلاحات بوده است.

ابتکار به ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون هم اشاره کرد و گفت: زمانی که ائتلافی شکل می‌گیرد ممکن است پاره‌ای از موضوعات که با دیدگاه اصلی یک جریان همخوانی ندارد به دلیل ائتلاف به پای آنها نوشته شود ولی باید برآیند را مدنظر قرار داد و از این منظر به موضوع نگریست که اگر این ائتلاف اتفاق نمی‌افتاد چه مسائلی برای کشور رخ می‌داد. در جریان اصلاحات برخی شخصیت‌ها خیلی فراتر از منافع جریانی فکر می‌کنند و نگاهشان ملی است و به همین دلیل است که اصلاحات در دل مردم جای دارد. جریان اصلاحات در پی ائتلاف با اعتدال توانسته بسیاری خطرات را از سر کشور دور کرده و در سطح داخلی هم بسیاری از روندها را اصلاح کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله سهامی دارند از بیت المال چی

    • بدون نام

      خداوند ببرکت خون شهدا تمام افسادطلبان را بیش ازین ذلیل و نابود بفرماید خطر آنها بیشترازمنافقین است

    • بدون نام

      برا مردم که به اسلاح طلبان رای دادن اب نشد ولی برا شما که نون شد!!!!!!!!!

    • بدون نام

      من نمیدونم این ابتکار واسه چی سر کاره؟

    • سلطلن

      ببخشید من چطور میتونم پسرمو بفرستم آمریکا

    • قزل

      بله شما راست میگویید ولی در دولت شما اختلاسها به بالاترین حد رسید حقوقهای نجومی همچنین موسسه های عیر قانومی در دوران شما اختلاس کردند وپول طلبکاران را از بیت المال پرداخت کردید

    • نیلوفر

      نیلو شما حرف نزن

    • بدون نام

      احتکارطلبان واردات بنزین آلوده توسط شوهرت هم شامل میشود

    • بدون نام

      به امیدروزی که ابتکار دست بردارد از سر ملت و مملکت. برو تو هم.آمریکا و برنگرد. تا امثال ابتکار بر مسندند مملکت همین است و بس.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج