۹۱۰۷۸۱
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

خلیل‌زاده: نمی‌دانم چرا به کمیته‌انضباطی احضار شدم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه علت احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را نمی‌داند، گفت: وقتی داور به اشتباه برای استقلال پنالتی گرفت نمی‌توانستم دست روی دست بگذارم.

خبرگزاری مهر: شجاع خلیل زاده در خصوص احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات بازی با استقلال، گفت: خبر ندارم که به کمیته انضباطی دعوت شده ام یا نه. وقتی در بازی درگیری و دعوا شد در حال جدا کردن بودم. امیدوارم چیز خاصی نبوده باشد.

وی در خصوص اینکه به خاطر رفتارش با داور به کمیته انضباطی احضار شده است، تصریح کرد: این را باید داور گزارش بدهد. فیلم بازی را که همه دیدند. به جز صحنه پنالتی که داور اشتباه کرد، موضوعی نبود که به سمت داور بروم. وقتی پنالتی می گیرند که نمی توانم دست روی دست بگذارم و توپ هم داخل گل ما بشود!

مدافع پرسپولیس تاکید کرد: همه کارشناسان گفتند که پنالتی استقلال درست نبود. نمی توانم بنشینم و تماشا کنم. بنیادی فر داور جوانی است و در آن صحنه اشتباه کرد ولی خوشبختانه بیرانوند پنالتی را گرفت.

خلیل زاده یادآور شد: می دانستم پنالتی گل نمی شود. خوشبختانه بیرانوند توپ را گرفت. علی (بیرانوند) بچه دل پاکی است و خدا دوستش دارد. از خدا خواستم اگر این پنالتی ناحق بوده گل نشود که همین شد.

مدافع پرسپولیس با اشاره به دیدار این تیم با سپاهان که روز پنجشنبه برگزار می شود، افزود: سپاهان تیم خوب و با شخصیتی است که برای قهرمانی بسته شده. امیر قلعه نویی هم مربی خودم بوده و فرد با شخصیتی است. امیدوارم بازی خوبی بشود و به دور از حاشیه باشد.

خلیل زاده ادامه داد: البته حساسیت این بازی مثل قبل نیست. امیدوارم مسابقه ما با سپاهان جذاب باشد ولی پرتنش نباشد و همه صحیح و سالم به خانه برگردند.

وی در خصوص مصدومیت سیدجلال حسینی و تجربه بازی کنار محمدحسین کنعانی زادگان تاکید کرد: با کنعانی زادگان هم راحتم. او بازیکن خوبی است. سیدجلال هم بازیکن بزرگی است و حتی اگر نباشد به تیم کمک می کند. امیدوارم که زودتر برگردد.

خلیل زاده در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم دعوتش به تیم ملی و اینکه آیا فکر می کند در لیست سیاه است؟ اظهار کرد: نه چنین چیزی نیست. باید عملکردم خیلی بهتر از این باشد. تلاش می کنم بی حاشیه باشم و به کسی کاری نداشته باشم. اگر نظر سرمربی تیم ملی بود که می آیم. اگر هم دعوت نشدم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.

وی که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می کرد، در خصوص تفاوت های برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون گفت: تفکر کالدرون با برانکو خیلی فرق می کند. کالدرون هم مربی خیلی خوبی است و با بازیکنان رفیق است. امیدوارم موفق باشد و با پرسپولیس قهرمان شود.

خلیل زاده در پایان درباره گلزنی مهدی عبدی در دربی و اینکه گفته می شود او دانش آموز است، گفت: عبدی بچه محل ما است. او یکبار با کوله پشتی آمده بود که پرسیدم از کجا آمده ای و جواب داد از مدرسه! خدا را شکر توانست گل بزند. عبدی قبل از بازی هم گفته بود در دربی بازی می کنم و گل هم می زنم. فکر نمی کردم او در لیست ۱۸ نفره هم باشد. خدا را شکر که گل زد. خیلی برایش خوشحال شدم. امیدوارم با این گل اتفاق دیگری برایش رخ ندهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو اگه جای دیگه بازی میکردی حالا از فوتبال محو بودی حالا نمیدونی چرا احضار شدی.چون بچه پررو هستی

    • بدون نام

      تو اگه جای دیگه بازی میکردی حالا از فوتبال محو بودی حالا نمیدونی چرا احضار شدی.چون بچه پررو هستی

    • بدون نام

      به خاطر اینکه دل اقای تاج و حسن زاده را اتش زدین اینها دنبال ضربه زدن به تیمهای استقلال و پرسپولیس هستند تا سپاهان را قهرمان کنند

    • چهار فينال اسيا

      بچه مثبت تويي..اخه چوبان تو با هر سوت داور مي پري وسط ...نترس كاري باهات ندارند بازي بعدي لنگ با سپاهانه هيچ وقت محروم نميشي..همان طور كه بيراوند بايد سه جلسه محروم ميشد بخاطر بازي داربي يك جلسه شد

      پاسخ ها

      • نفهم.مثل کیسه

        وقتی میگم کیسه با اختلاف نفهم ترین موجود زنده ی دنیاس بخاطر این کاربر چهار جانبه هستا اخه... اون سه جلسه مال کمیته اخلاقه و ربطی به کمیته عنظباتی نداره اخه ...اینو چندین بار گفتن تازشم دیگه حکم کمیته اخلاق موضوعیت نداره کسی هم واسش تره خرد نمیکنه چون بهاروند و فتاحی رو محروم کرد ولی اونا اصلا گوش نکردن هیچ بلکه ادمم حساب نکردن وقتی به مسؤولین نتونن چیزی بگن یا حکمشونو نتونن اجرا کنن پس در مورد بازیکنم همین صدق میکنه و اون سه جلسه هم رفت پیش حکم فتاحی بازم کیسه کش ...چهار فینال چهار جانبه اصلا حتی اون یه جلسه هم حقش نبود چون کاری نکرد معذرت خواهیم کرد و گفت که با سوراختوریا نبوده در حالیکه نود دقیقه طرفداران بیتربیت... سوراختور فحاشی کردن ...منشا پارسال زد تماشاگرو محروم نشد یا دژاگوه زد تو گوش تماشاگر ولی محروم نشد ببینید تیم حکومتی کیه کمیته عنظباطی با کیسه و سوراختور ... یکین ...

    • بدون نام

      ایراد نداره شجاع این احضار مال سوزش باخت هست احمد زاده هم با این کارش که زد تخت سینه داریوشش شون اون قضیه پارسال را فراموش کردم همه تون عالی بود شجاع که مردانه یه توپ هم موفق ازش عبور نتونست بده کیسه انوقت میگن مساوی بود!

    • کامران

      رو را برم سنگ پا قزوین است.
      نترس دایی حسن زاده وعمو سلطانی هوات را مثل بیرو ماشین شور دارند!؟
      دکوری است!

      پاسخ ها

      • PS

        اخه بی شخصیت ماشین شستن که هیچ دستشوییم پاک کنی ایراد نداره مهم اینه ادم مرد باشه ومردونه زندگی کنه نه مثل تو که یه چیزی شنیدی معنیشو نمیدونی

    • بدون نام

      عامل شـر و درگیری در همه بازیها تــویی..
      فقط تویی که هر رفتار زشتی رو با داوران و بازیکنای حریف میکنی و کسـی کارت نداره

    • بدون نام

      شجاع آدم خوبیه...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیشرفتر از تو نیس تو باید از فوتبال کلامحروم بشی اقای ارازل اوباش ...

    • اکبر

      به واله میبینم مثلث تاس از موفقیت پرسپولیس جلز و ولز میزنن حال میکنم قدرت پرسپولیس کبیر مثل آتیشه میسوزونه داغون میکنه سر راهش نایستید حقیرهای تاسی

    • بدون نام

      بنازم شجاع یه توپ ازش رد نشد پنالتی نا حقشم جواب نداد بالاخره یه جوری زنوزی و فتحی و تابش باید کارشون پیش بره دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم جای تو باشم نباید همچین انتظاری داشته باشم چون تواین چند سال گذشته هر کاری دلت خواست کردی اما کسی هیچ کاری نمی کرد...تا این حد که کلتو می چسبندی تو دماغ داور جرات نمی کرد کارت بهت بده چون دستور از بالا میاد .... مثل خروس به همه می پری ادای لات لوت ها رو در میاری ن کارت ن هیچ تازه تشویق هم میشی ..دم سیاوش یزدانی گرم.ادمت حساب نمی کنه ....عشق منی مشتی سیاوش

    • بدون نام

      کاربر چهارتا فینال چهار جانبه امجدیه تو نفهمترین و بی منطق ترین موجودی هستی که مثلا هواداری بابا آبروی بقیه رم نبر از بقیه کاربرها تقاضا دارم جواب این احمق رو ندهید و اصلا کامنتهاشو نخوانید وازش رد شید

      پاسخ ها

      • كيسه عروس آسيا

        دقيقاً

    • بدون نام

      مصداق بارز وحشیگیری در فوتبال که روز به روز وحشی تر و حارتر میشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا درسته

    • سیا

      بخاطره اینکه نمیدونی دعوتت کردن تا بفهمی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج