۹۱۱۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عذرخواهی ده‌ نمکی از مهمانان کاخ جشنواره

مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی « معراجی ها» هم قبل از اکران فیلم خطاب به تماشاگران گفت: همه شما در جریان مشکلات زیادی که برای این کار پیش آمد هستید این در حالی است که ما تا چند لحظه پیش همچنان مشغول میکس نهایی فیلم بودیم بنابراین هر ایرادی که در این حوزه متوجه فیلم است به بزرگواری خود ببخشید.

خبرگزاری مهر: بعد از پایان اکران فیلم «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی که با استقبال اهالی رسانه مواجه شد، مرکز همایش های برج میلاد میزبان علاقه مندان، هنرمندان و اهالی رسانه با اکران نسخه سینمایی مجموعه تلویزیونی «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی با یک سانس فوق العاده در نخستین ساعت روز جمعه ۱۸ بهمن ماه بود.

در این اکران ویژه که به دلیل نرسیدن نسخه ای از فیلم به کاخ جشنواره با تاخیر یک ساعت و نیمه برای اهالی رسانه انجام شد، حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهوری، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما و خانواده جان باختگان حادثه اخیر پشت صحنه «معراجی‌ها» نیز به همراه تعدادی از عوامل حضور داشتند.

عذرخواهی ده‌ نمکی از مهمانان کاخ جشنواره

سید محمود رضوی تهیه‌کننده نسخه سینمایی مجموعه «معراجی ها» با عذرخواهی از تماشاگران به خاطر تاخیر پیش آمده، گفت: قسمت عمده این تاخیر به خاطر نرسیدن نسخه فیلم متوجه ما بوده است اما قسمت دیگری از این تاخیر به خاطر نشست خبری فیلم «چند متر مکعب عشق» بود که باعث اکران نشدن سر موقع این فیلم سینمایی شد.

مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی « معراجی ها» هم قبل از اکران فیلم خطاب به تماشاگران تصریح کرد: همه شما در جریان مشکلات زیادی که برای این کار پیش آمد هستید این در حالی است که ما تا چند لحظه پیش همچنان مشغول میکس نهایی فیلم بودیم بنابراین هر ایرادی که در این حوزه متوجه فیلم است به بزرگواری خود ببخشید. البته فیلم زبان طنزی دارد اما اتفاقاتی که برای ما در بخش های پایانی فیلمبرداری افتاد شرایط بسیار تلخی را برایمان رقم زد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سید جواد شریفی راد مسوول جلوه های ویژه پروژه معراجی ها و سایر عوامل جان باخته در حادثه اخیر پروژه گفت: این پروژه پنجمین همکاری من با زنده یاد شریفی راد بود. به واقع می گویم همه مردم ایران مدیون رشادت ها و فداکاری های این بزرگمرد هستند. او عزیزی بود که در زمان جنگ تحمیلی چندین بمب عمل نکرده را خنثی کرد. او همیشه به من می گفت می دانم که روزی در سینما برای من اتفاقی خواهد افتاد. سید جواد شریفی راد برای پژوهش در این عرصه جان خود را از دست داد.

ده نمکی با بیان خاطراتی از درگذشتگان این حادثه دلخراش تصریح کرد: سخت ترین لحظه این اتفاقات دلخراش لحظه ای است که باید خبر مرگ این عزیزان را به خانواده آنها بگوییم؛ خانواده‌ای که فرزندشان یک ماه دیگر به دنیا می آید و این بدترین لحظه ای بود که بعد از این فاجعه با آن مواجه شدم.

عذرخواهی ده‌ نمکی از مهمانان کاخ جشنواره

کارگردان پروژه «معراجی ها» افزود: با وجود اینکه فیلم دارای مضمونی کمدی است اما من سعی کردم در انتهای فیلم تلخی هایی از ۸ سال دفاع مقدس را نیز بازگو کنم؛ چرا که اعتقاد دارم نشان دادن لحظه های تلخ جنگ، ضد جنگ نیست. به هر حال امیدوارم زحمت عوامل این پروژه به ثمر نشسته باشد. البته لحظات جنگ و نبرد فیلم درست همزمان با حادثه ای بود که برای ما اتفاق افتاد و ما در ۹ روز موفق به فیلمبرداری صحنه های جنگ شدیم بنابراین اگر عجله ای در کار می بینید بر ما ببخشید.

سید جواد هاشمی بازیگر این فیلم سینمایی هم در ادامه گفت: گروه معراجی بعد از اتفاق دلخراشی که برای این پروژه افتاد سختی های بسیار زیادی را تحمل کردند اما من از همه آنها تشکر می کنم که با وجود این فضای ملتهب و غم انگیز کار را به اتمام رساندند.

برزو ارجمند یکی دیگر از بازیگران این فیلم سینمایی هم خطاب به تماشاگران تاکید کرد: ما در این پروژه سینمایی عزیزانی را از دست دادیم که خانواده های آنها امشب در کنارتان هستند. بیایید با تمام وجود برای آنها دست بزنیم که بین شما نشسته اند.

حاشیه

طبق برنامه قرار بود ساعت ۲۳:۳۰ فیلم معراجی در کاخ جشنواره نمایش درآید اما این امر محقق نشد و فیلم ساعت ۱۲:۴۵ آغاز و نزدیک ساعت ۳ بامداد به اتمام رسید . البته در بین نمایش فیلم تقریبا نیمی از سالن به دلیل تاخیر به وجود آمده سالن را ترک کردند.

قبل از نمایش فیلم عده ای که حوصله ای برای دیدن فیلم به دلیل تاخیر پیش آمده نداشتند با یک مشارکت جمعی نور چراغ قوه تلفن های همراه خود را به پرده اصلی سالن می تاباندند و عده ای دیگر هم با دست های خود تکنیک نمایش سایه را اجرا کردند که این موضوع با استقبال قابل توجه مخاطبان نشسته در سالن مواجه شد.

ماموران سالن هم در اکران ویژه معراجی ها کارت ها را بازرسی نمی کردند. این موضوع باعث شد که در ابتدای ورود به سالن تماشاگران دچار مشکل شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج