۹۱۰۷۱۹
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸

فال روزانه سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

ضمن عرض تبریک تولد افراد متولد 2 مهر، باید بگوییم شما فردی سخاوتمند، اهل عمل، وفق پذیر و در عین حال ساده ای هستید. سخت کوشی و اخلاص شما، از دید دیگران قابل احترام است؛ اما گرایشی که به غلو کردن و مداخله در کارها و امور دیگران دارید، گاهی اوقات به ضرر شما خواهد بود. امسال برای شما نوید رونق مالی و سلامتی است. صاحبان کسب و کار و تجارت، امسال سرمایه گذاری های سورآورتری را تجربه خواهند کرد. افرادی که در زمینه هنر، تبلیغات و رسانه کار می کنند، امسال با شهرت بیشتری مواجه خواهند شد. افراد تازه ای که از روش های مختلف وارد زندگی شما می‌شوند، وعده هایی به شما خواهند داد. کمکی غیر منتظره از سوی یک آشنا به شما، سبب پیشرفت حرفه ای شما خواهد شد. فرد مورد علاقه شما به شما ابراز علاقه خواهد کرد. برای برخی از افراد نیز، یک عاشقانه جدید در راه است. ماه های اسفند، مرداد و شهریور ماه های خوبی برای شما خواهند بود.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
امروز می تواند روز شلوغی برای شما باشد. ممکن است حداقل در یک مهمانی شرکت کرده یا قرار ملاقاتی با دوستان خود داشته باشید. احتمالا روز شاد و خوشی با آن دسته از دوستان تان که برایتان اهمیت دارند، خواهید داشت و به آرامش خواهید رسید. همچنین امروز اطلاعات مفیدی را دریافت خواهید کرد. استفاده عاقلانه از مهارت هایی که برای مذاکره دارید، امروز به کمک شما خواهد آمد. امروز می‌توانید به راحتی هر چیزی که ذهن شما را به خود درگیر کرده را دنبال کنید. این موضوع همچنین در مورد چیزهایی که قدری دور از ذهن هستند نیز صدق خواهد کرد. امروز نه تنها در معامله هایی که انجام می دهید موفق خواهید شد، بلکه مطمئنا حس خوبی نسبت به این کارها نیز خواهید داشت. نلسون ماندلا می‌گوید: تجربه به ما آموخته است که با حسن نیت می‌توان حتی برای بدترین و شدیدترین مشکلات نیز راه حلی پیدا کرد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
برخی از درآمد اضافی شما می‌تواند از طریق رایانه یا دیگر فناوری ها به دست شما برسد. شما امروز روز شلوغی را در پیش دارید. اما خبر رسیدن پول اضافی به شما، شما را خشنود خواهد کرد. اگرچه ممکن است در حال حاضر به آن فکر نکنید، اما کاری که انجام می‌دهید، می‌تواند در آینده ببه یک تجارت سودآور برای شما تبدیل شود. در نهایت ممکن است امروز با این سوال مواجه شوید که واقعا قصد دارید با زندگی خود چه کاری انجام دهید؟ تغییرات جزئی اطراف تان، باعث ایجاد جرقه هایی از خلاقیت در قلب شما خواهد شد. ممکن است امروز بخواهید در محیط اطراف خود، خصوصا در منزل یا اتاق تان، قدری تغییر و تحول ایجاد کنید؛ این تغییرات اکثرا انتخاب های جسورانه‌ای خواهند بود. این حرکات جسورانه ثابت خواهند کرد که محیط اطراف شما فقط جایی نیست که شما زندگی می‌کنید. بلکه همان جایی است که روح و جسم خود را پرورش می‌دهید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
آیا به بازی های ویدیویی یا رایانه ای علاقه دارید؟ اگر خودتان علاقه ندارید، ممکن است فرد نزدیکی به شما وجود داشته باشد که به این بازی‌ها علاقه مند باشد. چراکه تمام نشانه‌ها نشان می‌دهند که شما زمان زیادی را با دوستان خود سپری کرده و همگی به انجام بازی و سرگرمی های مربوط به تکنولئژی خواهید پرداخت. این امر می‌تواند لذت بخش‌تر از آنچه شما انتظار دارید باشد. بودن در کنار این افراد به شما انرژی خواهد داد. گفتگوهای جالب و همچنین بحث و جدالی نیز در پیش خواهید داشت. شور و اشتیاق شما، افراد را به ارزیابی مجدد مواضع شما یا پرسیدن علاقه مندی هایتان علاقه مند خواهد کرد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
امروز ممکن است افرادی را سرگرم کنید. از آنجا که مغز شما نمی‌تواند اطلاعات جدید و زیاد را به سرعت طبقه بندی و پردازش کند، ممکن است امروز کمی گیج و سر در گم شوید. اما ناامید نشوید؛ شما چیزی فراتر از آنچه فکر می‌کنید هستید. پس از اینکه تنها شدید، قدری پیاده روی کرده یا ریلکس کنید. صحبت هایی که در زمینه های مختلفی مثل روتین زندگی تان، با خانواده خود دارید، به نتیجه خواهند رسید. خلبان دیتر اینطور می‌نویسد: در روابط خانوادگی، عشق به روش های مختلفی بیان می‌شود. زمان گذاشتن برای یکدیگر، مهم ترین هارمونی هر خانه است.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
در محله اطراف شما، فعالیت های زیادی در حال رخ دادن هستند. اگر در شهرهای بزرگ زندگی می‌کنید، شاید یک فیلم یا گزارش خبری در نزدیکی شما فیلمبرداری شود. از بیرون رفتن و مواجه شدن با آنچه در جریان است، دوری نکنید. گر در شهرهای بزرگ زندگی نمی‌کنید، این قضیه برای شما راحت تر خواهد بود. در هر صورت، منتظر هیجان باشید. شما دوست دارید کارهایتان را مطابق علاقه خود انجام دهید. امروز شما در تمام مراحل و خصوصا محل کار خود احساس اعتماد به نفس خواهید داشت. دکتر جوآن بوریسنکو اینطور نوشته است: هر روز، انتخابی را به ارمغان می‌آورد؛ اینکه استرس را تمرین کنید یا آرامش را.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
استفاده از فناوری و تکنولوژی، امروز می‌تواند برای شما در آمدزا باشد. ممکن است یک شغل جدید آغاز کرده یا در کار فعلی خود پیشرفتی به همراه داشته باشید. در مورد مسائل فنی و مربوط به تکنولوژی، دچار ترس و واهمه نشوید. گام هایتان را کم کم بردارید و به کار خود ادامه دهید. اولین قدم برای تجسم رویاها، جرات و جسارت دیدن آنها در وهله اول است. بعضل اوقات با امتناع کردن، راه نعمت‌هایی که به سمت شما روانه است را مسدود می‌کنید. برخی از ایده های شما ممکن است شما را به تغییر نحوه بیان تان سوق دهند. افکار شما در نحوه کسب درآمد شما تاثیرگذار هستند. هر چیزی که با به چالش کشیدن خود به دست می‌آورید، شما را بزرگتر خواهند کرد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
ماجراجویی معمولا یکی از اولویت های اصلی شماست. امروز ممکن است ذهن خود را در مورد یک نوع ماجراجویی که تاکنون تجربه نکرده‌اید، درگیر کنید. برای مثال شاید بخواهید کوهنوردی بروید یا غواصی را تجربه کنید. هرچه می‌خواهید انجام دهید، بهتر است اکنون برنامه های خود را جدی بگیرید؛ اگر نه، بهتر است اصلا شروع نکنید! شما نوری روشن در آسمان سیاه و تاریک شخص دیگری هستید. امروز شما از رفتن و انجام یک کار جالب و سرگرم کننده سود خواهید برد. شاید متوجه شوید که توانمند سازی دیگران، روحیه شما را نیز تقویت می‌کند.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
ممکن است امروز تمرکز خود را برروی مطالعه نجوم و رسته های مختلف روانشانسی بگذارید. حتی ممکن است امروز در کلاسی که مورد علاقه شماست ثبت نام کنید. همچنین امروز این امکان را دارید تا با افراد جدید که قدری هم برایتان عجیب هستند ملاقات داشته باشید و آنها به دوستان نزدیک شما تبدیل شوند. اگر شرایط لازم را دارید، سعی کنید قدری پیاده روی کنید. شما احتیاج دارید که قدری ذهن خود را تمیز کنید تا بتوانید شب خواب راحتی داشته باشید. ارائه چیزی که قولش را به فردی داده بودید، نشانه تعهد شخصی شماست. ممکن است امروز قدری احساس لجاجت داشته باشید. اما به توانایی های خود یقین داشته باشید. همکاران و مشتریان شما ممکن است تصور کنند شما نمی‌توانید آنچه را که وعده داده اید عمل کنید؛ اما اینطور نیست.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
دوستان، فعالیت های گروهی و رویدادهای اجتماعی می‌توانند امروز ساعتی از روز شما را به خود اختصاص دهند. بنابراین انتظار داشته باشید که روز خود را در تعامل با افراد بگذرانید. این افراد می‌توانند از گروه های مختلف مربوط به شما باشند. همچنین امروز می‌توانید دوستان جدیدی پیدا کنید؛ برخی نیز شریک عاطفی خود را خواهند یافت. شما امروز به طور کلی در معرض تجربه های غیر معمول و غیر مستقیم هستید. با کمک ماجراجویی و اکتشافات، کارهای روزمره خود را انجام خواهید داد. تخیل و ذهن سرگردان شما امروز باعث می‌شود تا غذاهای جدید، فضاهای جدید و افراد جدید را ملاقات کنید.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
امروز می‌تواند روز شلوغی برای شما باشد. شما امروز برروی ۲ چیز مختلف تمرکز خواهید داشت؛ اولی مربوط به تکنولوژی و فناوری بوده و دومی به تعامل با افراد جدید مربوط می‌شود. ارتباط شما با این افراد، می‌تواند بسیار دلپذیر و دوستانه باشد. بنابراین از فرصت هایتان نهایت استفاده را ببرید. هنگامی که سنسورهای عصبی یا جنگ طلبانه شما فعال می‌شوند، احتمال دارد دست به فرار بزنید. اما ایستادن و باقی ماندن در زمین خود، حفظ خونسردی و تعیین استراتژی، کار عاقلانه تری به حساب می‌آید. ای ای کامینگز، شاعر آمریکایی اینگونه نوشته است: شجاعت، بدون ترس نمی‌تواند زندگی کند. شجاعت از مرگ می‌ترسد و به هر حال کار درست را انجام می‌دهد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
امروز شما باید از زندگی خود به طور کلی هیجان زده و مشتاق شوید. ذهن شما ممکن است به سوی انجام پروژه های معقول و خلاقانه گذر کند. همچنین ممکن است برخی افکار عاشقانه نیز در سر داشته باشید. خود را با آرامش قلبی تان آرام کنید. برای ایجاد تغییر در کار خود، از انجام واکنش های سریع و لحظه‌ای دوری کنید. در مورد موضوعی ممکن است ابتدا بخواهید با صدای بلند اعتراض کنید تا نارضایتی خود را نشان دهید. اما سعی کنید آرامش داشته و خودتان را کنترل کنید. هنگامی که مایل هستید با شرایط سازگاری داشته باشید، بهره بیشتری از شرایط و اوضاع خود خواهید برد. با همکاران خود وحدت داشته باشید. داشتن وحدت، به معنای داشتن قدرت است.
فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸
شما ممکن است میزبان جمعی از دوستان یا آشنایان تان که به طالع بینی، فال تاروت یا این دسته فعالیت ها علاقه مند هستند، باشید. احتمالا شما از این جمع لذت خواهید برد. این کار ممکن است از پیش تعیین شده نباشد؛ اما مطمئنا سرگرم کننده خواهد بود. دور شدن از روش های قدیمی، امروز می‌تواند راه حل بسیاری از مشکلات شما باشد. عناصر و اتفاقات و اطلاعات جدید را با کمک روش های خلاقانه به هم متصل کنید. آزمایش کردن ذهن شما، می‌تواند سبب گسترش ذهن و همچنین دنیای شما گردد.

فال روزانه ۰۲/ ۰۷/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام برترین ، فالم همان خبر دیشب خواهرم روگفته ...شوکه میشی از خوشحالی ،خیلی جالب بود برام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج