۹۰۹۶۶۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

امامی، اولین مدال‌آور کشتی آزاد ایران

نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد ایران به مدال برنز جهان دست یافت تا اولین مدال آور ایران باشد.

ایسنا: در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در قزاقستان، یونس امامی در دیدار رده بندی وزن ۷۰ کیلوگرم برابر حریف انگلیسی به روی تشک رفت و در حالیکه ۸ بر صفر پیش بود در مدت زمان یک دقیقه و ۱۳ ثانیه حریف خود را ضربه فنی کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

امامی اولین مدال‌آوری کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها نام گرفت و موفق شد اولین مدال خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را از آن خود کند.

امامی پیش از این در مبارزه نخست مقابل اریگلنت پریزرنی از آلبانی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۱۱ بر یک به برتری رسید و در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز برابر الامان دوگدوربیک از قرقیزستان به روی تشک رفت و با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید. وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر کوجیرو شیگ دارنده مدال برنز جوانان آسیا ۲۰۱۸ از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان در همان تایم نخست و با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله برابر کایپانوف از قزاقستان با ناداوری، با نتیجه ۸ بر ۶ شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

علیرضا کریمی در وزن ۹۲ کیلوگرم دیگر نماینده ایران است که برای کسب مدال طلای جهان تا دقایقی دیگر برابر جی دن کاکس آمریکایی و نفر نخست جهان در سال گذشته به میدان می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کشتی کریمی الان بجای عامل یکی دیگه بود گزارش میداد مقابل حریف امریکایی واگذار کرد ناراحت شدم باخت ؛امابیشتر صدای جیغ وشیون یه خانم توسالن بود احتمالا از بستگان کریمی بود که داور دست کشتی گیر حریف رو بالا برد بسیار ناراحت کننده بود نقره هم مدال کمی نیست متاسفانه زیر نویس کرد تبریک...! نه به عامل نه به گزارشگر کشتی کریمی که سکوت کرده بود! حداقل میگفت خدا قوت نقره هم خوبه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج