۹۱۰۵۷۴
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کرمانی‌مقدم: جونیور در حد پرسپولیس نیست

مرتضی کرمانی‌مقدم، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس به انتقاد از عملکرد مهاجم برزیلی این تیم پرداخت و تأکید کرد که او در حد تیمی مانند پرسپولیس نیست.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی کرمانی‌مقدم درباره نودمین دربی شهر تهران که با برد یک بر صفر پرسپولیس همراه شد، اظهار داشت: کیفیت فنی دربی افتضاح بود و اکثر لحظات بازی با خطا و اعتراض بازیکنان دو تیم گذشت. با این حال خوشحالم که پرسپولیس برنده دربی شد تا هواداران هم خوشحال شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که «چرا پرسپولیس با وجود اینکه فشاری زیادی قبل از دربی روی این تیم وجود نداشت، نتوانست بازی خوبی ارائه کند؟»، تصریح کرد: دربی یا معمولاً زیبا می‌شود یا زشت و حد وسطی هم ندارد. به‌هرحال هر دو مربی در تجربه اول‌شان دوست نداشتند شکست بخوردند و این موضوع کیفیت فنی بازی را خراب کرد. با این حال پرسپولیس در نیمه دوم تیم بهتری بود و توانست در دقایق آخر به برتری برسد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی مهدی عبدی در این بازی خاطر نشان کرد: خیلی‌ها تصور نمی‌کردند این بازیکن وارد زمین شود، کالدرون در دقیقه ۸۰ تعویض شجاعانه‌ای انجام داد. خدا هم عبدی را دوست داشت و او گل مهمی زد. من در بادران با عبدی کار کرده‌ام و اعتقاد دارم این مهاجم می‌تواند پیشرفت کند.

کرمانی‌مقدم درباره عملکرد جونیور براندائو، مهاجم برزیلی پرسپولیس نیز تصریح کرد: دیگر به این خریدهای بد عادت کرده‌ایم. جونیور براندائو در حد پرسپولیس نیست. اگر روی همین عبدی سرمایه‌گذاری کنند از جونیور بهتر جواب می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا، چهارفینال آسیا، دوقهرمانی آسیا⭐⭐حسرت نیاکان لنگی ها

      مگ عبدی گل زد؟ شما لنگیا عادت دارین ب دروغ و بی ربط حرف زدن؟ گل بخودی بود بابا بفهمید توپ خورد ب تیر برگشت توزمین ک خورد ب حسینی رفت توگل

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داداش من خودم استقلالی هستم وبه جرعت میگم ازتومتعصب ترامابایدقبول کرداستقلال امسال افتضاحه افتضاح

    • بدون نام

      واقعا جونیور در حد لیگ ایران نیست حتا حفظ توپ هم نمیتونه بکنه مفتش گرونه جوانان خودمون سرمایه های خوبی هستن که باید بیشتر بازی کنن پرسپولیس فقط یکدبازیساز میخواد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج