۹۰۹۵۷۳
۲۲ نظر
۵۲۷۹
۲۲ نظر
۵۲۷۹
پ

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

تام کروز که میان‌سالگی را پشت‌سر گذاشته و توقع زیادی از او در اجرای صحنه‌های اکشن نداریم، شخصاً اصرار دارد که خودش در تمام این صحنه‌های خطرناک ایفای نقش کند. با این حساب به این فکر افتادیم در ادامه به بدل‌کاری‌های مرگباری اشاره کنیم که تام کروز هیچ ابایی از انجام آن‌ها نداشته است و یکه‌و‌تنها به دل خطر زده و فیلم‌های بسیار جذابی را برای مخاطبان آماده کرده است.

برترین‌ها: تام کروز را بیشتر با فیلم‌های اکشن می‌شناسیم و انصافاً هم باید گفت صحنه‌های پرزدوخوردی را در فیلم‌های تام کروز سراغ داریم که گل سرسبد این فیلم‌ها را می‌توان مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» نام برد. تام کروز در این فیلم‌ها هیجان را به اوج می‌رساند و زدوخورد‌هایی را انجام می‌دهد که حتی فکرش را نمی‌کنیم این صحنه‌های خطرناک را شخصاً انجام داده باشد. بعضی از این صحنه‌های پرزدورخورد به‌اندازه‌ای خطرناک هستند که حتی شرکت‌های بیمه‌گذار حاضر به بیمه تام کروز در این صحنه‌ها نمی‌شوند. اما تام کروز که میان‌سالگی را پشت‌سر گذاشته و توقع زیادی از او در اجرای صحنه‌های اکشن نداریم، شخصاً اصرار دارد که خودش در تمام این صحنه‌های خطرناک ایفای نقش کند.

با این حساب به این فکر افتادیم در ادامه به بدل‌کاری‌های مرگباری اشاره کنیم که تام کروز هیچ ابایی از انجام آن‌ها نداشته است و یکه‌و‌تن‌ها به دل خطر زده و فیلم‌های بسیار جذابی را برای مخاطبان آماده کرده است.

انفجار آکواریوم ۱۶ تنی (ماموریت غیرممکن ۱)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

برای اینکه جسارت تام کروز را به شما اثبات کنیم نیازی نیست راه دوری برویم و کافی است نگاهی به مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» بیاندازید و بهتر است این فیلم‌ها را با اولین نسخه از «ماموریت غیرممکن»، محصول سال ۱۹۹۶ شروع کنیم. در یکی از صحنه‌های ابتدایی این فیلم، تام کروز را مشاهده می‌کنیم که در رستورانی شیک نشسته و در حال مکالمه است. کنار و بالای تام کروز نیز آکواریوم‌های بزرگی برای زیبایی رستوران قرار دارند.

پس از گذشت مدتی از گفتگو، تام کروز دکمه‌ای را برای انفجار آکواریوم‌ها فشار می‌دهد و به‌ناگاه نزدیک به ۱۶ تن آب موجود در این آکواریوم‌ها روی سر تام کروز خراب می‌شود. اگر خاطرتان باشد کارگردانی اولین نسخه از مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» بر عهده «برایان دی‌پالما» (Brian de Palma) بود و این کارگردان کهنه‌کار که با فیلم‌های اکشن غریبه نیست، سعی در منع‌کردن تام کروز از حضور در این صحنه خطرناک دارد، اما تام کروز به‌رغم خطر‌هایی که شکستن آکواریوم‌ها او را تهدید می‌کند اصرار می‌ورزد تا شخصاً در این صحنه ایفای نقش کند. «برایان دی‌پالما» تسلیم اصرار تام کروز می‌شود و اگر این فیلم را دیده باشید حتماً در جریان هستید که تام کروز بدون هیچ آسیبی از عهده ایفای نقش در این صحنه خطرناک بر می‌آید.

فروکردن چاقو در چشم (ماموریت غیرممکن ۲)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

تام کروز با مبارزه با چاقو غریبه نیست و فیلم‌های زیادی را دیده‌ایم که با چاقو دمار از روزگار شخصیت‌های منفی داستان در می‌آورد. اما چاقویی که در این قسمت به آن اشاره می‌کنیم با درگیری‌های رایجی که تاکنون دیده‌ایم فرق می‌کند و از آنجایی که کارگردانی «ماموریت غیرممکن ۲»، محصول سال ۲۰۰۰، بر عهده «جان وو» (John Woo)، کارگردان خوش‌آوازه چینی هنگ‌کنگی بود، در این فیلم شاهد مبارزه تن‌به‌تن جانانه‌ای میان تام کروز و «دوگری اسکات» (Dougray Scott) بودیم.

در این صحنه، «دوگری اسکات» حریف تام کروز نمی‌شود و دست به چاقو می‌برد به جان تام کروز می‌افتد و در حرکتی سریع با چاقو به سمت صورت تام کروز حمله‌ور می‌شود و کروز موفق می‌شود در فاصله‌ای چند میلی‌متری جلوی چاقو را از فرو رفتن به چشمش بگیرد. طبق معمول تام کروز حاضر می‌شود این صحنه‌ها را به‌رغم خطری که داشت شخصاً انجام دهد. از طرف دیگر تام کروز «دوگری اسکات» را وادار می‌کند تا جایی که می‌تواند با چاقو با تمام قدرت به سمت چشم تام کروز حمله‌ور شود. در نهایت نیز چاقو را به یک کابل می‌بندند تا چاقو بیشتر از حد لازم به چشم تام کروز نزدیک نشود. این بدل کاری یکی از خطرناک‌ترین بدل‌کاری‌های تام کروز به‌حساب می‌آید، چرا که قطع شدن احتمالی کابلی که به چاقو متصل شده بود، کور‌شدن بی‌چون‌و‌چرای تام کروز را به‌دنبال داشت.

تعقیب‌و‌گریز دیوانه‌وار با خودرو (جک ریچر)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

در اینکه تام کروز علاقه زیادی به سرعت دارد هیچ شکی نداریم و برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی به کلکسیون خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های فوق‌سریع تام کروز بیاندازید. به‌همین دلیل نیز تا دلتان بخواهد در فیلم‌های تام کروز شاهد صحنه‌های تعقیب‌و‌گریز هستیم. یکی از این نمونه‌های بارز این ادعا را می‌توان نسخه اول فیلم «جک ریچر»، محصول سال ۲۰۱۲، نام برد. در این فیلم تام کروز را مشاهده می‌کنیم که سوار با خودرو تا جایی که می‌تواند سرعت می‌گیرد.

جالب است بدانید تمام صحنه‌های گردش در سر پیچ‌ها با نهایت سرعت، برخورد خودرو با بشکه‌های بزرگ و اتومبیل‌رانی دیوانه‌واری که در «جک ریچر» دیده ایم شخصاً توسط تام کروز انجام شده است و هنرنمایی او در کنترل خودرو به‌اندازه‌ای بود که عوامل این فیلم، از تام کروز به‌عنوان بهترین بدل‌کاری که تاکنون دیده‌اند، یاد کردند. جالب اینجاست حتی قسمت‌های از این صحنه‌های تعقیب‌و‌گریز در فیلم‌نامه نوشته نشده بود و تام کروز با توجه به استعداد ذاتی که در ایجاد صحنه‌های اکشن دارد، این صحنه‌ها را به بهترین نحو ممکن پیش برد.

«کریستوفر مک‌کوری»، (Christopher McQuarrie)، کارگردان قسمت اول فیلم «جک ریچر» از بداهه‌کاری‌های تام کروز در صحنه‌های اکشن این فیلم راضی بود و این صحنه‌ها بدون هیچ تغییری به نسخه نهایی فیلم اضافه شد.

زدوخورد و پرواز با هاورپک (گزارش اقلیت)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

فیلم «گزارش اقلیت» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» (steven spielberg)، با هنرمندی تام کروز در سال ۲۰۰۲ به نمایش گذاشته شد و نظر منتقدین را جلب کرد. این فیلم به لحاظ صحنه‌های اکشن و پرزدوخورد هم چیزی کم و کسر نداشت و از آنجایی که داستان آن در آینده اتفاق می‌افتاد، صحنه‌های درگیری را میان تام کروز و مردان هاورپک سوار (HoverPack) در «گزارش اقلیت» شاهد هستیم. در این صحنه‌ها که انصافاً هیجان زیادی هم دارند، تام کروز با مردان هاورپک سوار درگیر می‌شود و به همراه یکی از این مردان در هوا با هاورپک پرواز می‌کند. طبق معمول تام کروز اجازه نداد کسی به‌غیر از خودش در این صحنه‌ها ایفای نقش کند و شخصاً سواری با هاورپک را بر عهده گرفت.

عوامل ساخت این فیلم مجبور شدند برای امنیت تام کروز سازه‌ای با ارتفاع ۲۵ متر بسازند و تام کروز را با کابلی بلند آویزان کنند. مدیریت این صحنه و کنترل کابلی که تام کروز از آن آویزان شده بود نیاز به ۱۸ نفر پرسنل داشت و اگر «گزارش اقلیت» را دیده باشید حتماً با ما هم عقیده‌اید که تلاش تام کروز و عوامل فیلم به ثمر نشسته است و درگیری تام کروز با مردان هاورپک سوار، یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های این فیلم به‌حساب می‌آید.

تعقیب‌و‌گریز با نهایت سرعت با موتورسیکلت (شوالیه و روز)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

شاید فیلم «شوالیه و روز» (Knight and Day) به لحاظ فروش توان رقابت با دیگر فیلم‌های اکشن تام کروز را نداشته باشد، اما این فیلم به لحاظ صحنه‌های پرزدوخورد چیزی کم ندارد و در کنار درگیری‌های فیزیکی، تعقیب‌و‌گریزی هیجان‌انگیز را با موتورسیکلت در فیلم «شوالیه و روز» شاهد هستیم که در آن «کامرون دیاز» (Cameron Diaz)، سوار بر ترک موتورسیکلتِ تام کروز، با نهایت سرعت در خیابان‌ها جولان می‌دهند.

همان‌گونه که از تام کروز انتظار داشتیم، این تعقیب‌و‌گریز‌ها را شخصاً انجام داده و در یکی از صحنه‌های این فیلم تام کروز با موتورسیکلتی که کامرون دیاز بر ترک آن نشسته است، پرشی از بالای چندین خودرو انجام می‌دهد. در یکی دیگر از این صحنه‌ها کامرون دیاز برعکس روی موتورسیکلت در جلوی تام کروز می‌نشیند و روی تعقیب‌کنندگان اسلحه می‌کشد، در همین حال، موتورسیکلت تام کروز به رگبار گلوله بسته می‌شود و تام کروز با تک‌چرخ زدن، جلوی برخورد گلوله‌ها به خودش و کامرون دیاز را می‌گیرد. تماشای این صحنه‌ها از چیزی که به آن اشاره کردیم جذاب‌تر است و ماجرا زمانی هیجان بیشتری پیدا می‌کند که بدانیم تمام این صحنه‌های خطرناک توسط شخص تام کروز انجام شده است.

در صحنه‌ای دیگر از این فیلم تام کروز را سوار بر موتورسیکلت مشاهده می‌کنیم که به همراه کامرون دیاز در حالی که چند خودرو با نهایت سرعت آن‌ها را دنبال می‌کنند، به میان گله گاو‌ها می‌زند و در میان گاو‌ها و گاوچران‌ها جولان می‌دهد که تام کروز شخصاً بدل‌کاری این صحنه خطرناک را بر عهده گرفته بود.

قرارگرفتن درزیر کامیون بدون کنترل (ماموریت غیرممکن ۳)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

هر چقدر هم که پای پول در میان باشد، باز هم کسی را سراغ نداریم که حاضر شود در زیر یک کامیون در حال حرکت قرار بگیرد. اما دل و جرأت تام کروز بیشتر از این حرف‌ها است و در «ماموریت غیرممکن ۳» شاهد چنین صحنه خطرناکی بودیم.

در این فیلم تام کروز با اصرار زیاد موفق می‌شود «جی. جی آبرامز» (JJ Abrams) را راضی کند تا به جای استفاده از جلوه‌های ویژه و بدل‌کار، شخصاً در این صحنه خطرناک حاضر شود. خوشبختانه تام کروز هیچ آسیبی در این صحنه نمی‌بیند و به یکی از پرهیجان‌ترین صحنه‌های «ماموریت غیرممکن ۳» تبدیل می‌شود.

صخره‌نوردی با دست‌خالی (ماموریت غیرممکن ۲)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

اگر تمام فیلم‌های تام کروز را دیده باشید حتماً به‌خوبی در جریان هستید که این هنرپیشه پردل‌و‌جرات، هیچ ترسی از ارتفاع ندارد. در این زمینه کافی است نگاهی به فیلم «ماموریت غیرممکن ۲» داشته باشید و صحنه ابتدایی این فیلم که تام کروز در آن یکه‌و‌تن‌ها با دست‌خالی از صخره‌ها بالا می‌رود را تماشا کنید.

جالب است بدانید برای صحنه‌های هیجان انگیزِ دومین قسمت از «ماموریت غیرممکن» تام کروز از کوه‌های سر به فلک کشیده «یوتا» (Utah)، بالا می‌رود و در حین بالارفتن از این صخره‌ها، حرکات نمایشی و هیجان‌انگیزی را برای جلب توجه طرفداران انجام می‌دهد. ناگفته نماند اقدام‌های حفاظتی لازم برای حفظ جان تام کروز در این صحنه خطرناک لحاظ شده بود و برای امنیت بیشتر به تام کروز طناب‌های ایمنی متصل کرده بودند که در نسخه‌نهایی فیلم، این طناب‌ها پاک شد. اما بد نیست بدانید در زیر تام کروز خبری از تور ایمنی نبود و اگر خدای ناکرده طناب‌های محافظ تام کروز پاره می‌شد، او به قعر دره‌های یوتا سقوط می‌کرد و مرگش حتمی بود.

به‌رغم تمام خطر‌هایی که پیش‌روی تام کروز قرار داشت، او اصرار کرد که شخصاً این صحنه‌ها را انجام دهد و در حین پرشی خطرناک و هیجان‌انگیز از یک صخره به صخره دیگر، رباط یکی از بازوهایش پاره شد.

پرشی مرگبار از آسمان‌خراشی در شانگ‌های (ماموریت غیرممکن ۳)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

تام کروز در «ماموریت غیرممکن ۳» پرشی مرگبار از آسمان‌خراشی بلند در شانگ‌های انجام داد که بعید می‌دانیم هنرپیشه‌ای جرأت انجام چنین کاری به سرش زده باشد. انجام این پرش خطرناک تحت نظر «جی. جی آبرامز» اجرا شد و این کارگردان که سابقه همکاری با تام کروز را داشت به‌خوبی می‌دانست که او از انجام چنین پرش خطرناکی بر می‌آید.

ناگفته نماند که تام کروز این پرش مرگبار را واقعاً از آسمان‌خراشی در شانگ‌های انجام نداد و برای حفظ امنیتِ بیشترِ این هنرپیشه، چنین پرشی در استودیو شبیه‌سازی شد و تام کروز در فضای استودیو از ارتفاع بسیار بلندی به پایین پرید. در نهایت نیز پرش تام کروز با موفقیت انجام شد و اگر فیلم «ماموریت غیرممکن ۳» را دیده باشید حتماً با ما هم عقیده‌اید که صحنه پرش تام کروز از آسمان‌خراش به یکی از نفس‌گیرترین صحنه‌های این فیلم تبدیل شده است.

بالا رفتن از برج خلیفه در دوبی (ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

اگر به آسمان‌خراش‌ها علاقه داشته باشید حتماً به‌خوبی در جریان هستید که برج خلیفه دوبی به‌عنوان بلندترین آسمان‌خراش دنیا شناخته می‌شود و از برجی برای شما صحبت می‌کنیم که ۸۲۹ متر ارتفاع دارد. بلندی این برج باعث شد تا سازندگان «ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح»، صحنه‌هایی پر از هیجان را در این برج به تصویر بکشند. به همین دلیل کروز با کمک دستکش‌های بسیار پیشرفته‌ای که به بادکش مجهز بود از دیوار‌های شیشه‌ای این برج بالا می‌رود.

تام کروز برای اجرای این صحنه بسیار خطرناک چندین ماه تمرین کرد و هوای پرقدرتی که در محیط بیرون از برج در جریان بود بار‌ها تام کروز را به دیواره برج کوبید، اما تام کروز به هر قیمتی که بود اصرار داشت که این صحنه را باید شخصاً اجرا کند و در نهایت نیز به‌خوبی از عهده اجرای چنین صحنه هیجان‌انگیزی برآمد و بالا رفتن او از برج خلیفه دوبی به یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های فیلم «ماموریت غیرممکن: پروتکل شبح» تبدیل شد.

آویزان‌شدن از هواپیما در ارتفاع (ماموریت غیرممکن: ملت یاغی)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

بعید می‌دانیم در میان هنرپیشه‌های هالیوودی کسی دل و جرأت تام کروز را داشته باشید و اگر توصیف بدل‌کاری‌هایی که تام کروز انجام داده است تاکنون شما را متقاعد به شجاعت او نکرده است، وقت آن رسیده که برای شما از بدل‌کاری مرگبار او در فیلم «ماموریت غیرممکن: ملت یاغی»، بگوییم.

در یکی از صحنه‌های این فیلم تام کروز را مشاهده می‌کنیم که از یک هواپیمای باری مدل A۴۰۰ آویزان شده و طبق معمول بدل‌کاری این صحنه را تام کروز شخصاً بر عهده گرفت. جالب اینجاست که تیم فیلمبرداری این صحنه تام کروز را وادار کرد تا ۴ مرتبه از هواپیما در ارتفاع زیاد، آویزان شود تا در نهایت صحنه‌ای جذاب و هیجان انگیزی را در این فیلم ببینیم که در کمتر فیلمی شاهد آن بوده‌ایم.

تام کروز پس از اجرای موفق این صحنه در مصاحبه‌ای گفت، فرود هواپیما یکی از خطرناک‌ترین قسمت‌های این صحنه بود و برخورد حتی یک پرنده کوچک می‌توانست برای تام کروز دردسرساز باشد. تام کروز در این مصاحبه به‌خاطر آورد زمانی که از هواپیما آویزان شده بود، یک تکه شن بسیار کوچک به بدن او برخورد کرد و به داخل جلیقه او نفوذ کرد، اگر این شن به دست یا صورت تام کروز که محافظی نداشت برخورد کرده بود، آسیب‌های شدیدی جان این هنرپیشه پردل‌و‌جرات را تهدید می‌کرد.

پرش هالو جامپ از ارتفاع هفت‌هزار متری (ماموریت غیرممکن: فال اوت)

بدل‌کاری‌های مرگباری که تام کرو‌ز شخصاً انجام داده است

در میان نیرو‌های نظامی، پرشی با نام «هالو جامپ» (HALO Jump) وجود دارد که از ارتفاع ۷۶۰۰ متری انجام می‌شود. تام کروز در فیلم «ماموریت غیرممکن: فال‌اوت» پرشی شبیه به پرش «هالو جامپ» را از ارتفاع ۳۶۰۰ متری انجام داد. جالب است بدانید انجام این پرش، کار هر کسی نیست و فقط تکاوران ارتشی کارکشته از عهده آن بر می‌آیند.

در این فیلم، تام کروز از هواپیما به بیرون می‌پرد و با سرعتی بیشتر از ۲۶۰ کیلومتر در ساعت به سمت زمین شیرجه می‌رود. تام کروز برای انجام این پرش خطرناک ماسک اکسیژن زده بود و برای این صحنه چند دقیقه‌ای که تنها سه سکانس داشت، تام کروز ۱۰۶ مرتبه خطر پرش از ارتفاع بسیار زیاد را به جان خرید و از هواپیما بیرون پرید.

تام کروز مدعی است هوادارانش برای مشاهده صحنه‌های اکشنِ فیلم‌های او به سینما می‌آیند و دور از انصاف است اگر هواداران در فیلم‌های پرزدوخوردی که تام کروز در آن‌ها حضور دارد به جای چهره خوش‌تیپ وی با بدل‌کاران و جلوه‌های ویژه‌کامپیوتری روبرو شوند.

منبع: theloop

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عاشقشم..به اینا میگن بازیگر.حالا ما هم بازیگر داریم ..فقط به فکر تیپ و عوض کردن ماشین هستن.

    • !

      دمش گرم

    • بدون نام

      ووووواااااااااااااااااووووووووووووو

    • بدون نام

      باورم نشد حقیقتاً

    • عبدالرحمن

      بهر حال تام کروز تام کروزه دیگه!

    • ش.ص

      اینجا هم نوابغی مثل سام درخشانی , حسام نواب صفوی و شریفی نیا وجود دارند که به لطف بازیگری درخشانشون آدم حالش بهم می خوره بره سینما.

    • خورشید خانوم

      اونوقت اینجا مهراوه شریفی نیا حتی حاضر به گریم شدن هم نمیشه
      تا با یک چهره از 17 سالگی تا60سالگی بازی کنه!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نگووووووو
        عینک که میزد

    • Am

      خب معلومه همدسینماشون پیشرفته است هم بازیشون دیگاپریو تکلیفم گفتگوی الان شده دستش گرفته خورد ولی طبیعی بازیشون ادامه داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش تازه زبون باز کردی؟

      • بدون نام

        خاله دیکاپریو

    • نسرین

      من خودم طرفدار تام کروزم خیلی بازیگر خوبیه امید وارم همچنان شاهکار های بینظیری ازش ببینیم

    • بدون نام

      تام کروز یک اسطوره.
      بازیگرای ما هم میگن واقعا بازیگری سخته مجبوریم تو هوای سرد یا گرم بازیگری کنیم

    • بدون نام

      ستایشم میگه گریمم نکنید پیر میشم

    • بدون نام

      در تاریخ سینمای ما هم بازیگر ایرانی به ندرت حاضر میشه توی ساک و چمدون و کارتن و جعبه ای که بلند میکنه یه جسم 4 کیلویی بزاره که گند نزنه به حس فیلم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا
        یا وقت چایی میریزن‌
        صدا اب سرد میده

    • بدون نام

      بازیگرای ما هم بدل کار ندارن اصلن
      همه ی کارا رو خودشون انجام میدن

    • بدون نام

      اینا هم بازیگرند. ما هم بازیگر داریم

    • بدون نام

      درسته تام کروز بی رقیبه
      ولی امکانات اونا خیلی زیاده ما هم نسبت به امکاناتمون بازیگرها خوبی تو سینما داریم مثل شهاب حسینی پارسا پیروزفر ترانه علیدوستی نوید محمدزاده...اکبر عبدی و خمسه عزت الله انتظامی و کشاورز هم تو دوره خودشون خدایش ستاره بودن...

    • بدون نام

      کروز واقعا بازیگری،عالیه.
      واییی این ستایش دیگه حال آدمو بهم میزنه یه گریمش نکردن، بابا یه ذره پیر تر باشه. بهش میخوره از دخترو پسرشم کوچیک تر باشه. وقتی میگه مامان یا پسرم ،دخترم واقعا رو مخه، میخوام پاشم با مشت بزنم تو تلویزیون.ما از هیچی شانس نیوردیم

    • بدون نام

      خو به کتفم:|

    • بدون نام

      اقا فکر میکردم مثل شما خیلی سوسوله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج