جاباما
۹۱۱۴۹۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مورد جالب سومین گل گریزمان برای بارسلونا

آنتوان گریزمان شب گذشته برابر ویارئال با ضربه سر و روی ارسال کرنر مسی موفق به گلزنی شد. گل او از یک منظر، خاص و ویژه بود.

ورزش سه: آنتوان گریزمان شب گذشته برابر ویارئال با ضربه سر و روی ارسال کرنر مسی موفق به گلزنی شد. گل او از یک منظر، خاص و ویژه بود.

بارسلونا سه شنبه شب در هفته ششم لالیگا ۲ بر یک ویارئال را شکست داد. آبی اناری ها لیونل مسی را در این بازی از دست دادند و دوباره مهاجم آرژانتینی آسیب دید. با این حال شکست برابر گرانادا را فراموش کردند و توانستند ۱۰ امتیازی شوند و به طور موقت به جایگاه چهارم صعود کنند.

مورد جالب سومین گل گریزمان برای بارسلونا

به گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) مسی که برای نخستین بار در لالیگا از ابتدا به میدان می‌رفت در دقیقه شش به آنتوان گریزمان پاس گل داد. مهاجم فرانسوی چهل و یکمین هم تیمی مسی محسوب می‌شد که ستاره آرژانتینی به او پاس گل داد. این دو بازیکن تا به امروز همکاری کمی با هم داشتند.

البته مسی مدت زمان کمی در میادین حضور داشته است اما مهاجمان آرژانتینی و فرانسوی می‌توانند روزهای درخشانی را با هم سپری کنند.

مورد جالب سومین گل گریزمان برای بارسلونا

بارسا توانست برای سومین بار از طریق ضربه سر پس از ارسال کرنر توسط مسی در لالیگا گلزنی کند. پیش از این تنها دوبار این اتفاق افتاده بود . تیاگو در سال ۲۰۱۱ برابر آلمریا روی کرنر مسی گلزنی کرده بود. بوسکتس هم در سال ۲۰۱۷ مقابل لاس پالماس چنین گلی به ثمر رساند. در دیداری که بدون تماشاچی برگزار شد.

همچنین مسی برای پنجمین بار در دوران ورزشی‌اش در بین دو نیمه تعویض شد. آخرین بار این اتفاق هفدهم ژانویه ۲۰۱۶ رخ داد. این اتفاق در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج