۹۱۰۶۹۱
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

کنعانی‌زادگان: سَرَم شکست و خوشحالی کردم

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوشبختم که کنار سیدجلال و شجاع بازی می‌کنم و از آنها چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.

خبرگزاری میزان: محمدحسین کنعانی‌زادگان در گفت‌وگویی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در دربی تهران اظهار داشت: پیروزی در دربی همیشه خیلی مهم است و خدا را شکر که توانستیم استقلال را شکست بدهیم و دل هوادارانمان را شاد کنیم.

وی درباره اینکه چندین بار در طول بازی با هیجان از هواداران می‌خواست پرسپولیس را تشویق کنند گفت: می‌خواستم به همه ثابت کنم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارم، می‌خواستم همه ببینند که حقم است در پرسپولیس و تیم ملی بازی کنم. از این به بعد هم تلاشم را بیشتر می‌کنم و هر کاری برای پرسپولیس انجام می‌دهم.

کنعانی‌زادگان: سَرَم شکست و خوشحالی کردم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که ظاهرا از سوی هواداران این تیم مورد قبول قرار گرفته عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاده. من در گذشته اشتباهی انجام دادم و انسان هم جایز الخطا است. همانطور که قبلا گفتم آمده‌ام تا تمام اشتباهات را جبران کنم. قبلا گفتم چه یک دقیقه و چه نود دقیقه، هر چقدر برای پرسپولیس بازی کند از جام و دل مایه می‌گذارم.

کنعانی‌زادگان تاکید کرد: امیدوارم که روند این پیروزی‌ها و موفقیت‌هایمان ادامه داشته باشد. همانطور که قبلا هم گفتم می‌خواهم از دروازه پرسپولیس مثل خانواده‌ام دفاع کنم.

وی در خصوص اینکه بعد از بازی به کمیته انضباطی دعوت شده، گفت: واقعا نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد! من که جز خوشحالی کردن کاری نکردم. در ضمن سر من شکست حالا نمی‌دانم چرا دعوت شدم. همه دیدند که در درگیری‌ها هم بازیکنان را جدا کردم. باور کنید نمی‌دانم چه کار کردم که باید به کمیته انضباطی برم، خدا کند هر اتفاقی می‌افتد به پرسپولیس ضربه نخورد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی روز پنج‌شنبه این تیم مقابل سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر هم خاطرنشان کرد: هر تیمی که مقابل پرسپولیس بازی می‌کند با انگیزه است و همین کار ما را همیشه سخت می‌کند. البته ما آنقدر خوب تمرین می‌کنیم و خوب بازی می‌کنیم که آماده هر مسابقه هستیم.

کنعانی‌زادگان ادامه داد: بعد از بازی با استقلال می‌دانیم بازی سختی با سپاهان داریم. سپاهان تیم قدرتمندی است که هم بازیکنان و هم کادرفنی خوبی دارد اما هدف ما در این بازی و تمام بازی‌ها فقط پیروز شدن است.

وی در واکنش به اینکه بعد از گلزنی به صنعت‌نفت در هفته سوم لیگ برتر، شجاع خلیل‌زاده در مصاحبه‌ای به شوخی گفت که تا یک ماه دیگر نمی‌شود با کنعانی‌زادگان صحبت کرد، گفت: شجاع همیشه شوخی می‌کند. او یکی از بهترین دوستان من در تیم است. من خیلی خوشبختم که کنار سیدجلال و شجاع بازی می‌کنم و از آنها چیزهای زیادی یاد می‌گیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نفهم.مثل کیسه

      دمت گرم واقعا ایول داری تمام مدافعان و هواداران کیسه فدای یه تار موت حسین جان واقعا خیلی زحکت میکشی انشاءالله به حقت برسی وبه امید قهرمانی چهارم پرسپولیس

    • بدون نام

      این زمان منصوریان. استقلال نبود.

    • بدون نام

      لعنت به بازیکن بی غیرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه کشا خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      ملتو گاوفرض کرده.

    • بدون نام

      کیسه کش خوبی هستی

    • بدون نام

      ببین بچه جون پارسال میشگا امسال موشکا چه غلطی کردی که بهت سنگ زدن

    • بدون نام

      کمپانی ایول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج