۹۱۰۰۹۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

دربی ۹۰؛ سر کنعانی‌زادگان شکست

نودمین شهرآورد تهران در حالی از ساعت ۱۶ آغاز شد که حاشیه‌هایی قبل و هنگام برگزاری آن وجود داشت.

خبرگزاری ایسنا: نودمین شهرآورد تهران در حالی از ساعت ۱۶ آغاز شد که حاشیه‌هایی قبل و هنگام برگزاری آن وجود داشت.

داربی ۹۰ پایتخت از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. این دیدار حاشیه هایی پیش از آغازش داشت که به شرح زیر است:

با وجود این که ورزشگاه آزادی در داربی‌های پایتخت تکمیل می‌شد، ورزشگاه برای داربی ۹۰ هنوز پر نشده و حدود ۱۶ هزار صندلی خالی در ورزشگاه آزادی وجود دارد. البته باید اشاره کرد که مسئولان بلیت‌فروشی این بازی تنها ۵۷ هزار بلیت الکترونیکی فروخته بودند.

با ورود بازیکنان استقلال و پرسپولیس به داخل زمین برای گرم کردن، هوادارانشان به شدت آن‌ها را تشویق کردند و در این بین کل‌کلی هم با یکدیگر داشتند.

بازیکنان حدود ۲۰ دقیقه قبل از آغاز بازی زمین را ترک کردند و پس از آن، چمن ورزشگاه آزادی آبیاری شد تا زمین آماده برگزاری داربی ۹۰ شود.

در آستانه آغاز بازی مراسمی برای بزرگداشت جانبازان دفاع مقدس برگزار شد که هواداران به شدت این جانبازان را تشویق کردند.

این دیدار مهمانان ویژه‌ای هم دارد که می‌توان به سفرای کشورهای ایتالیا، دانمارک، آرژانتین، برزیل اشاره کرد. نکته جالب، عدم حضور انصاری‌فرد، مدیرعامل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی است که دلیلش ناراحتی او به خاطر بلیت ندادن باشگاه استقلال به پرسپولیس بود.

داربی ۹۰ تهران با یک دقیقه سکوت به احترام عماد صفیاری، پسربچه‌ای که هفته قبل در اثر برق گرفتگی در ورزشگاه آزادی درگذشت، آغاز شد.

مارک ویلموتس پس از انجام مراسم ابتدایی بازی به داخل زمین آمد و با بازیکنان دو تیم سلام و احوال پرسی کرد. سرمربی تیم‌ملی در ادامه به سمت نیمکت استقلال و پرسپولیس رفت و با سرمربیان و اعضای دو تیم خوش و بش کرد. البته نزدیک بود ویلموتس در هنگام این کار مصدوم شود زیرا هنگامی که قصد بالا آمدن پله‌های نیمکت استقلال را داشت، پایش به لبه پله گیر کرد و زمین خورد.

سعید فتاحی، مسئول پرحاشیه برگزاری مسابقات سازمان لیگ زمانی که ویلموتس را همراهی می‌کرد به شدت از سوی هواداران استقلال مورد فحاشی قرار گرفت.

هواداران استقلال در همان ابتدای بازی شعاری علیه بیرانوند خواندند که واکنش دروازه‌بان پرسپولیس را به همراه داشت؛ او برای استقلالی‌ها دست تکان داد.

شجاع خلیل‌زاده زمانی که موعود بنیادی‌فر در دقیقه ۱۳ خطایی پشت محوطه جریمه پرسپولیس به نفع استقلال اعلام کرد، اعتراض زیادی به داور و کمک داور انجام داد. به همین دلیل داور تذکر جدی‌ای به او داد.

استقلالی‌ها همانند داربی قبل در نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شدند که دوباره قدر آن را ندانستند و از دست دادند. پس از دست رفتن ضربه پنالتی، شجاع خلیل‌زاده که خطای پنالتی را مرتکب شده بود و از ابتدای دیدار سوژه اصلی شعارهای هواداران استقلال بود، به آن‌ها واکنش نشان داد. این اقدام خلیل‌زاده باعث شد که داور او را به صورت جداگانه بخواهد و تذکر بسیار جدی‌ای برای دومین بار به او بدهد.

هنگامی که استقلال پنالتی‌اش را از دست داد، یکی از هواداران پرسپولیس در داخل cip خوشحالی کرد که واکنش شدید هواداران استقلالی مقابل این جایگاه را به همراه داشت اما با مداخله یگان ویژه این غائله ختم به خیر شد.

حسین کنعانی‌زادگان در دقیقه ۳۷ توپ اضافه‌ای که به داخل زمین آمده بود را به سمت هواداران استقلال شوت کرد که عصبانیت مرتضی تبریزی را به همراه داشت و مهاجم استقلال به سمتش رفت و کنعانی‌زادگان را هل داد. بلافاصله پس از این اتفاق بازیکنان دو تیم و داور وارد عمل شدند و مانع از ادامه دعوا شدند اما در همین زمان شی‌ای به سر کنعانی‌زادگان برخورد کرد و باعث شکسته شدن سر او شد. بنیادی‌فر پس از مداوا شدن کنعانی‌زادگان به او و تبریزی کارت زرد داد.

عارف غلامی و سیامک نعمتی در دقیقه ۴۳ قصد تصاحب کردن توپ را داشتند که با هم برخورد کردند و داور خطای بازیکن پرسپولیس را گرفت. این خطا که کمی مشکوک بود و حتی خطای بازیکن استقلال هم به نظر می‌رسید، عصبانیت کالدرون، سرمربی پرسپولیس را به همراه داشت و او به شدت به تصمیم بنیادی‌فر اعتراض کرد.

پرسپولیس در دقیقه ۴۹ نیمه اول صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که بنیادی‌فر اجازه زدن این ضربه را به سرخ‌پوشان داد. این اقدام بنیادی‌فر باعث شد که استراماچونی و دستیارانش نسبت به اتمام زمان بازی در نیمه نخست اعتراض کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کثیف ترین بازی

    • صبا

      یعنی دست اون تماشاگری که زدسراینوشکونددرد نکنه دستش طلا،الکی خودشو مینداخت زمین که مثلااخراج بگیره،بازی رااستقلال کرد برنده لنگیهای بیشخصیت شدند

    • بابک قاسمی

      کیسه کش ها همیشه وحشی هستن امیدوارم حسن زاده وحشی گری اونها رو دیده باشه و محرومیت و جریمه براشون ببینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج