جاباما
۹۱۱۶۳۱
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

زکی‌پور: رویمان نمی‌شود در چشم مردم نگاه کنیم

بازیکن استقلال گفت: دلیل اینکه چرا خط خوردم و در دربی بازی نکردم را کادر فنی استقلال می‌دانم وگرنه نه مصدومم نه مشکلی دارم، اتفاقا برعکس، از همیشه آماده ترم!

خبرورزشی: دفاع چپ ثابت دو فصل اخیر تیم فوتبال استقلال، برای سومین هفته پیاپی از ترکیب اصلی تیم استقلال دور ماند. او که در هر دو بازی اول تیم فوتبال استقلال در این فصل مهره ثابت تیمش بود در بازی سوم برابر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم از لیست ۱۸ نفره بیرون گذاشته شد و در تهران ماند. در دیدار دربی به رغم داشتن تجربه حضور در ۲ دربی، ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست و حالا باز هم برای بازی با تیم فوتبال ذوب آهن با کاروان استقلال به اصفهان هم نرفت!

میلاد زکی پور در ارتباط با چرایی خط خوردن دوباره اش از لیست تیم استقلال، صحنه درگیری در دربی و استوری‌هایی که برای حمایت از دو تن از بازیکنان مغضوب استقلال گذاشته و سروصدا به پا کرده حرف زد.

مصدوم هستی که به اصفهان نرفتی؟

نه! اتفاقا نه مصدوم بودم نه مشکلی داشتم. این تصمیم کادر فنی بود و من هم تابع نظر سرمربی تیم هستم.

اما برخی عنوان کردند ناآمادگی بدنی داشتی؟

اصلا اینطور نیست! اتفاقا در این هفته از همیشه بهتر تمرین کرده بودم و در کار‌های تمرینی و تاکتیکی هم جزو بهترن‌های تیم بودم. در واقع هیچ وقت به اندازه امروز آماده نبودم.

پس چرا خط خوردی؟

گفتم که نمی‌دانم. این را باید از کادر فنی بپرسید.

در دیدار با مسجد سلیمان گفته شد مصدوم بودی، ولی خبر رسید اینطور نبوده است؟

نه! آن روز هم مصدوم نبودم. سرمربی از من سئوال کرد و شرایط روحی و جسمی ام را پرسید که من به دلیل یکسری مشکلات به او گفتم از نظر ذهنی صددرصد آماده نیستم. او هم به من استراحت داد و گفت در تهران بمان و خوب استراحت کن تا برای دربی آماده شوی.

مشکل انضباطی که نداری؟

شکر خدا همه مرا می‌شناسند. هم بچه‌های تیم و هم کادر فنی. همیشه سروقت در تمرینات هستم و قطعا اگر بی انضباط بودم تا به حال باشگاه مرا می‌خواست.

ولی در دربی هم بازی نکردی؟

آن هم با نظر کادر فنی بود.

ناراحت نشدی؟

قطعا ناراحت شدم و خیلی دوست داشتم باز هم روبروی پرسپولیس بازی کنم. اتفاقا خیلی هم حرص خوردم که در زمین نبودم. به هر حال کادر فنی تشخیص داد من بازی نکنم. من هم مثل همیشه برای همه تیمی هایم آرزوی موفقیت کردم.

در صحنه درگیری دربی هم داشتی از کوره در می‌رفتی؟

وقتی فرشاد احمدزاده سمت داریوش و بقیه هجوم برد خیلی تعجب کردیم. من هم که خودم روی نیمکت اعصاب نداشتم رفتم جلو ببینم حرف حساب فرشاد احمدزاده چیست، اما نمی‌دانم آقا کریم (باقری) از کجا ظاهر شد و او را هُل داد و برد. فقط هم من نبودم، با روزبه و بقیه نیمکت نشین‌ها هم جلو رفتیم تا ببینیم حرف حسابشان چیست که به آن شکل حمله ور شده بودند و دستشان را دور گردن و چانه بچه‌های ما می‌گذاشتند. دائم دعا دعا می‌کردم در دربی به زمین بروم!

موضوع چه بود؟

هر چه بود به خیر گذشت و البته کمیته انضباطی هم بیکار ننشست و خاطیان را جریمه و محروم کرد.

دربی چطور بود؟

دربی تمام شد و رفت. فقط افسوسش برای من و بقیه اعضای تیم ماند که روی یک اتفاق گل خوردیم وگرنه پرسپولیس تا صبح هم نمی‌توانست به ما گل بزند.

در اینستاگرامت از علی کریمی و سید حسین حسینی حمایت کرده بودی؟

بله! ما همه عضو یک تیم هستیم و اگر پشت هم نباشیم که تیم از هم می‌پاشد. هیچ کس غیر از ما نمی‌داند علی کریمی چقدر دوست داشت پنالتی اش گل شود و هیچ کس اندازه ما نفهمیده که او پس از دربی چه فشاری را تحمل می‌کرد.

برای همین باید به او دلداری می‌دادم. حسینی هم همینطور! او هم که دو دقیقه قبل از گل یک تک به تک را با دست رد کرده بود از بدشانسی اش به آن شکل گل خورد و همه سیبلش کردند و هر چه ناراحتی داشتند بر سر سید خالی کردند! من هم خودم ناراحتم، ولی حمایتم از این دو هم تیمی ام به دلیل این است که فصل با یک دربی تمام نشده و ما ۲۶ بازی دیگر به این بچه‌ها در تیم نیاز داریم.

پس آینده نگری کردی؟

قطعا! ما لیگ قهرمانان، جام حذفی و کلی مسابقه در پیش داریم. اگر قرار باشد طرف را نابود کنیم که اسمش را طرفداری نمی‌گذارند. این علی کریمی همان بازیکنی است که فصل قبل با درخشش او سوم جدول شدیم و حسینی همان دروازه بانی است که دو فصل پیش رکورد کلین شیت را زد.

از این‌ها بگذریم خودت چه زمانی به ترکیب برمی گردی؟

هر زمان سرمربی تیم بخواهد با تمام قدرت در خدمت استقلال هستم.

بازی با ذوب آهن را چطور می‌بینی؟

در تهران از تلویزیون (خنده)! البته از شوخی گذشته چیزی که من در تیم دیدم حاکی از این بود که همه همقسم به تمرین پایان دادند و راهی فرودگاه شدند تا در اصفهان ذوب را شکست بدهند. باید امیدوار باشیم این اتفاق بیافتد، چون استقلال بیش از هر چیز به این برد نیاز دارد. دوست دارم مردم باز هم بروند از استقلال حمایت کنند.

همه بازیکنان تیم از جایگاهی که داریم ناراحتیم و رویمان نمی‌شود در چشم مردم نگاه کنیم. پانزدهمی جدول شایسته استقلال نیست. اصلا دوست نداشتیم وضعیت اینگونه شود. دو بازی گل دقیقه ۹۵ و دو بازی هم گل اتفاقی...! امروز همه باید انرژی مثبت هایشان را به سمت اصفهان بدهند تا استقلال برنده شود و در جدول بالا بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غار تورا میخواند کیسه کش خخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      این باختها به پرسپولیس باید عادی شده باشه براتون چرا روتون نشه...هواداراتون که عادی شده براشون...خونتون اباد چهار ساله رنگ صدرو قهرمانی ندیدین...همش سرورتون قهرمان شده...عامو خجالت نکشین نگاه کنین...خخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چهارسال ... ی تیمی هستش که هشت سال رنگ قهرمانی ندیده بود.

      • بدون نام

        کاربر ۱۱.۵۲ شما هم در آستانه ۸سالگی هستید و بدون توی همون ۸سال که پرسپولیس قهرمان لیگ نشد هم غیر از یکی دوسالش بالای سرتون سروری میکرد برو جدول همون سالها رو ببین

    • بدون نام

      روت نمیشه؟؟ آخه کی تو خیابون تو رو می‌شناسه زکی؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه عوضی تمام مشکلات را بازیکن نفهم شما بوجود اورد حالا باز هم طلبکارید . اول اینکه تو کی هستی که تورا بشناسند دوما براتون عادت شده باخت سوما دردربی ۹۰ کسی به تیم کیسه کل زد که جوان کمنامی بود و خدا را شکر با این کل زدن به تیم کیسه راه ترقی را طی خواهد کرد . حرف مفت وچرند نزن اگر بازیکن خوبی بودی در ترکیب تیم کیسه بودی خخخخخ

      • بدون نام

        لنگیا هنوز 4سال نشده مجیدی وجباری تویه سال 4بازی سوراختون کردن خیلی پرروییت مظلومی خواب وآسایش ازلنگیاگرفته بود

      • سام حاتمی

        لطفآ عینک بزن زکی

    • بدون نام

      برا پول گرفتن روت میشه اما برا باخت روت نمیشه بی خواص تفففف به بازی کردنت

    • بدون نام

      آهای زکی چرا روت نشه فعلا آنقدر رفتید زیر که دارید به چاه نفت می‌رسید

    • بدون نام

      خیلی رو داری آخه مفنگی اگر می رفتی داخل زمین چه غلطی می کردی که بری ببینی حرف حساب چیه کسی اصلا تو رو می شناسه

    • بدون نام

      میلیاردی دستمزد میگیرین اینم نتیجتون

    • بدون نام

      از بس کم خوابی و توفضای مجازی هستین نتیجه نمیگیرید بمیرید از دستتون دق کردیم

    • بدون نام

      زکی و بازم زکی و دوباره زکی .شما سنگ و پای قزوین را از دائرالمعارف حذف کرده اید و بجای سنگ پای قزوین باید گفت بازیکن کیسه . کیسه و سنگ پا و چرک هم با هم جفت و جورن

    • بدون نام

      خخخخخخ،مگه بار اوله؟؟؟؟آخرین قهرمانی کیسه شما پیش دبستانی میخوندی،،،،خخخخخخخخ

    • بدون نام

      خخخخخخخ

    • بدون نام

      غلط کردي اشغال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج