۹۰۹۹۹۲
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

عادات منفی که باید با آن‌ها خداحافظی کنید

در این بسته دانستی‌های پزشکی از فواید کرفس و خوابیدن در طبیعت گفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: در این بسته دانستی‌های پزشکی از فواید کرفس و خوابیدن در طبیعت گفته خواهد شد.

تاثیر تلفن همراه بر پوست

همه ی ما سعی می کنیم از چیزهایی که به پوست ما صدمه می زنند دوری کنیم. اما حقیقت آن است که ما در طول روز با چیزهایی سر و کار داریم که تصور اینکه می توانند تاثیر منفی بر سلامتی و زیبایی پوست ما داشته باشند، مشکل است. افراد همیشه فقط به پاکیزه بودن صورتمان توجه دارند اما باید به وسایل شخصی خود هم اهمیت بدهند.

تلفن همراه اغلب نه تنها با پوست صورت و دست، بلکه با مناطق دیگری مانند لباس، میز و کیف هم در تماس مستقیم است، از این رو تلفن همراه مکانی برای تجمع انواع آلودگی ها و میکروب ها است و در نتیجه وقتی با صورت ما تماس پیدا می کند می تواند باعث مسدود شدن منافذ پوست و ایجاد جوش شود.

بهترین راه برای جلوگیری از این مشکل این است که مدت زمان تماس تلفن همراه با همان قسمت همیشگی صورتتان را به حداقل برسانید. برای مثال می توانید برای اینکه مجبور نباشید گوشی را به صورت خود فشار دهید، از هدفون استفاده کنید. به علاوه، لازم است به طور منظم تلفن همراه خود را تمیز و ضدعفونی کنید.

عادات منفی که باید با آن‌ها خداحافظی کنید

برخی عادت های رفتاری که به فرد لطمه می زند

برخی عادت های اشتباه به ظاهر درست به نظر می رسند ولی عواقب مخربی در پی خواهند داشت. زیاده‌روی در این عادت‌ها، می توانند به فرد لطمه بزنند و موجب شوند روزانه انرژی زیادی از وی گرفته شود و عملکرد خوبی در انجام کارهای خود نداشته باشد. پس سعی کنید کمتر وارد این مسائل شوید تا بتوانید انرژی خود را صرف کارهای مفید کرده و نتیجه ی مطلوبتری از عملکرد خود به دست آورید.این نوع عملکردهای اشتباه در ترشح هورمون های بدن هم تاثیر خواهند گذاشت.

عادت‌هایی مانند پشت گوش انداختن کارها، غر زدن و عدم رضایت همیشگی از شرایط موجود، جویدن آدامس به طور مداوم، بیقراری و خیالبافی از جمله مواردی هستند که انرژی زیادی از فرد می گیرد و موجب اختلال در مغز می شوند.

خوابیدن در هوای آزاد باعث می‌شود فرد در معرض نور طبیعی قرار بگیرد و در نتیجه‌ی آن میزان ملاتونین در بدن تغییر کند و سیستم ایمنی بدن تقویت شود. به علاوه، در طبیعت هوای کثیف و تهویه نشده وجود ندارد، از این رو باعث تقویت عملکرد مغز و بدن شده و میزان استرس را کاهش می‌دهد.

اگر نمی‌توانید خارج از شرکت کار کنید، دست کم شب‌ها را در فضای آزاد بخوابید تا هوای سالم را تنفس کنید و عملکرد عمومی بدنتان احیا شود.

عادات منفی که باید با آن‌ها خداحافظی کنید

گیاهی شگفت‌انگیز با معجزه لاغری

کرفس به دلیل مقدار بالای منیزیم، نقش مهمی در چربی سوزی دارد و مصرف آن به صورت روزانه باعث افزایش متابولیسم و کاهش چشمگیر وزن می‌شود. این گیاه معجزه آسا فیبر بسیار زیادی دارد که می تواند به ما احساس سیری طولانی‌مدت دهد، به همین دلیل است که ما نمی توانیم به یکباره مقدار زیادی از آن را مصرف کنیم، اما هنگامی که آب کرفس را می گیریم، فیبر آن از بین می رود.

با توجه به اینکه کرفس سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و دیگر مواد مغذی است، آب آن نه تنها یک نوشیدنی خوشمزه، بلکه یک ماده ی غذایی بسیار سالم محسوب می شود که از آن می توانیم در رژیم غذایی روزانه ی خود استفاده کنیم.

آب کرفس قند و کالری بسیار کمی دارد و برخلاف آب دیگر میوه ها و سبزیجات، یک لیوان آب آن قند و کالری کمتری در مقایسه با یک هویج متوسط دارد. به خاطر داشته باشید که مصرف فیبر برای حفظ سلامت ما ضروری است و از آب کرفس نباید به عنوان یک وعده ی غذایی استفاده کرد.

کرفس از مشکلات چشمی و دیابت نوع ۲ جلوگیری می‌کند، ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهد، مواد غذایی اسیدی را خنثی می کند و تعادل مایعات بدن را تنظیم می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سپاس بابت این متن مفید ممنون میشم این متنها را در اخبار داغ بیشتر کنید

    • بدون نام

      آب کرفس خوشمزه ست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!)).......یا اینیکه ما خوردیم کرفس نیست یا شما شعر میگید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج